Skocz do zawartości

hamek1990

Members
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Zawiercie, Polska

hamek1990's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. ola-f dokładniej to nazywa się Puppet Warp pl Photoshop. Przekształcenie Marionetkowe... i można za jego pomocą zrobić wiele więcej niż tylko uśmiech...
  2. plasti "dla tych co mają mniej czasu: ładniej brzmi... :D jest cały program do robienia tych map substance można sobie ciekawie urozmaicić oczywiście soft = dodatkowa kasa :P
  3. Hmmm... Przyznam że jakoś nie wiedziałem że takie coś do maksa dodali... Wzbogaca to trochę workflow tworzenia materiałów nawet bardzo... a 3 filmik z tamtej strony pokazuję w dobry sposób jak ułatwić sobie prace z tą mapą substance... adek dzięki za info...
  4. Dobry żart z tymi modelami jakość... nie widzę jej (chodzi mi o detale geometryczne) Może nie widać tego zbyt na tych renderach i trzeba by było oglądać same modele bo niektóre jakością odbiegają od innych...
  5. dac77 słuchaj no ważna strategia biznesowa po co inwestować w badania i projekty rozwijać skoro inni mogą się pomęczyć pokazać ludziom swój soft... a następnie Autodesk sobie go kupi już oprawiony w ramkę i sprzeda ze swoim znaczkiem i co roku doda parę zabaweczek do takiego softu... a co się będą przemęczać, nie ma co nieźle to sobie wykombinowali
  6. Nic nie napiszę bo by było nie cenzuralnie gdyż zachwyt jest zbyt wielki więc dołączę się do: WOW czekać tylko jak ktoś napisze nic specjalnego i się zacznie dyskusja...
  7. dokładnie panowie nowy hotfix od autodesk zawiera to co poprzedni plus nowe fixy... a "asblaze" chyba masz racje usuń bo naprawdę Xiz0r nie zrozumiał że tu o Maye chodzi...
  8. hamek1990

    Animacja: KillingMyself

    Traitor - ja po twoim lekkim naprowadzeniu odebrałem przekaz twojej animacji... taki symboliczny ale w wyszukanej formie która niestety niektórym może wydawać się nudna a szkoda...
  9. Mega klimatyczne oświetlenie... 5* leci... oby więcej takich prac... cudo ;p Drzewa to jakiś plugin jeśli tak to powiedz mi jaki... a co z trawą v-ray scatter?? czy coś innego??
  10. Panowie kiedy dotrze do was że graficy i ocenianie filmików to historia taka... jak "elektronik idzie do serwisu z TV gościu go naprawia a ten co go przyniósł kręci nosem że to nie tak to też itd." myślę że zrozumiała metafora... znam wiele osób z poza świata CG i oni nawet nie zauważają 1% rzeczy o których wy mówicie że błędy czy brak scenariusza etc. Taka prawda grafik nie nadaje się żeby być widzem zboczenie zawodowe takie :P "PS. Mnie osobiście animacja przypadła do gustu... trochę mi się z filmikami z gier strategicznych kojarzy ale to nic... ogólnie dobre wrażenie na mnie wywarł a co do tego że niektórzy nie wiedzą o co chodzi w niektórych scenach to nie mam takiego odczucia bo dla mnie wydarzenia historyczne w miarę jasno się przedstawiają i potrafię je zidentyfikować" adrian_dis - powiedz coś o walce z tyranami i demokracji w chinach ciekawe jaka byłaby reakcja rządu tam :D
  11. hamek1990

    Jaka grafika ?

    "głównie będę modelował sceny/modele pod gry." jeśli nastawiasz się na bardziej low poly to spokojnie starczy a nawet za dużo ;P Nie no tak poważnie to w 3ds max powinno być całkiem przyjemnie nie ma co przepłacać skoro masz zawężony kierunek działania w tym programie...
  12. A co do muzyki to jest stworzona przez LP i kogoś jeszcze bo swojego czasu LP ogłosiło konkurs Linkin Park feat. YOU i każdy mógł pobrać po zarejestrowaniu próbki do stworzenia utworu i pobawić się w złożenie tego do kupy i dodanie swojej nuty... I tak powstała właśnie ta piosenka ;P Co nie oznacza że jest dobra wolę ich starą twórczość...
  13. Mnie tam ZBbrush pasuje wiadomo są jakieś czasem chore w nim rzeczy jak sterowanie no cóż twórcy pomyśleli że tak jest lepiej, nie wiem w sumie czemu... Z Max'a też korzystam chociaż też ma tyle upierdliwości, ale da się z tym żyć z Zbrushem jest tak samo. Dla mnie w Zbrush można by dodać obsługę x64 może zmienić trochę system zmiany położenia obiektów ich obracanie i skalowanie i było by ok. To takie tylko moje subiektywne zdanie wielu może się z nim nie zgodzić. PS. Też wkurza mnie narzekanie na wszystko ;P
  14. Powiem krótko "grubo" :D
  15. Używasz przy renderingu GI?? Pomyśl nad jakimś sensownym oświetleniem to dużo daje głębi przy renderingu... a światła w dole zabarw może lekko na błękitny jasny... bo tak troszkę to dziwnie oświetlone jak patrze na sam hełm może dodaj Ambient Occlusion... Ale skoro to test to ok pracuj dalej i kombinuj...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności