emptyman
Members-
Liczba zawartości
82 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
emptyman's Achievements
Newbie (1/14)
30
Reputacja
-
A to ciekawa uwaga. Obawialiśmy się właśnie, że za bardzo pędzimy z historią, bo składana była pod muzę. I że przez szybkie tempo może być niezrozumiała.
-
Jeśli miałbyś chwilę to skrobnij proszę czego ci brakuje. Też oczywiście zauważamy dużo braków, ale może inne rzeczy Ci się rzuciły. Feedback mile widziany :)
-
Hej, w tym roku też pokusiliśmy się o zrobienie szorta na święta. Po zeszłorocznym dosyć podzielonym odbiorze, w tym roku postawiliśmy na prostszą i przyjemniejszą historię. Dajcie znać co myślicie. Animacja i rendering: Blender, Cycles Post: Fusion + AE Upiorny filmik świąteczny z zeszłego roku: https://max3d.pl/forum/threads/104375-%C5%9Awi%C4%85teczny-szorcik-z-naszego-studia-Karp-bierze-sprawy-w-swoje-p%C5%82etwy?highlight=
-
Celna uwaga z tą ostatnią sceną, też zauważam tam trochę braku "jednorodności", nie idzie do końca ani w komedię ani w tragedię, albo za długo wybrzmiewa, nie wiem jeszcze - zbyt świeżo jeszcze na to patrzę :) Chcieliśmy totalnie ukryć dialog jakby po wodą żeby łatwo się oglądało zarówno w ang jak i pol (są napisy na YT, ale nie w każdym playerze się wyświetlają).
-
Hej, kłania się małe krakowskie studio f4digital. Zrobiliśmy takiego świątecznego szorta na święta. Ależ się ubawiliśmy przy wymyślaniu i produkcji, może się wam udzieli :D Polecam wejście na YT, bo są tam widoczne napisy, a mogą się przydać. Głównie Blender + Nuke, odrobina Real Flow. Co myślicie o historii?
-
Tablet Wacom One M w Biedronce
emptyman odpowiedział marekkonieczny → na temat → Aktualności (mam newsa)
w MM nawet taniej, to ten sam? ;] http://www.mediaexpert.pl/tablety-graficzne/tablet-graficzny-wacom-one,id-268457?gclid=Cj0KEQjw7Ne_BRDRmP2ojKfzv98BEiQAPuqPyfR4G5qdfCQRb4N5WirQU3CnmtCcceAQeyIvDjDeyRUaAolE8P8HAQ&gclsrc=aw.ds&dclid=CLeg0_v2x88CFRQqFgodfvEDeg -
Multipasses w AE? Mam animację PSD z wieloma kanałami, jak to otworzyć w AE?
emptyman odpowiedział emptyman → na temat → Editing & Compositing
hah :D Dzięki guru. Cóż, nie rozkminiałem tego dalej, chociaż teoretycznie znalazłem jakiś sofcik do wyekstraktowania z PSD poszczególnych kanałów do oddzielnych plików, ale doszedłem do wniosku że szybciej będzie mi wyrenderować poprawnie, czyt. do oddzielnych plików. Dzięki! -
Za kulisami teledysku The Chemical Brothers: Wide Open
emptyman odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
1:34 "Clean plates were created for all 7,000 frames" Później jest info o tym, że każde ujęcie jest wytrakowane więc pewnie robili mocap kamery i później ją nałożyli na skan z lider scanner, więc mieli czyste ujęcie (bez aktorki) w 3d, co pokazują w 1:35. -
Hmm, no fakt jest taki, że na zewnątrz dźwięk po pierwsze może mieć dużo mniej rzeczy do odbicia a dużo więcej miejsc do ucieczki (tak że nie wraca z powrotem do naszego ucha). Bardziej niż na reverbie tutaj oparłbym się na przykryciu dźwięku jakimś tłem, np. https://www.freesound.org/people/Luftrum/sounds/48411/ Jeśli dźwięk jest bardzo wyraźny (w środku pasma słyszalnego) i ma się od czego odbić to faktycznie po dłuższym czasie może wrócić, wtedy jakiś delay może być przydatny, ale nie wiem jak zadziała ta opcja pre-dalay, próbuj. ;]
-
Nie wiem czy do końca rozumiem jakie problemy masz na myśli, ale skoro jakieś dźwięki nie pasują Ci do innych dźwięków, np. jakiś dźwięk z pierwszego planu (wybuch, skrzypienie drzwi) nie pasuje do tła to strzelałbym, że odpowiedzią na te bolączki będzie jedna rzecz: reverb (pogłos). Dźwięki nagrane studyjnie go nie mają, specjalnie wygłusza się studia żeby go ograniczyć w jak największym stopniu. Tym bardziej w dzisiejszych czasach kiedy na potrzeby zarówno muzyki jak i udźwiękowienia filmów jesteśmy w stanie w bardzo łatwy sposób reverb naśladować. W każdym programie do edycji dźwięku jakaś wtyczka reverbu powinna być (zawsze są też wtyczki zewnętrzne - VST). Podstawowym ustawieniem reverbu jest wielkość odbijającego dźwięk pomieszczenia (size) i szybkość zanikania dźwięku (decay time), miks (dry/wet) - procentowa wartość ilości dźwięku, która nie podlega efektowi (100% dry - pogłosowane nie jest nic). W zależności od efektu który chcesz osiągnąć można np. wpuścić cały dźwięk - ustawić reverb na 100% wet. Wtedy zazwyczaj osiągniesz nienaturalne efekty bliższe sf. Jeśli zależy ci na czymś naturalnym to operuj raczej w granicach 10-20%. Pobaw się tym, ale nie przesadzaj. Łatwo przesadzić :)
-
Ja bym się za to zabrał przez Cinemowego tracera https://www.youtube.com/watch?v=9WXfjWmAH-E
-
Norden, będzie część 2 i 3? :) Powtarzają, że powtarzasz banały, ale IMO taka zbiorcza forma i jeszcze - jak w twoim przypadku - składnie napisana to cenna rzecz. Może nie żeby wyczerpać temat, ale pokazać w ogóle jakiś punkt wyjścia, zaczyn który samemu można przyprawiać. Jeśli czas Ci pozwoli - chętnie przeczytam więcej. Widzę potencjał już patrząc na te proste komercyjuszki które zdarzało mi się robić. Działaj! :) == W ogóle to taki edukacyjny charakter forum, może jakieś warszaty o których wspominał ostatnio olaf, byłyby chyba jakąś nadzieją max3d.pl.
-
Yo, ja od października siedzę na LTE Orange bez limitu, w centrum Krakowa wyciągam ok 20Mb/s symetrycznie. Dzielę sobie to czymś takim http://allegro.pl/zestaw-lte-d-link-router-wifi-modem-3g-4g-e3372-i5784379038.html i muszę przyznać że aż zdziwiony byłem jak to dobrze działa. Wcześniej dzieliłem sobie jakimś gówienkiem Samsunga (GT-B3800) wieszało się to już przy dwóch userach a na tym dlinku jedyne problemy to te od Orange.
-
Ładne rzeczy, ale czekaj, czekaj, ten envirka to ze zdjęciami? Jeśli nie to kuter jest prześliczny! Ale samochody - wydaje mi się - w ogóle nie pasują przez perspektywę. Potrafię to wyjaśnić tylko przekładając na fotografię. Cały krajobraz byłby zdjęciem zrobionym z długiej ogniskowej, podczas gdy te samochody (najbardziej ten z prawej) jest zrobiony z szerokiego kąta z bliskiej odległości (wielki z przodu, mały z tyłu, tak jak tu http://goo.gl/hIBTyf)