Jump to content

emptyman

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Excellent

About emptyman

  • Rank
    Member
  1. A to ciekawa uwaga. Obawialiśmy się właśnie, że za bardzo pędzimy z historią, bo składana była pod muzę. I że przez szybkie tempo może być niezrozumiała.
  2. Jeśli miałbyś chwilę to skrobnij proszę czego ci brakuje. Też oczywiście zauważamy dużo braków, ale może inne rzeczy Ci się rzuciły. Feedback mile widziany :)
  3. Hej, w tym roku też pokusiliśmy się o zrobienie szorta na święta. Po zeszłorocznym dosyć podzielonym odbiorze, w tym roku postawiliśmy na prostszą i przyjemniejszą historię. Dajcie znać co myślicie. Animacja i rendering: Blender, Cycles Post: Fusion + AE Upiorny filmik świąteczny z zeszłego roku: https://max3d.pl/forum/threads/104375-%C5%9Awi%C4%85teczny-szorcik-z-naszego-studia-Karp-bierze-sprawy-w-swoje-p%C5%82etwy?highlight=
  4. Celna uwaga z tą ostatnią sceną, też zauważam tam trochę braku "jednorodności", nie idzie do końca ani w komedię ani w tragedię, albo za długo wybrzmiewa, nie wiem jeszcze - zbyt świeżo jeszcze na to patrzę :) Chcieliśmy totalnie ukryć dialog jakby po wodą żeby łatwo się oglądało zarówno w ang jak i pol (są napisy na YT, ale nie w każdym playerze się wyświetlają).
  5. Hej, kłania się małe krakowskie studio f4digital. Zrobiliśmy takiego świątecznego szorta na święta. Ależ się ubawiliśmy przy wymyślaniu i produkcji, może się wam udzieli :D Polecam wejście na YT, bo są tam widoczne napisy, a mogą się przydać. Głównie Blender + Nuke, odrobina Real Flow. Co myślicie o historii?
  6. w MM nawet taniej, to ten sam? ;] http://www.mediaexpert.pl/tablety-graficzne/tablet-graficzny-wacom-one,id-268457?gclid=Cj0KEQjw7Ne_BRDRmP2ojKfzv98BEiQAPuqPyfR4G5qdfCQRb4N5WirQU3CnmtCcceAQeyIvDjDeyRUaAolE8P8HAQ&gclsrc=aw.ds&dclid=CLeg0_v2x88CFRQqFgodfvEDeg
  7. hah :D Dzięki guru. Cóż, nie rozkminiałem tego dalej, chociaż teoretycznie znalazłem jakiś sofcik do wyekstraktowania z PSD poszczególnych kanałów do oddzielnych plików, ale doszedłem do wniosku że szybciej będzie mi wyrenderować poprawnie, czyt. do oddzielnych plików. Dzięki!
  8. AE radzi sobie tylko z warstwami zapisanymi w PSD, kanałów innych od RGB nie widzi. Jest może jakiś skrypt który wyrzuci mi wszystkie kanały do oddzielnych plików?
  9. 1:34 "Clean plates were created for all 7,000 frames" Później jest info o tym, że każde ujęcie jest wytrakowane więc pewnie robili mocap kamery i później ją nałożyli na skan z lider scanner, więc mieli czyste ujęcie (bez aktorki) w 3d, co pokazują w 1:35.
  10. Hmm, no fakt jest taki, że na zewnątrz dźwięk po pierwsze może mieć dużo mniej rzeczy do odbicia a dużo więcej miejsc do ucieczki (tak że nie wraca z powrotem do naszego ucha). Bardziej niż na reverbie tutaj oparłbym się na przykryciu dźwięku jakimś tłem, np. https://www.freesound.org/people/Luftrum/sounds/48411/ Jeśli dźwięk jest bardzo wyraźny (w środku pasma słyszalnego) i ma się od czego odbić to faktycznie po dłuższym czasie może wrócić, wtedy jakiś delay może być przydatny, ale nie wiem jak zadziała ta opcja pre-dalay, próbuj. ;]
  11. Nie wiem czy do końca rozumiem jakie problemy masz na myśli, ale skoro jakieś dźwięki nie pasują Ci do innych dźwięków, np. jakiś dźwięk z pierwszego planu (wybuch, skrzypienie drzwi) nie pasuje do tła to strzelałbym, że odpowiedzią na te bolączki będzie jedna rzecz: reverb (pogłos). Dźwięki nagrane studyjnie go nie mają, specjalnie wygłusza się studia żeby go ograniczyć w jak największym stopniu. Tym bardziej w dzisiejszych czasach kiedy na potrzeby zarówno muzyki jak i udźwiękowienia filmów jesteśmy w stanie w bardzo łatwy sposób reverb naśladować. W każdym programie do edycji dźwięku jakaś wtyczka reverbu powinna być (zawsze są też wtyczki zewnętrzne - VST). Podstawowym ustawieniem reverbu jest wielkość odbijającego dźwięk pomieszczenia (size) i szybkość zanikania dźwięku (decay time), miks (dry/wet) - procentowa wartość ilości dźwięku, która nie podlega efektowi (100% dry - pogłosowane nie jest nic). W zależności od efektu który chcesz osiągnąć można np. wpuścić cały dźwięk - ustawić reverb na 100% wet. Wtedy zazwyczaj osiągniesz nienaturalne efekty bliższe sf. Jeśli zależy ci na czymś naturalnym to operuj raczej w granicach 10-20%. Pobaw się tym, ale nie przesadzaj. Łatwo przesadzić :)
  12. Ja bym się za to zabrał przez Cinemowego tracera https://www.youtube.com/watch?v=9WXfjWmAH-E
  13. Norden, będzie część 2 i 3? :) Powtarzają, że powtarzasz banały, ale IMO taka zbiorcza forma i jeszcze - jak w twoim przypadku - składnie napisana to cenna rzecz. Może nie żeby wyczerpać temat, ale pokazać w ogóle jakiś punkt wyjścia, zaczyn który samemu można przyprawiać. Jeśli czas Ci pozwoli - chętnie przeczytam więcej. Widzę potencjał już patrząc na te proste komercyjuszki które zdarzało mi się robić. Działaj! :) == W ogóle to taki edukacyjny charakter forum, może jakieś warszaty o których wspominał ostatnio olaf, byłyby chyba jakąś nadzieją max3d.pl.
  14. Yo, ja od października siedzę na LTE Orange bez limitu, w centrum Krakowa wyciągam ok 20Mb/s symetrycznie. Dzielę sobie to czymś takim http://allegro.pl/zestaw-lte-d-link-router-wifi-modem-3g-4g-e3372-i5784379038.html i muszę przyznać że aż zdziwiony byłem jak to dobrze działa. Wcześniej dzieliłem sobie jakimś gówienkiem Samsunga (GT-B3800) wieszało się to już przy dwóch userach a na tym dlinku jedyne problemy to te od Orange.
  15. Ładne rzeczy, ale czekaj, czekaj, ten envirka to ze zdjęciami? Jeśli nie to kuter jest prześliczny! Ale samochody - wydaje mi się - w ogóle nie pasują przez perspektywę. Potrafię to wyjaśnić tylko przekładając na fotografię. Cały krajobraz byłby zdjęciem zrobionym z długiej ogniskowej, podczas gdy te samochody (najbardziej ten z prawej) jest zrobiony z szerokiego kąta z bliskiej odległości (wielki z przodu, mały z tyłu, tak jak tu http://goo.gl/hIBTyf)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy