Jump to content

xrey666

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About xrey666

  • Rank
    Member
  1. A czy ktoś z Państwa ma jakieś doświadczenia z konkretnymi renderami z konkretną kartą graficzną ? Może być nVIDIA (jaka ?) jaka kwota jest potrzebna na taką kartę i jaki render, bo one też jak widzę nie są tanie, patrz vRay ?
  2. A jaki render jest wspomagany i przez jakie gpu ? Tu mam coś takiego: http://www.mentalimages.com/products/iray.html
  3. Witam, mam szybkie pytanie. Czy karty typu ATI 5870 mogą wspierać rendering 3D studio mental ray ? Jeżeli tak to jak taką kartę zmusić do działania ?
  4. Any suggestions ? EDIT Znalazłem taką funkcje jak Displace modifier. Ustawiłem mapowanie w tym przypadku cylinder. Gizmem dopasowałem, w image wybrałem wcześniej przygotowaną mapę nierówności i.... nic się nie zmieniło. Jakieś sugestie ??
  5. Na razie zmieniłem odbicia tak jak radził MariushO i zmieniłem podstawę butelki tak żeby bardziej przypominała oryginał. Oto efekt: Jaką maksymalną rozdzielczość można podpinać na forum ? Teraz chciałem się zabrać za zrobienie listków na górze butelki. Będę chciał to pojechać bumpem czy to dobry pomysł czy takie rzeczy się robi inaczej ?? Chodzi o te listki na górze butelki poniżej tafli herbaty. http://www.zywnosciowy.pila.pl/duze/napoj_nestea_cytrynowa_31791.jpg
  6. Animacji nie będzie a do końca pracy to jeszcze sporo, kropelki na butelce cały czas z tymi materiałami walczę, oświetlenie tak na szybko, więc pracy jeszcze sporo.
  7. No wiem ta chropowatość jest do poprawki poza tym tak jak pisałem to połowa pracy. Dziękuje za propozycję pomocy ale chciał bym jeszcze trochę sam powalczyć :D Będę pokazywał kolejne etapy :D
  8. A co konkretnie nie pasuje ??
  9. Jakoś idzie ogarniam to w wolnych chwilach a ich niestety mało. Jestem w połowie +-10% pracy. Na razie wygląda to tak:
  10. No ok jak skończę to pokażę... Modelowanie to nie problem ale z tego co widzę to już materiały typu ciecze, szkła itp. dodatkowo światło, odbicia, załamania itp. to niezła jazda. Dosyć dobrze radzę sobie z grafiką 2D (zawodowo i z pasji) kiedyś dawno 3D, jeszcze za systemu DOS (dodatkowy sprzętowy kooprocesor do 386) :D Potem długa przerwa i teraz zaczynam od nowa. Ale widzę, że można robić cuda nawet w podstawowym renderze 3ds max. Jest tyle dodatkowych zmiennych, że muszę się uczyć od nowa... Jeszcze raz dziękuję za pomoc.
  11. Nie wiem czy się odważę w tak uzdolnionym i profesjonalnym gronie...
  12. Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Teraz już chyba to ogarnę :D
  13. Mental ray. 2 mirach - przepraszam za sarkazm... źle Cię odebrałem.
  14. Strasznie pomocne.THX... Sorki działy mi się pogmatwały.
  15. Witam, pracuję nad butelką Nestea: Wymodelowałem i oteksturowałem ją sobie łącznie z nakrętką, etykietką i płynem w środku. Niestety totalnie nie radzę sobie z materiałem samej butelki (bezbarwny plastyk) jak i samej herbaty mrożonej (płynu w butelce). Efekt chciał bym osiągnąć taki jak na zdjęciu wyżej. Kropelki wody na butelce też już mam opanowane. Problem tak jak wspomniałem mam z materiałem butelki i herbaty. Bardzo proszę o pomoc, tylko tak na chłopski rozum - dla laika.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy