To zależy w czym chcesz to potem otworzyć - np. jeżeli w gmax itp. to wystarczy zapisać Unwarp UVW, a jeżeli nie do jakiegoś takiego programu tylko np. (fantazjuję) do gry to jeżeli tekstura będzie aktywna to wszystko powinno się dobrze wyświetlać.
1. jeżeli coś zrobiłeś a nie chcesz utracić tego to za pomocą Cut tworzysz nowe vartexy, a jeżeli nic nie robiłeś to po prostu usuwasz editable poly
2. Animation -> Make Preview -> jeżeli się nie zapisało to: Rename Preview
FAQ!!!
Ok, próbowałem tego - w photoshopie zrobiłem 2 koła (czarne i czerwone (czerwone troche większe od czarnego)), dałem motion blur, potem do maxa, opacity na 20, ale jeszcze efekt taki nie specjalny - chciałbym osiągnąć coś takiego:
http://planes.com/media/upload/photos/140_cessna_206_stationair_l.jpg
Jak zrobić efekt obracającego się śmigła do renderu? Zupełnie nie mam pojęcia - myślałem o ustawieniu odpowiedniego opacity i daniu jakiejś textury, ale ten pomysł chyba jest beznadziejny....
Nie znam Wings3d, ale w maksie najprostszy sposób usuwania dziur to zaznaczenie vartexów na krawędziach dziury -> naciśnięcie Backspace (usunięcie vartexów)
Mam nadzieję, że pomogłem :)
Jak widzisz na razie nikt ci nie odpisał... ponieważ nie jest to zbyt łatwe...
Próbowałem kilka razy sprawdzać różne rzeczy i mam 2 pomysły (nie znalazłem opcji odpowiadającej z defaultowe materiały)
1. O nic cie nie podejrzewam, ale tego typu "kwiatki" mogą się wziąć z pirata. (Jeszcze raz: o nic cie nie podejrzewam!)
2. Posprawdzaj nazwy plików materiałów (w folderze maksa)
Mam pilną sprawę - potrzebuję odłączyć część obiektu tak aby to był zupełnie inny obiekt, który nie ma już nic wspólnego z drugą jego częścią.
3ds Max 9