Skocz do zawartości

3D man

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. 3D man odpowiedział stolik → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Nawet google tłumacz boli? (ja nie muszę go używać żeby ci napisać, że chodzi o to że masz za mało miejsca na dysku)
  2. 3D man odpowiedział kurczaczak → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ale programy potrzebują jeszcze miejsca na pliki tymczasowe, a 1.5 GB to za mało na tymczasowe i na zapisane (zwłaszcza przez V-Ray)
  3. 3D man odpowiedział Adramel → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Jakbyś taki zrobił to też chciałbyś za niego kase...
  4. 3D man odpowiedział Prescot → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To zależy w czym chcesz to potem otworzyć - np. jeżeli w gmax itp. to wystarczy zapisać Unwarp UVW, a jeżeli nie do jakiegoś takiego programu tylko np. (fantazjuję) do gry to jeżeli tekstura będzie aktywna to wszystko powinno się dobrze wyświetlać.
  5. 3D man odpowiedział zet → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    1. jeżeli coś zrobiłeś a nie chcesz utracić tego to za pomocą Cut tworzysz nowe vartexy, a jeżeli nic nie robiłeś to po prostu usuwasz editable poly 2. Animation -> Make Preview -> jeżeli się nie zapisało to: Rename Preview FAQ!!!
  6. 3D man odpowiedział kurczaczak → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    musisz mieć dużo wolnego miejsca na dysku inaczej ci nie wyrenderuje - nie można przekonać maxa żeby zapisał coś jak nie ma gdzie.
  7. 3D man odpowiedział 3D man → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ok, próbowałem tego - w photoshopie zrobiłem 2 koła (czarne i czerwone (czerwone troche większe od czarnego)), dałem motion blur, potem do maxa, opacity na 20, ale jeszcze efekt taki nie specjalny - chciałbym osiągnąć coś takiego: http://planes.com/media/upload/photos/140_cessna_206_stationair_l.jpg
  8. 3D man dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Jak zrobić efekt obracającego się śmigła do renderu? Zupełnie nie mam pojęcia - myślałem o ustawieniu odpowiedniego opacity i daniu jakiejś textury, ale ten pomysł chyba jest beznadziejny....
  9. 3D man odpowiedział kentauro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    @Wray właśnie miałem to w tamtym poście napisać, ale uznałem, że to nie to (czytaj "nie wiedziałem co to jest")
  10. 3D man odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Nie znam Wings3d, ale w maksie najprostszy sposób usuwania dziur to zaznaczenie vartexów na krawędziach dziury -> naciśnięcie Backspace (usunięcie vartexów) Mam nadzieję, że pomogłem :)
  11. 3D man odpowiedział kentauro → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Jak widzisz na razie nikt ci nie odpisał... ponieważ nie jest to zbyt łatwe... Próbowałem kilka razy sprawdzać różne rzeczy i mam 2 pomysły (nie znalazłem opcji odpowiadającej z defaultowe materiały) 1. O nic cie nie podejrzewam, ale tego typu "kwiatki" mogą się wziąć z pirata. (Jeszcze raz: o nic cie nie podejrzewam!) 2. Posprawdzaj nazwy plików materiałów (w folderze maksa)
  12. 3D man odpowiedział 3D man → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Podziękował
  13. 3D man dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Tak jak w temacie. (musze mieć białe tło na wyrenderowanej grafice)
  14. 3D man odpowiedział 3D man → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki! Pomogło!
  15. 3D man dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Mam pilną sprawę - potrzebuję odłączyć część obiektu tak aby to był zupełnie inny obiekt, który nie ma już nic wspólnego z drugą jego częścią. 3ds Max 9

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności