Jump to content

kentauro

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About kentauro

  • Rank
    Member
  1. robię podobnie jak tutaj: w momencie gdy już mam zapisany plik RPF albo RLA i wczytuję go do Aftera nie wykrywa mi w ogóle informacji zapisanych z 3ds maxa, tak jakby był to zwykły jpg albo png.
  2. Hej, Mam problem z plikami rpf/rla. Kiedy wyrenderuję coś z 3ds max i zapiszę to jako RPF/RLA a potem chcę to zaimportować w After Effects, plik nie pokazuje żadnych infomacji takich jak Z-Depth, Material ID, Object ID itd. Oczywiście zaznaczam wszystkie opcje w okienku zapisywania pliku w 3ds max. Nie wiem w czym tkwi problem. Poniżej screen http://imgur.com/HuTsgGw Dzięki
  3. Mógłbyś trochę to sprecyzować? :)
  4. Hej, czy polecił by ktoś jakieś dobre książki anglo lub polskojęzyczne w których znalazł bym historię grafiki 3d i animacji. Początki, od czego się zaczęło i rozwój na przestrzeni lat. Dzięki
  5. Hej, zna ktoś jakieś fajne produkcje o katedrach, kościołach, klasztorach itp.? Oprócz katedry Bagińskiego oczywiście bo tą wszyscy znają. Najlepiej żeby to było 3d
  6. Problem rozwiązany, wystarczyło odznaczyć Affect Specular w panelu z parametrami tego światła w boxie. własnie że nie za bardzo, fast SSS daje dużo lepszy efekt, przynajmniej dla mnie.
  7. Witam, mam mały problem z materiałem VRayFastSSS2. Mianowicie chcę uzyskać coś takiego jak pierwszy obrazek poniżej. Jedyny problem to ta biała plama, chcę się jej pozbyć ale nie wiem jak. W środku niebieskiego boxa jest kula światła Vray i ona od środka oświetla, a sam box ma materiał VRay2SidedMtl i w środku tego materiału jak jest Front to wrzuciłem SSS2 i po wyrenderowaniu pojawia się ta biała plama, a gdy wrzucam zwykły materiał VRayMtl to nie ma tej białej plamy(drugi obrazek poniżej). Jeśli ktoś wie w czym jest problem to będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam
  8. Witam, chciałbym zwrócić się do was o pomoc. Mam pewien problem z materiałem, dziwny problem, nie wiem nawet jak go nazwać. Najlepiej będzie jak przedstawię go na obrazku: Chodzi o te głupie ciemne pasy, w żaden sposób nie idzie ich zlikwidować. Czy ktoś wie jak się pozbyć tych pasów? One pojawiły się prawdopodnie po tym jak zmieniłem ze scanline na mental ray.
  9. Dzięki za pomoc, faktycznie, działa. Co prawda tego boxa przy upadku na ziemię trzeba czasem traktować jakimiś siłami żeby ten moment podczas odczepiania wyglądał realistycznie. Ale w porządku, o to mi chodziło.
  10. Witam, chciałbym przedstawić problem który nurtuje mnie już jakiś czas i nigdzie nie mogę znaleźć jasnej odpowiedzi. Otóż, zrobiłem animację w reaktorze w której do obiektu przemieszczającego się doczepiona jest lina a z kolei na tej linie wisi box. Animacja jak najbardziej w porządku, z tym że chciałbym aby po pewnym czasie box odczepił się od liny i spadł na ziemię. Zrobiłbym to najchętniej w ten sposób: W klatce 0 skluczować opcję Attach to Rigid Body w modyfikatorze reactor Rope, a w klatce 60 skluczować opcję Delete Constraint. Ale nie mam pojęcia jak to zrobić, czy w ogóle jest możliwe kluczowanie czegoś takiego? Animuję w maxie 2010. Proszę o pomoc
  11. Witam, mam pewien problem przy animowaniu tkaniny. Mianowicie, chcę zaczepić o coś tkaninę aby po upadku na ziemię ciągnęła się, a konkretnie to żeby coś ją ciągnęło i żeby ona podążała za tym obiektem który ją ciągnie. stworzyłem już animację spadającej tkaniny za pomocą reaktora i nie wiem co dalej. Chciałbym oprócz tego zaczepić linę z modfikatorem reactor rope do tej tkaniny. W reactor rope można np. zaczepić do rigid body, ale nie da się zaczepić do tkaniny. Pracuję oczywiście w maxie. Proszę o pomoc Pozdrawiam
  12. No właśnie z tym światłem trochę pokręciłem. Przez tą ciemność chciałem uzyskać bardziej mroczny klimat, ale dopasowywanie światła i kompozycja to moja słabsza strona. Dzięki za uwagę, spróbuję nad tym jeszcze posiedzieć.
  13. Praca wykonana w całości przeze mnie, zainspirowały mnie postacie Alexa Alvareza. Na razie same popiersia, ale planuję zrobić całe postacie. Wykorzystane programy to Maya, Zbrush i Photoshop, render mental ray.
  14. coś udało mi się zrobić. kliknąłem w oknie material editor na DX Display of Standard Material w zakładce DirextX Manager i pojawiła mi się różowo biała kostka zamiast niebiesko białej, kliknąłem na nią i model stał się zupełnie czarny. Dlaczego jest czarny jak to zmienić? Robię dokładnie jak napisałeś, mam standard materiał z wpiętym normalem jako... . 3ds maxa mam świeżo zainstalowanego, bez żadnych dodatków. Czy ktoś wie co zrobić żeby wyświetlać tą mapę normal w czasie rzeczywistym?
  15. właśnie że mam włączone direct3d, mam karte graf. geforce 7900 GS. O co tu chodzi? Wie ktoś?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy