kentauro Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 Witam, mam problem z wyświetlaniem w czasie rzeczywistym. Pracuję na maxie 9. Zrobiłem bardzo szczegółowy model w zbrushu. Ładuję mapę normal w maxie i przy renderowaniu wszystko jest w porządku. Ale chodzi mi o to żeby wyświetlić model w czasie rzeczywistym ze wszystkimi szczegółami co zrobiłem w zbushu. I mam problem bo w oknie material editor nie ma opcji "hardware display with maps", Jest tylko "Show map in Viewport". A widziałem na różnych tutorialach że przy tym przycisku "Show map in Viewport" jest taka mała strzałeczka i jak się kliknie na to to można wybrać "Show map in Viewport" i "hardware display with maps" czy coś takiego. I w ogóle nigdzie nie mogę znaleźć tej opcji . Czy ktoś wie gdzie to znajdę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Bo to się nie klika w małą strzałeczkę, tylko się przytrzymuje "show map in viewport". Link to comment Share on other sites More sharing options...
kentauro Posted March 8, 2011 Author Share Posted March 8, 2011 nie ma w ogóle tej strzałeczki, o to mi chodzi. Poza tym jak przytrzymuję to nic się nie dzieje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 To może masz wyłączone wyświetlanie hardwarowe? Customize->preferences->Viewports->Choose driver->Revert from->Direct3d Link to comment Share on other sites More sharing options...
kentauro Posted March 8, 2011 Author Share Posted March 8, 2011 właśnie że mam włączone direct3d, mam karte graf. geforce 7900 GS. O co tu chodzi? Wie ktoś? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Używasz materiału standard? Z wpiętym normalem jako normal bump w slocie bump? Czy używasz jakiegoś nietypowego shadera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kentauro Posted March 8, 2011 Author Share Posted March 8, 2011 (edited) coś udało mi się zrobić. kliknąłem w oknie material editor na DX Display of Standard Material w zakładce DirextX Manager i pojawiła mi się różowo biała kostka zamiast niebiesko białej, kliknąłem na nią i model stał się zupełnie czarny. Dlaczego jest czarny jak to zmienić? Robię dokładnie jak napisałeś, mam standard materiał z wpiętym normalem jako... . 3ds maxa mam świeżo zainstalowanego, bez żadnych dodatków. Czy ktoś wie co zrobić żeby wyświetlać tą mapę normal w czasie rzeczywistym? Edited March 8, 2011 by kentauro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now