@Temporal w mojej ocenie twoje uwagi są trafne i na miejscu (dzięki!) poza stwierdzeniem "zacofany polypaint" dlatego pozwoliłem sobie lekko wykpić to spostrzeżenie :) Może wytłumaczysz co miałeś na myśli?
Witam, po dość długim czasie wróciłem do zabawy z 3D i chciałem się podzielić efektami. Na tym modelu uczyłem się anatomii twarzy i w ogólności obsługi Zbrusha. Zapraszam do komentowania!
Model, tekstury i render: Zbrush. Posprodukcja w Corel PP.
Model staruszka odstawiłem narazie na bok. Poniżej model głowy cyborga nad którym pracuję od jakiegoś czasu. Chętnie wysłucham uwag na jego temat. Pozdrawiam!
Budynek mi się bardzo podoba, przyczepiłbym się tylko do tych stawków przed nim. Średnio widzę te pasy trawy między nimi tak bezpośrednio no i jakiś murek chyba byłby na miejscu żeby ktoś nie wszedł w nie po ciemku.
Głównie patrzyłem na inne rzeźby starszych ludzi i rzeźby w stylu trochę bajkowym gdzie przerysowane były pewne cechy (lepiej widoczne mięśnie, sposób marszczenia skóry itp) może przez to te proporcje takie dziwne wyszły. Trochę macania własnej twarzy też było muszę przyznać :) W wolnej chwili pokombinuję jeszcze z tą głową i może wezmę się za coś nowego. Dzięki za uwagi.
Witam wszystkich! Rozpoczynam boje z mudboxem i będę tutaj wrzucał swoje prace. Liczę na to że wytkniecie mi moje błędy i poradzicie w kwestiach technicznych. Na pierwszy rzut poszedł staruszek, wydaje mi się że coś z proporcjami skopałem. Jakieś błędy w anatomii też są prawdopodobnie. Chętnie wysłucham waszych uwag :)
Hello. It looks very nice. Great sense of atmosphere and mood. Keep it up :) You could try next time upload high resolution on imageshack.us or imgur.com
W pierwszych modelach jest trochę niedoróbek jeśli chodzi o anatomię (dolna część nosa). W tej ostatniej głowie już jest bardzo spoko, doczepić się można tylko do zbyt wystającej krtani, ale poprawa tego to są dwa machnięcia :) Jedziesz dalej!