Skocz do zawartości

Balon

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Balon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputacja

  1. Balon

    Obiekt 3D: Mauser C96

    Bruneq - Nie sądzę abyśmy dyskutowali o czymś innym niż o modelu zawartym w tym temacie czyli mauserze C96, uściślając broń ta zawiera gładkie powierzchnie jak również szereg innych, idąc twoim tokiem rozumowania należałoby w takim razie: A) wymodelować hi-res tych wszysktich innych powierzchni pomijając gładkie które są zbędne bo są głądkie, B) wogole nie modelować hi-res no bo po co, wystarczy sam kolor i normal mapa z niego lub z innej B&W mapki, Gratuluję! Może cofnijmy się o te 10 lat? Problem w tym że nie da się ...z każdym rokiem grafika co by nie mówić rozwija się i nie ma już miejsca na takie archaiczne rozwiązania. Odpowiedź na twoje zaczepne pytanie brzmi twierdząco, pracuję. Na fora cg obecnie nie mam za dużo czasu choć jest tam dużo wiedzy którą trzeba przesiać, więc dyskredytowanie tego jest czystym ignoractwem. Odnośnie obrazka który wkleiłem, model jak się nie mylę był robiony na potrzeby gry więc nie jest to "forumowa zabawa" typu kto lepszy. Poraszek - całkowicie się z tobą zgadzam, pokazany obrazek był bardziej adresowany do Bruneq i jego teorii gładkości :-) , przy okazji nie widze nic złego w podpatrywaniu lepszych i śledzeniu standartów jest to raczej prawidłowa droga edukacyjna Ferrum - możesz z niego skorzystać jako jakiś punkt odniesienia, co do twojego mausera (konsturktywna krytyka), mając normal mapę z modelu hi-res oraz mapę speculara o wiele łatwiej będzie ci uzyskać efekt jak z obrazka który zamieściłem, w przeciwnym wypadku najlepiej byłoby zredukować mesh broni zoptymalizować uv i texturę, wtedy zyskasz poprawny model jak do gier przeglądarkowych czy handheld.
  2. Balon

    Obiekt 3D: Mauser C96

    Jeśli według ciebie broń jest niczym blat stołu i nic więcej na niej nie dostrzegasz to oczywiście masz rację, pytanie tylko po co robi się tak jak poniżej: Ano może po to aby spełniać dzisiejsze standarty, i jeśli ktokolwiek uważa inaczej to jest mocno do tyłu w temacie grafiki do gier :-) Przypominam mamy 2010 rok , 2000r. czy 2005r. już nie wroci!! Nie przypadkowo takie firmy jak Epic i inne tworzą modele hi-res wszystkiego co się da, od beczki, hydrantu, broni, urządzeń mechanicznych, poprzez budynki gdzie kazda cegła jest osobnym elementem.
  3. Balon

    Postać 3d: Sundae Girl

    Jeśli chodzi o kolor, nieciekawie to nadal wygląda , przysłowiowe 15 min. pracy przy kolorze to stanowczo zbyt mało, o głowie nadal trudno coś powiedzieć bo zrzuty więcej ukrywaja lub ukazją to w niekorzystnym świetle, faktem jest że z tego silnika głowe ma dużo za dużą, z innych drobiazgów, widać sporo błędów na normal mapie, sporo pracy wsadziłeś w ten model szkoda byłoby na finiszu zmarnować to.
  4. Balon

    Obiekt 3D: Mauser C96

    Dr Judym - proponowałbym zająć się praktyką a nie samą teorią, to niebieskie coś co pokazałeś to nawet nie żal.pl dawno się tak nie uśmiałem, panie Bruneq ty gdzieś pracujesz czy też tylko teoretyzujesz?? bez urazy panowie ale twierdzenie że normal z CB dla takiego przedmiotu jak pistolet w dodatku robiony z tekstury koloru jest oki oraz że normal do metalu w tym przypadku również pistoletu jest zbędny to jakieś nieporozumienie, obudzcie się jest 2010 rok !!!
  5. Zabawnie się czyta słowa krytyki dotyczące dwóch ostatnich kinowych postapo, doszukiwanie się logiki i rozkładanie na czynniki pierwsze itp, owszem kniga eliego kino rozrywkowe, droga plastycznie ładne, jak pokazuje historia takie filmy jak mad maxy,blade runnery mimo ciężkiego startu są nadal " żywe", ciekaw jestem co by powiedzieli panowie krytycy na np filmową aleję potępienia :D na podstawie noweli zelaznego którą miałem (nie)przyjemność oglądać w zamierzchyłych czasach na vhsie, być może za jakiś czas droga i kniga staną się również filmami "kultowymi", za dużej konkurencji w tym gatunku nie ma więc kto wie.
  6. Balon

    Postać 3D: Vagabond Sniper

    Ładna postać, kolorki jak widzę takie w twoim stylu, jednak od pasa w dół nie podoba mi się textura, skin twarzy jest miejscami zbyt zabrudzony, brak też dobrego speculara i szkoda że oświetlenie spłaszczyło całość.
  7. Balon

    Postać 3d: Sundae Girl

    Fajna postać ale nie przyłożyłeś się do modelu low, chodzi o siatkę i wygląd modelu w nie których miejscach, kolor chyba bazowy więc nie ma co komentować :-)
  8. Balon

    Postać 3D: Guybrush

    Fajna postać ale brzydki kolor, bardziej mi sie podobały twoje stare postacie, przydałby się jakiś skin shader i mniej kwadratowe oczy :-) uszy i usta ma też brzydkie.
  9. Balon

    Obiekty 3d: Porzadki...

    bardzo ładne prace ale chciałbym w końcu zobaczyć ukończonego ził :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności