Jump to content

Silvanus

Members
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Silvanus last won the day on February 6 2010

Silvanus had the most liked content!

Community Reputation

13 Good

About Silvanus

  • Rank
    Banned
  • Birthday 02/23/1992
  1. po przerwie (jak to zwykle u mnie bywa): papryczki, które zrobiłem 5 miesięcy temu w b&w: żuczek: i skończona ilustracja, którą wcześniej męczyłem:
  2. Heh, no tutaj, to akurat porwałem się z motyką na księżyc, bo nigdy nie ćwiczyłem envirów i maznąłem to raczej tak dla rozluźnienia, żeby zrobic coś absolutnie spontanicznie, z wyobraźni, a zainspirował mnie do tego >ten pan Dobra, to teraz trochę inaczej. >Ten próba pędzla: i dalej:
  3. Tak, zgadza się, dopiero po wszystkich zauważyłem z daleka, że proporcje twarzy kuleją. Powrót do digitalu po małej przerwie: Czapka z natury: Z wyobraźni:
  4. Po małej przerwie portret Audrey Tautou z "Amelii" i time-lapse do tego: Time-lapse większa wersja: http://img148.imageshack.us/img148/3913/amelia2.jpg
  5. Metalowy kubek... moja pierwsza martwa od dłuższego czasu. Trochę krzywy, wiem.
  6. Dzięki! Co do zmiany na digital, to nie wydaje mi się, żeby powstało z tego coś szczególnie imponującego biorąc pod uwagę moje umiejętności. Labirynt rozciągnąłem według wymagań zlecającego (miał być wokół pałacu z lodu). Ogólnie niechętnie kończę tą prackę, bo jest w niej mnóstwo takich szczegółów... no nie wiem, np. rysowanie każdego pojedynczego drzewka, albo dokańczanie tego labiryntu (który i tak miał być obrośnięty roślinnością itp.). kontynuacja:
  7. Tak, często popełniam ten błąd (na przykładzie tego labiryntu) - zamiast zachować pewien realizm i przypadkowość, to ja staram się wszystko rysować tak, że wygląda to w taki, a nie inny sposób (sztucznie). Nad przekształcaniem tego w digital się zastanawiałem, ale pewnie spróbuję. Jednak jakoś na tablecie jeszcze nie idzie mi tak, jakbym chciał, żeby szło. Staram się na ten moment mało na nim rysować z tego względu, że muszę zadbać najpierw o podstawy w ołówku, które zaniedbałem. I tak nie wiążę przyszłości z digital-paintingiem (chociaż niedawno wiązałem, ale nie chce być blady, mieć dołów pod oczami i mieszkać w mieście ;o), ale jako hobby na pewno pozostanie.
  8. WIP ilustracji do pewnego projektu gry zręcznościowej/przygodowej, w której mam przyjemność bycia grafikiem 2d. Dla zainteresowanych - 2 screeny: 1 2 Progres pracy:
  9. Nowa pani: za mało kontrastu, wiem. ~.- EDIT: teraz tak porównałem rysunek w realu z tym zeskanowanym i stwierdzam, że ten na kartce wygląda 3 razy lepiej. Musze pokombinować z kontrastem. Tak to mniej więcej wygląda na kartce:
  10. Bardzo ładnie, pogratulować wyobraźni i tak na marginesie - w pierwszym rozdziale z początku (przynajmniej ja) miałem lekkie problemy ze skojarzeniem o co chodzi, dopiero potem widzę tą lecącą postać, a tak to same widoczki, natomiast tutaj widać już wszystko jak na dłoni. Super. ;>
  11. o Kpax! Miło widzieć, dzięki bardzo. Obrys zrobiłem ze względu, że uwypukla rysunek. Dobrze się robi robiąc grubszy obrys niż linie w środku (szczegóły).
  12. Dzięki Fusman! ;> Jedziem dalej: Portret dla znajomej
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy