Skocz do zawartości

kindlar

Members
  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kindlar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Reputacja

  1. W unvarpie powinno się dać wybierać siatki po ich numerach ID nie trzeba już nic zaznaczać bo już to zrobiłeś przypisując poligony do ID.
  2. Myślę że jak zweldujesz wierzchołki tak żeby powstał zamknięty obszar to się dobrze zextruduje daj jeszcze capstart i capend.
  3. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić. ups - przepraszam
  4. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić.
  5. Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.
  6. kindlar

    przestawiony pivot

    Wydaje mi się, że jest co takiego jak pivot reset.
  7. Wciśnij niebiesko biały sześcian w mat. edytorze, Show in viewport.
  8. kindlar

    Spline i Mesh

    To może modyfikator MESH SELECT.
  9. kindlar

    Multi-Component w Maxie ?

    Chyba tak samo jak przy modelowaniu TARGET WELD. A zespawujesz vertexy nie edge.
  10. kindlar

    Standardowe materiały...

    A do którego maxa?
  11. Może conform pomoże?
  12. kindlar

    Standardowe materiały...

    Te są chyba w bibliotece 3dsmax.mat Wybierz ją przez OPEN.
  13. kindlar

    Co to za soft?

    Witam Czy ktoś może spotkał się z tym softem? A może to tylko schemat modelowania? http://imgarchive.net/200812/th_24857b6204.jpg
  14. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://files.turbosquid.com/Preview/Content_2009_07_13__19_17_55/im02.jpg19ea4aa2-431c-4577-a98d-e8ce51d9af2cLarge.jpg&imgrefurl=http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/363616&usg=__8Q8YNCLVSVa5DGW2Lh-xkCiJLjM=&h=400&w=400&sz=27&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=tyKtJic2XWthWM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dterminator%2Bhand%2B3dsmax%2Bmodel%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG%26biw%3D1024%26um%3D1
  15. kindlar

    Standardowe materiały...

    A co masz w folderze C:\Program Files\Autodesk\3ds Max\materiallibraries ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności