Skocz do zawartości

kindlar

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. W unvarpie powinno się dać wybierać siatki po ich numerach ID nie trzeba już nic zaznaczać bo już to zrobiłeś przypisując poligony do ID.
  2. Myślę że jak zweldujesz wierzchołki tak żeby powstał zamknięty obszar to się dobrze zextruduje daj jeszcze capstart i capend.
  3. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić. ups - przepraszam
  4. Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić.
  5. Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.
  6. kindlar odpowiedział madin → na temat → Modeling
    Wydaje mi się, że jest co takiego jak pivot reset.
  7. Wciśnij niebiesko biały sześcian w mat. edytorze, Show in viewport.
  8. kindlar odpowiedział kodissimo → na temat → 3ds max
    To może modyfikator MESH SELECT.
  9. kindlar odpowiedział Majas → na temat → 3ds max
    Chyba tak samo jak przy modelowaniu TARGET WELD. A zespawujesz vertexy nie edge.
  10. kindlar odpowiedział baza0 → na temat → 3ds max
    A do którego maxa?
  11. Może conform pomoże?
  12. kindlar odpowiedział baza0 → na temat → 3ds max
    Te są chyba w bibliotece 3dsmax.mat Wybierz ją przez OPEN.
  13. kindlar dodał temat → w Modeling
    Witam Czy ktoś może spotkał się z tym softem? A może to tylko schemat modelowania? http://imgarchive.net/200812/th_24857b6204.jpg
  14. http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://files.turbosquid.com/Preview/Content_2009_07_13__19_17_55/im02.jpg19ea4aa2-431c-4577-a98d-e8ce51d9af2cLarge.jpg&imgrefurl=http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/363616&usg=__8Q8YNCLVSVa5DGW2Lh-xkCiJLjM=&h=400&w=400&sz=27&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=tyKtJic2XWthWM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dterminator%2Bhand%2B3dsmax%2Bmodel%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG%26biw%3D1024%26um%3D1
  15. kindlar odpowiedział baza0 → na temat → 3ds max
    A co masz w folderze C:\Program Files\Autodesk\3ds Max\materiallibraries ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności