Skocz do zawartości

kindlar

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. kindlar odpowiedział pretorianstalker → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    W unvarpie powinno się dać wybierać siatki po ich numerach ID nie trzeba już nic zaznaczać bo już to zrobiłeś przypisując poligony do ID.
  2. kindlar odpowiedział irzi → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Myślę że jak zweldujesz wierzchołki tak żeby powstał zamknięty obszar to się dobrze zextruduje daj jeszcze capstart i capend.
  3. kindlar odpowiedział tomy_3d → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić. ups - przepraszam
  4. kindlar odpowiedział tomy_3d → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Materiał Raytracing, ale tę kulę trzeba wygładzić.
  5. kindlar odpowiedział tomy_3d → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wydaje mi się, że robi się kawałek sfery imitującej zwierciadło wypukle, nadaje się jej materiał idealnie odbijający otoczenie i wstawia się kamerę patrzącą na to zwierciadło. Kręcąc kamerą wraz z zwierciadłem można uzyskać właśnie coś takiego jak rybie oko. Tylko kamera jest tyłem do obiektów.
  6. kindlar odpowiedział madin → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Wydaje mi się, że jest co takiego jak pivot reset.
  7. Wciśnij niebiesko biały sześcian w mat. edytorze, Show in viewport.
  8. kindlar odpowiedział kodissimo → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    To może modyfikator MESH SELECT.
  9. kindlar odpowiedział Majas → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Chyba tak samo jak przy modelowaniu TARGET WELD. A zespawujesz vertexy nie edge.
  10. kindlar odpowiedział baza0 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A do którego maxa?
  11. kindlar odpowiedział zaxx → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Może conform pomoże?
  12. kindlar odpowiedział baza0 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Te są chyba w bibliotece 3dsmax.mat Wybierz ją przez OPEN.
  13. kindlar dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam Czy ktoś może spotkał się z tym softem? A może to tylko schemat modelowania? http://imgarchive.net/200812/th_24857b6204.jpg
  14. kindlar odpowiedział waflo → na odpowiedź w temacie → Modeling
    http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://files.turbosquid.com/Preview/Content_2009_07_13__19_17_55/im02.jpg19ea4aa2-431c-4577-a98d-e8ce51d9af2cLarge.jpg&imgrefurl=http://www.turbosquid.com/FullPreview/Index.cfm/ID/363616&usg=__8Q8YNCLVSVa5DGW2Lh-xkCiJLjM=&h=400&w=400&sz=27&hl=pl&start=3&um=1&tbnid=tyKtJic2XWthWM:&tbnh=124&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dterminator%2Bhand%2B3dsmax%2Bmodel%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DG%26biw%3D1024%26um%3D1
  15. kindlar odpowiedział baza0 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    A co masz w folderze C:\Program Files\Autodesk\3ds Max\materiallibraries ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności