Skocz do zawartości

insane0r

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

insane0r's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. cholera, byłem tak blisko, a tak daleko.. :) dzięki wielkie panowie !
  2. Witam, tak się zastanawiam jak to zrobić i nie bardzo mi to wychodzi, a jak wiadomo ustawianie ręczne do wycinania booleanem mija się z celem gdy liczy się precyzyjne rozstawienie takie jak np. tutaj, bo takie coś mam zamiar wymodelować.. array robi mi to w zupełnie innej płaszczyźnie niż bym chciał .. a ręcznie nie rozstawie tego tak precyzyjnie co do 'mm' pozdrawiam i czekam na jakieś pomysły :)
  3. insane0r

    opcja cap

    a silnik renderujacy wybrales ? z tego co pamietam po wyborze silnika ( w ustawieniach rendera, okienko assign render ) dopiero pojawiaja sie niektore materialy, poprawcie mnie jezeli sie myle.
  4. insane0r

    opcja cap

    lub przyciagnij do siebie te scianki, i zwelduj vertexy, jak tam sobie wolisz ;)
  5. nic tu nie widac, nie przepaliles tego za bardzo przypadkiem ;) ?
  6. no niestety, przy jednej srubie na srodku, daleko bys nie zajechal ;) zmien to, napisy polecam zrobic bumpem ;) ostatnio ktos nawet podawal strone z mapami wlasnie na boki oponek, poszukaj w ostatnich tematach @ down nawet jezeli, i nie ma tam zadnej zaslepki zakrywajacej sruby, to i tak felga w otworze napewno nie jest okragla ;) prosta fizyka, jak bys mocno nie dokrecil takiej sruby, to i tak kolo jak dostanie duzej mocy nie bedzie sie krecic,a co najwyzej sama sruba z napedem ;)
  7. o, widze ze innowacyjne felgi bez srub do przykrecania :)... bumb za duzy na bocznych napisach i bieznik jak 20 letnia opona od ursusa...do poprawy ;)
  8. a stol do ping-ponga dalej wielkosci polowy lawki ;) a teren juz ciekawiej zagospodarowany, ale ogolnie popracowalbym nad proporcjami "zabawek" bo sam budynek wydaje sie byc wporzadku :)
  9. sprobowalbym z gestym plane'em i wyciaganiem pojedynczych vertexow az do uzyskania porzadanego efektu ;) oczywiscie uprzednio modelujac sobie ksztalt fryzury pod katem dopasowania do glowy.
  10. insane0r

    mapowanie kafelek

    sprawdz modyfikator UNWARP UVM, powinno pomoc, oczywiscie trzeba odpowiednio ustawic w nim wszystko ;)
  11. insane0r

    Mz etz

    proponuje wiec modelowac ze zdjecia bocznego motocykla...jak trafisz w dobrej jakosci to nawet ladnie szczegoly wszystkie odwzrorujesz bez problemu...
  12. insane0r

    Mz etz

    Chlopie, nie masz wstydu, w temacie z referencjami masz odnosniki do stron z blueprintami, na niektorych stronach sa rowniez motocykle, o materialach tez cos znajdziesz, wystarczy Z GŁOWĄ przegladac forum...zawsze pozostaje do Twojej dyspozycji google z dobrze sformulowanym ''zapytaniem''...
  13. nie mozesz miec "wyrenderowanych" wlosow w "wjuporcie";) .. po to sie robi render, zeby to wygladalo ladniej, wydaje mi sie ze jak bys chcial miec takie wlosy w trakcie tworzenia, to poprostu max by Ci sie wysypal...
  14. Prawie jak prawdziwa ! ;);) a tak na powaznie, to moglbys sie chociaz wspomagac patrzac na swoja prawdziwa reke, zeby to chociaz troszke przypominalo to co ma przypominac...narazie nie ma co oceniac, bo dloni to w zasadzie praktycznie nie przypomina..
  15. całą siatkę masz z trójkątów, one są niedopuszczalne przy wygladzaniu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności