Skocz do zawartości

von_wargus

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

von_wargus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Ech, a mnie zdecydowanie najbardziej chwycił za serce gif z rigiem Twojego modelu. B. ładny :-D
  2. baaardzo wątpię. Wygląda zbyt finezyjnie
  3. Niestety tak. W rederze jest to samo. Próbowałem przeróżnych kombinacji. 32 bitowe mapy. Exry, tiffy. Wszystko wyglądało źle już w Mudboksie. http://postimage.org/image/4paev6n5d/ //exr 32 bity bumpmapa http://s8.postimage.org/yictq1met/plecypana_Dif.png //ta sama mapa jako diffuse I rzeczywiście Luki nie widać seamów gdy jest ustawiona jako Diffuse. Robi się coraz bardziej zagadkowo :| W drugim linku są jeszcze opcje, których używam do eksportu; tak na marginesie
  4. http://postimage.org/image/57v8seusp/ Po utworzeniu mapy displacement, stają się widoczne miejsca łączenia UV (seamy?). Model to standardowa siatka człowieka z Mudboksa. Moje ustawienia przy eksportowaniu mapy to: Method: subdivision Image size: 2048 Typ pliku: ja jadę na png/tiffach. Przy EXRach mi się Maja wywraca. reszta, to domyślne ustawienia eksportu. Dodam jeszcze tylko, że problem występuje tylko po utworzeniu mapy. Wcześniej model wyglądał ok.
  5. Hehehe. Rzeczywiście. Jest w dechę;)
  6. Rzeczywiście moja noga jest odrobynkę wychudzona... Kurczę, nie używałem tej frazy "nazwa_samolotu walk around" i przez to połączenie siłownika z goleniem wygląda w ten sposób. Nie widziałem go na żadnym z moich zdjęć, więc je "zaprojektowałem":P
  7. zjadłem nie w drugim zdaniu...
  8. Prawda, wrzucam claya. Render jest pierwszych lotów, ale nie na tym się teraz koncentruję. Dzięki za komentarz:-) http://img191.imageshack.us/img191/7243/clayw.jpg
  9. Ptaszek może już nie tylko latać, ale i jeździć. Przyozdobiłem go w kółka;] Na dodatek riggowane:D Następnym razem wrzucę clay render, ale po prostu nie umiałem sobie odmówić zrzutów nowego, efekciarskiego viewportu Maxa:D oto one: http://img819.imageshack.us/img819/9571/kolorig1.jpg http://img834.imageshack.us/img834/834/kolorig2.jpg http://img30.imageshack.us/img30/2070/a10yw.jpg http://img585.imageshack.us/img585/4999/a10cv.jpg
  10. Przeoczyłem odpowiedź. Dzięki za uwagi. Krawędzie elementów poszycia chyba jednak załatwię bumpem. Chyba nie mam wyjścia. Co do detalu to chciałbym go utrzymać na całej siatce. Nie wiem tylko czy podołam. W każdym razie nie będę odpuszczał. Dzięki za komentarz:-)
  11. Proszę o wskazówki:]
  12. człowiek całe życie się uczy;)
  13. Witam, wrzucam parę ujęć mojego pierwszego nieorganicznego modelu. Zasadniczo-pobieżnie model ma, co ma mieć;) Chciałbym go nieco wypindrzyć;] Nie umiem sobie poradzić z podzieleniem poszycia na elementy. Gdy próbowałem chamferem zostawiając otwory pomiędzy blachami - nie wychodziło to za dobrze - 'odcięta' blacha odstawała nie trzymając się kupy. Wiem też, że topologia kuleje na szybie i zaraz przy skrzydle. Póki co nie potrafię jej poprawić. http://img35.imageshack.us/img35/9880/sidejf.png http://img10.imageshack.us/img10/2403/a10w.png http://img97.imageshack.us/img97/853/gatcg.png
  14. naprawdę niełatwo oderwać od nich wzrok! Świetne koncepty:)
  15. Baaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję, zadziałało:D:D:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności