Skocz do zawartości

AirUpThere

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana AirUpThere w dniu 8 Czerwiec 2010

Użytkownicy przyznają AirUpThere punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

AirUpThere's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. A to nie jakieś problemy z GI? Bardzo pomocne
  2. Jak dla mnie miazga, cały czas próbuje wymodelować coś (techniką z planeów) i lipa, wszystko krzywo, zero topologii, ogólnie gówno. Ja nie wiem jak Wy to robicie... ***** gwiazdek
  3. Cześć, polecam Ci modelowanie techniką mid-poly (modelujesz ogólną bryłę samochodu następnie zagęszczasz siatkę za pomocą Turbo Smooth i konwertujesz do poly, dzięki temu siatka będzie gładka i gęsta do tego stopnia, że bez problemu będziesz mógł wycinać kształty jakie zechcesz, bez obawy o krzywą powierzchnie). Na tym etapie polecam Ci oglądanie czyichś siatek i modelowanie na ich wzór, z każdym modelem będziesz nabierał coraz to większej wprawy.

    Powodzenia ;)

  4. Witam, mógłbyś mi udzielić kilku wskazówek odnośnie modelowania samochodu? Natchnął mnie Twój topic z Viperem. Kilka razy już się zabierałem za auto i za każdym razem problem jest ten sam, w ogole brak topologii siatki jakiejś choć trochę logicznej, wszystko krzywe jak po dachowaniu... Ostatnio robiłem Dodgea Challengera i zaprzestałem bo juz był taki burdel w siatce, że nic sie nie dało zrobić... Tak to wyglądało : http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2011-07/454948bb/dodgee.jpg.html

    Czyli dramat. Jaką techniką modelujesz?

  5. No stary serdeczne dzięki za dużą porcję informacji i pomocy. :) Jak skończę pochwalę się swym pierwszym interiorem. PS. ale doje****em z tym Omni :D
  6. To są jedyne światła. Scenka: http://www.sendspace.com/file/o9newq
  7. Nic się nie zmieniło, jedyne co uległo zmienie to jakby kontrast obrazka w jednym wypadku jest mniejszy w w drugim bardziej 'soczysty'. Już się gubię po prostu:D
  8. Bawiłem się tymi ustawieniami i tak zostało, w oryginalnym projekcie jest na 1.0. Testuje ustawienia na kopii, bo już kilka razy mi się 3Ds wysypał i później nie mogłem otworzyć nawet autobacka. Przezorny zawsze zabespieczony. Zaraz zrobie to o czym mówiłeś i dam znać jak wyszło
  9. Ok zaraz wszystko będzie. EDIT: Światło: Render:
  10. Witam, do sedna, mam problem z uzyskaniem satysfakcjonujących mnie cieni w mojej scenie. Nie mogę dojść, gdzie mam zmienić by te cienie w głębszysz 'zakamarkach' były ciemniejsze. Są po prostu zbyt jasne. Przy zwykłych cieniach jest parametr do określania tego w opjach światła a tu w światłach VRaya za grzyba nie mogę znaleźć. Używam VRayLight'ow. Dodaję render, mam nadzieje, że pomozecie.
  11. Ja jestem noob w 3D, staram się jak mogę. Ale to co ja tu widzę to mi po prostu co tu dużo mówić, stanął mi.
  12. Naprawdę potężne dzięki za informacje:)
  13. A jakieś dokładniejsze info na ten temat?
  14. Witam, mam dosyć lamerskie pytanie, ale nigdy nie chciałem uzyskać danego efektu więc muszę zapytać. Pali mi się sphera (fumefx), teraz chce zatrzymać animacje palenia i uzyskać efekt, że kamera obraca się wokół modelu. Dam filmik na Vimeo dla przykładu. Sorry za zawracanie głowy pierdołami:D
  15. AirUpThere

    VRay + FumeFX

    Stary ja chętnie to wezmę, o taki efekt mi chodziło! I przybliż mi Twój sprzęt, parametry renderu i czas jeśli pamiętasz, jestem tego bardzo ciekaw:) Starałem się zrobić dym z jak największą ilością szczegółów i o to co mi wyszło: (to jest 14 klatka symulacji na którą czekałem z 1,5h) http://img340.imageshack.us/img340/6266/firewallpaper.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności