AirUpThere
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
AirUpThere's Achievements
Newbie (1/14)
19
Reputacja
-
Cześć, polecam Ci modelowanie techniką mid-poly (modelujesz ogólną bryłę samochodu następnie zagęszczasz siatkę za pomocą Turbo Smooth i konwertujesz do poly, dzięki temu siatka będzie gładka i gęsta do tego stopnia, że bez problemu będziesz mógł wycinać kształty jakie zechcesz, bez obawy o krzywą powierzchnie). Na tym etapie polecam Ci oglądanie czyichś siatek i modelowanie na ich wzór, z każdym modelem będziesz nabierał coraz to większej wprawy.
Powodzenia ;)
-
Witam, mógłbyś mi udzielić kilku wskazówek odnośnie modelowania samochodu? Natchnął mnie Twój topic z Viperem. Kilka razy już się zabierałem za auto i za każdym razem problem jest ten sam, w ogole brak topologii siatki jakiejś choć trochę logicznej, wszystko krzywe jak po dachowaniu... Ostatnio robiłem Dodgea Challengera i zaprzestałem bo juz był taki burdel w siatce, że nic sie nie dało zrobić... Tak to wyglądało : http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2011-07/454948bb/dodgee.jpg.html
Czyli dramat. Jaką techniką modelujesz?