Dzięki "skalpel3d".
Przyznam że nie planowałem więcej ujęć. Scena powstała jako szybka odskocznia od ciągłego modelowania w pracy.
Jeśli chodzi o drzewa to prawdopodobnie coś poszło nie tak ze zmniejszaniem rozmiaru obrazu. Forum ma ograniczenie do 0,5MB.
Tutaj jest link do pełnej rozdzielczości 8000px: http://imgur.com/a/FpTer
Witam.
Po kilku latach nieobecności na forum chciałbym wam pokazać moją ostatnia wizualizacje. Może wam się spodoba, no i liczę na kilka komentarzy.
Pozdrawiam
Full res: http://imgur.com/a/FpTer
Hej jesli nie znalazlas jeszcze sposobu na wymodelowanie elewacji (dmuchanych poduch) mam nadzieje ze to ci sie przyda:) Pozdrawiam.
1- tworzysz plane.
2- dodajesz wewnatrz edge.
3- modyfikatorem skew usyskujesz pochylenie.
4- zaznaczasz wewnetrzne polygony i wyciagasz je do gory nadajac lekko zaokraglony ksztalt.
5- kopujesz caly element, weldujesz vertexy i dodajesz Turbo smooth. :):):)
Witam, szukam sposobu na wymodelowanie takiego oto kształtu, próbowałem użyć "generate topology - skin" ale te plaszczyzny muszą być płaskimi powierzchniami a przy użyciu tej metody nie są. Próbowałem zagęścić siatkę i użyć "displace" z mapą cellural, ale efekt jest daleki od doskonałości - za dużo poly a tego nie można edytować bryły po wszystkim.
Jeśli ktoś robił coś podobnego proszę o podpowiedz.
Pozdrawiam
to wygląda jak widok z viewportu raczej a nie render, dodaj parę świateł, camere i sprawdz jeszcze raz. Powinieneś też zaznaczyć wszytkie polygony i dac im tę samą smoothgrupe.
Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak:
ok po kilku dniach i paru konsultacjach wyszło coś takiego (jedynie zasilacza nie jestem pewien):
Wyszło coś takiego:
- i7 4770K box
- AsRock Z87 Extreme 4
- Patriot 16GB 1866MHz ViperX 3 Red CL10 (PV316G186C0KRD)
- Kingston HyperX 3K SSD 120GB (SH103S3/120G)
- LG DVD 24x GH24NS95 czarny OEM
- be quiet! Pure Power L8 | 600W
+ obudowa
cena ok 3200zł