Skocz do zawartości

gregory

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. gregory odpowiedział sabaru → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Do tak prostego modelu proponuje uzyc modyfikatora shell z zaznaczona opcja prostych katow, potem usuwasz zewnetrzne poligony. Pozdrawiam
  2. gregory odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Który materiał? Te prostokąciki to klamry trzymające elewacje czyli deski (sprężynki dociskowe).
  3. gregory odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Dzięki "skalpel3d". Przyznam że nie planowałem więcej ujęć. Scena powstała jako szybka odskocznia od ciągłego modelowania w pracy. Jeśli chodzi o drzewa to prawdopodobnie coś poszło nie tak ze zmniejszaniem rozmiaru obrazu. Forum ma ograniczenie do 0,5MB. Tutaj jest link do pełnej rozdzielczości 8000px: http://imgur.com/a/FpTer
  4. gregory dodał odpowiedź w temacie → w Architektura
    Witam. Po kilku latach nieobecności na forum chciałbym wam pokazać moją ostatnia wizualizacje. Może wam się spodoba, no i liczę na kilka komentarzy. Pozdrawiam Full res: http://imgur.com/a/FpTer
  5. gregory odpowiedział Justyna Sieczka → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hej jesli nie znalazlas jeszcze sposobu na wymodelowanie elewacji (dmuchanych poduch) mam nadzieje ze to ci sie przyda:) Pozdrawiam. 1- tworzysz plane. 2- dodajesz wewnatrz edge. 3- modyfikatorem skew usyskujesz pochylenie. 4- zaznaczasz wewnetrzne polygony i wyciagasz je do gory nadajac lekko zaokraglony ksztalt. 5- kopujesz caly element, weldujesz vertexy i dodajesz Turbo smooth. :):):)
  6. gregory odpowiedział pumax → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wiedzialem ze gdzies widzialem to ujecie apacha:) Jest w BotWars Teaser (32s)
  7. gregory odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Dzięki: 2013, efekt jest lepszy od mojego ale nadal to wieloboki nie są płaskimi powierzchniami.
  8. gregory dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Witam, szukam sposobu na wymodelowanie takiego oto kształtu, próbowałem użyć "generate topology - skin" ale te plaszczyzny muszą być płaskimi powierzchniami a przy użyciu tej metody nie są. Próbowałem zagęścić siatkę i użyć "displace" z mapą cellural, ale efekt jest daleki od doskonałości - za dużo poly a tego nie można edytować bryły po wszystkim. Jeśli ktoś robił coś podobnego proszę o podpowiedz. Pozdrawiam
  9. Dawno nic nie wrzucałem z 3D. Test takiego sobie taboretu kuchennego do wnętrza nad którym właśnie pracuje jak nie pracuje:P
  10. gregory odpowiedział oley → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Ciekawa inspiracja:) model mega... i z chęcią zobaczyłbym więcej detalu z bliska:)
  11. gregory odpowiedział Zernat → na odpowiedź w temacie → Modeling
    to wygląda jak widok z viewportu raczej a nie render, dodaj parę świateł, camere i sprawdz jeszcze raz. Powinieneś też zaznaczyć wszytkie polygony i dac im tę samą smoothgrupe.
  12. gregory odpowiedział Zernat → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ten "bok" - polygon jest za duży (ma za dużo vertexów), [ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]91430[/ATTACH]powinno to wyglądać mniej wiecej tak:
  13. gregory odpowiedział rdawlud → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Niestety w naszym kraju, to ARKA Koniecznego. Ostatni render najlepszy:) brakuje mi troche gór w oddali:)
  14. gregory odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Hardware
    do środy musze kupić wiec jesli widzicie jakieś błedy dajcie znać
  15. gregory odpowiedział gregory → na odpowiedź w temacie → Hardware
    ok po kilku dniach i paru konsultacjach wyszło coś takiego (jedynie zasilacza nie jestem pewien): Wyszło coś takiego: - i7 4770K box - AsRock Z87 Extreme 4 - Patriot 16GB 1866MHz ViperX 3 Red CL10 (PV316G186C0KRD) - Kingston HyperX 3K SSD 120GB (SH103S3/120G) - LG DVD 24x GH24NS95 czarny OEM - be quiet! Pure Power L8 | 600W + obudowa cena ok 3200zł

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności