Skocz do zawartości

aces87

Members
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana aces87 w dniu 17 Czerwiec 2013

Użytkownicy przyznają aces87 punkty reputacji!

aces87's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

19

Reputacja

  1. sorry, myślałem, ze to jakaś wizka miała być, nie zwrociłem uwagi, że to game art;P przepraszam autora, mam nadzieje ze nie doprowadziło cię to do szału;) no chyba ze smiechu ;P Usunąłem bo to całkowicie nie na temat (gafa...)
  2. Mistrzostwo!!! Gratuluje wytrwałości. Detale miazga ;)
  3. Żeby modyfikator smooth dobrze wyglądał musisz zadbać o topologie siatki, powinieneś raczej trzymać się czworokątów, i kombinować tak by z nich była zbudowana.
  4. No niestety bardzo mi cie żal kolego. Żeby opowiadać takie rzeczy o ludziach których się nie zna i przypisywać wszystkim łatke złodziaja bez żadnego przemyślenia sprawy, no to chyba trzeba być w czepku urodzonym. Wiesz, równie dobrze można zaszufladkować cię w miejscu gdzie banda bachorów dostaje całe życie wszystko od dzianych rodziców nie musząc się o nic martwić. Brzydko mówiąc nigdy nie musiałeś babrać się w gów... żeby zarobić kasę na cokolwiek. Nazywajmy rzeczy po imieniu :) jesteś dzieciakiem dzianych rodziców nic nigdy nie zrobiłeś. Teoretycznie mógłbym teraz tak o tobie myśleć, po tym co napisałeś, ale nie znam ciebie, nie wiem kim jesteś i jak wygląda twoje życie. Nie ocenia się ludzi przez pryzmat sytuacji których nie potrafi się zrozumieć. A teraz tak dla zwykłego zobrazowania całej sprawy piractwa, jeśli ktoś ma do tego zdrowe podejście to rozumie. Specjalistyczne oprogramowanie do wykonywania grafiki z reguły jest naprawde bardzo drogie. System udostępniania soft-ów, czyli przykładowo 30 dniowy trial, może się sprawdzać ale w firmach czy studiach które posiadają kapitał i są na etapie powiedzmy wyboru oprogramowania. Na pewno natomiast nie sprawdzi się jako opcja do nauki, (jak ktoś już wcześniej słusznie stwierdził). Żyjemy w Polsce więc też o niej rozmawiamy, jak łatwo zauważyć brakuje tu miejsc które szkolą w tym temacie, chyba na ten moment mamy tylko drimagine (mówie o naprawde ukierunkowanych szkołach, nie o godzinie zajęć w tygodniu na studiach informatycznych ze specjalizacją). Więc nasuwa sie podstawowe pytanie, komu potem autodesk sprzeda maxa czy majke jeśli nikt nie będzie miał o tym zielonego pojęcia. Nasuwa się też błyskawiczny morał takiej sytuacji, że nie zarobisz ani ty ani producent danego softu. Jeśli nagle wszyscy zaczną używać blendera bo jest darmowy i na nim będą się szkolić to też później nie będą przerzucać się na maxa bez konkretnych powodów. Straci na tym nie grafik ale firma która nie pozwoliła "ukraść" sobie softu. Więc uważam, że jak najbardziej powinniśmy korzystać z piratów w celach czysto domowych, edukacyjnych po to by kiedyś samemu zakupić sobie soft, wykonując komercyjną pracę przynoszącą zyski. Oczywiście gadanie, że najpierw trzeba zarobić na tym sofcie, żeby wiedzieć czy będzie się opłacało go kupić jest nie logiczne, wiadomo, że jak mamy mocne portfolio i "prywatne prace" które są wysoko oceniane na tym forum, to znajdziemy na tyle zleceń żeby program mógł się wrócić. Tak na koniec kolejne plusy to na przykład zarobek firm które wypuszczają serie tutoriali, w gruncie rzeczy są na prawdę niedrogie i podczas nauki w domu na pewno wszyscy z nich korzystamy. Pozdrawiam wszystkich ludzi z PASJĄ twardo dążących do celu z korzyścią dla wszystkich.
  5. No tak, tylko pytanie czy po to mamy 3D i postpro żeby robić tylko te rzeczy które da się zrobić zwykłą kamerą;>?? Chyba to działa odwrotnie, po to mamy możliwości żeby efekt końcowy był zadowalający, miało być dynamiczne ujęcie i jest. I to własnie jest siła grafiki. Swoją drogą prace na najwyższym poziomie, może zaczął bys wypuszczać jakie serie tutków z chęcią bym zakupił. pzdr
  6. Ogólnie jak dla mnie to widać, że materiały w scenie mają potencjał, wrzuciłeś render w troche małej rozdziałce więc dokładnie ciężko ocenić. W scenie najpierw popracowałbym nad ciekawszym oświetleniem, bo chyba to kuleje. Ale to tylko moja opinia.
  7. Dzieki za porady i komentarze. Co do podłoża to miało być betonowe, faktycznie cos jest z nim nie tak skoro go nie przypomina (moze za duzo takie granatowe). Kwestia silnika i calego wnetrza to tak jak powiedzialem narazie prowizoryczne, bo nie modelowalem go jeszcze. Z tego względu starałem się jak najmniej pokazać. Głównie chodziło mi o to żeby sprawdzić model czy jest dobrą bazą do tego żeby jeszcze coś nad nim pracować np. nad wnętrzem i resztą tak by mieć coś swojego do renderowania i ćwiczeń. Odpowiadając na pytanie kosiego, lubie edytor materiałów z maxa, a bardziej podchodzą mi narzędzia do modelowania z majki i w sumie to tak skaczę pomiędzy jednym a drugim.
  8. Nie wiem w czym exportujesz ale ja to robie w obj i zawsze jest ok w obie strony.
  9. Witam, Wrzucam render modelu który stworzyłem w ramach zeszłorocznej mini-bitwy. Wstyd się przyznać, że nie miałem chwili, żeby jakkolwiek go wyrenderować. Narazie taka mała prezentacja modelu z przodu i z tyłu. Wnętrze jeszcze nie jest zrobione więc w środku prowizorka. Modelowane w Maya renderowane za pomocą maxa i Vray. Pozdrawiam i czekam na cenne rady.
  10. Witam, Kamienica wyrenderowana w 3dsmax i vray, wkomponowana w zdjęcie. Dwa samochody oraz latarnia z kolekcji evers-ów.
  11. Po wyrzuceniu vray fur-a ze sceny wszystko wrocilo do normy. Procesor podczas liczenia light cache wchodzi na pełne obroty i juz do konca jest ok. Sproboje jeszcze z fur-em tak jak Lucas wspominal pobawic sie z opcja dynamic memory limit. W kazdym razie dizeki za podpowiedzi.
  12. No tak HDRK-a ma duże rozmiary, ale jak renderuje niższe ustawienia sceny to jest ok (renderuje sie ok. 2-3 min ta sama rozdzialka). Co do swiateł w scenie to jest jedno swiatło vray light które skręciłem do 8 subdiv, i dodatkowe 4, oświetlające pokoje wewnątrz budynku z ta sama wartościa. Co do pluginow to zadnych nie instalowalem. Pamiec RAM to 8GB DDR3 1600 kingstona. Sproboje jeszcze odpalić prime95 i dam znac czy procek hula.
  13. nie mam włączonego low tread priority, w materiałach subdiv tez sa standardowo wszędzie na 8, zaraz wrzuce screen-y z ustawieniami. Dzieki za odpowiedzi. Screeny ustawien:
  14. Witam, Od trzech dni prubuje wyrenderować scenę lekko powyżej 1gb. Renderuję ją w vray. Ustawienia to AA, Adaptiv DMC 2-6, filter - Area, GI - Primary Bounces - Irriadiance map z ustawieniem standardowym medium, i Light cache subd - 1000 i treschold - 0,002, rozdzielczość 1920 x 1080. Render idzie ponad 24h i jeszcze się dobrze nie zaczął, liczy się prepass 2 of 3. Zauważyłem, że procesor cały czas pracuje korzystając z jednego wątku i jego zużycie to ok 12%. Ponieżej dołączam screena. To normalne? Czy procesor nie powinien pracować na full??
  15. Trzy światła v-ray (plane), z czego jedno oświetla samochód reszta włączona tylko dla odbić. Jedno światło Target Spot podpięte tylko pod studio. Dzięki za komentarz i uwagi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności