-
plygony zamiana z 3 na 4 boki
aaaach, zajeb........... :) problem zalatwiony pozostalo pare polygonow ale z tym szybko sobie poradze!!!! dzieki!!!!!
-
plygony zamiana z 3 na 4 boki
Hej, jak najszybciej pozbyc sie trojkatow na rzecz czworobokow. Jest jakas szybka metoda - lub jakakolwiek metoda :) dzięki
-
NURBS-y w LWCAD 5
swietna wiadomosc!!! dzieki
-
Node, normal maps i alpha
dzięki qba, a czy można uzyskac wartości pośrednie. Czyli nie wycinac do zera lecz np. 20% w pewnych miejscach, a w innych 100% i 0% A i czy można mieszac np. dwie normal mapy z sobą??? pozdrawiam Eryk
-
Node, normal maps i alpha
Chce, wybrać miejsca w których będzie normal maps na przemian z refleksja. Edytowanie map normalnych odbywa się jedynie w nodach z nowymi oknami do ladowania bitmap. I jakos mam problem z tym. Laduje w rozne kanaly noda z alpha i nic. Może macie sprawdzona na to metode.
-
UV z subD
dzięki jeszcze raz!
-
UV z subD
dzięki artzgodka! Projektowalem opakowanie zaczynając od wstępnego rozłożonego wykrojnika z narysowanego szkicu. I żeby było profesjonalnie :) na rozlozonej siatce zrobiłem UV. Calosc zlozylem powyginalem jak należy i na koniec okazało się, ze opakowanie jest zbyt syntetyczne. Wiec trzeba dodac lekkich nierownosci i delikatnie je zdeformować. Wiec do tego celu idealny subd. Odpalilem TAB i calosc mapy dziwnie się porozciagala. Tak mniej więcej to wygladalo ;) Czyli w takim przypadku od samego początku powinienem pracować w trybie subd? I na rozlozonym wykrojniku w tym trybie robic UV? albo cos robie w zlej kolejności albo zle do tego podchodzę... pozdro
-
UV mapowanie - wspomagacze
WOW! teraz wlasnie tego mi trzeba. Dzieki za link!
-
LightWave 11.6.1
dzięki za info!
-
UV z subD
Hej Mam taki problem... Robie UV i na normalnej siatce ladnie wszystko wyglada. Po zamianie na tryb subD tworza sie dziwne nierownosci na mapie. Prosba o rade jak tego unikac. pozdroEryk
-
11,6! - aktualizacja + nowe narzedzia
Siggraph 2013 i LW11,6! :) aktualizacja + nowe narzedzia:
-
Octane Render
Czesc Wiecie może, czy Oktane bedzie wspieral dynamike bullet, instancje, flocking? animacje?, czy to render pod pojedyncze wizki pozdrawiam
-
Instancing - nachodzace na siebie obiekty
dzięki altarian, zrobie tak jak piszesz z punktami. Kiedyś juz ten sposob do czegos innego wykorzystywalem. Jedynie jak dojde do prarticli będę miał ćwieka. Ale to zapytam. dziękuję! :)
-
Instancing - nachodzace na siebie obiekty
tak, o tych opcjach wiem - numerycznie wpisac odstep pomiedzy. tylko wtedy powstaje rytm ta sama odleglosc pomiedzy. Zastanawiam czy jest taka mozliwosc korzystajac z instancji aby pojedynacza instancja miala wlasciwosci blokujace wobec innych kopi. Moga sie stykac z soba ale nie moga zachodzic. Tak jak w bullet. Na przyklad chaotycznie rozsypany popcorn. Z particle chyba da rade. Chodzi o opcje w panelu Instance/Generaion/Type/Particles????, czy particle z FX'ów. Przepraszam za glupie pytanie, lecz jeszcze zupelnie przy tych tematach nie gmerałem :( Dzięki! :)
-
Instancing - nachodzace na siebie obiekty
native - Lightwave
erykowal
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta