Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

erykowal

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. aaaach, zajeb........... :) problem zalatwiony pozostalo pare polygonow ale z tym szybko sobie poradze!!!! dzieki!!!!!
  2. Hej, jak najszybciej pozbyc sie trojkatow na rzecz czworobokow. Jest jakas szybka metoda - lub jakakolwiek metoda :) dzięki
  3. erykowal odpowiedział G.P → na temat → Lightwave 3D
    swietna wiadomosc!!! dzieki
  4. erykowal odpowiedział erykowal → na temat → Lightwave 3D
    dzięki qba, a czy można uzyskac wartości pośrednie. Czyli nie wycinac do zera lecz np. 20% w pewnych miejscach, a w innych 100% i 0% A i czy można mieszac np. dwie normal mapy z sobą??? pozdrawiam Eryk
  5. Chce, wybrać miejsca w których będzie normal maps na przemian z refleksja. Edytowanie map normalnych odbywa się jedynie w nodach z nowymi oknami do ladowania bitmap. I jakos mam problem z tym. Laduje w rozne kanaly noda z alpha i nic. Może macie sprawdzona na to metode.
  6. erykowal odpowiedział erykowal → na temat → Lightwave 3D
    dzięki jeszcze raz!
  7. erykowal odpowiedział erykowal → na temat → Lightwave 3D
    dzięki artzgodka! Projektowalem opakowanie zaczynając od wstępnego rozłożonego wykrojnika z narysowanego szkicu. I żeby było profesjonalnie :) na rozlozonej siatce zrobiłem UV. Calosc zlozylem powyginalem jak należy i na koniec okazało się, ze opakowanie jest zbyt syntetyczne. Wiec trzeba dodac lekkich nierownosci i delikatnie je zdeformować. Wiec do tego celu idealny subd. Odpalilem TAB i calosc mapy dziwnie się porozciagala. Tak mniej więcej to wygladalo ;) Czyli w takim przypadku od samego początku powinienem pracować w trybie subd? I na rozlozonym wykrojniku w tym trybie robic UV? albo cos robie w zlej kolejności albo zle do tego podchodzę... pozdro
  8. WOW! teraz wlasnie tego mi trzeba. Dzieki za link!
  9. erykowal odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
    dzięki za info!
  10. erykowal dodał temat → w Lightwave 3D
    Hej Mam taki problem... Robie UV i na normalnej siatce ladnie wszystko wyglada. Po zamianie na tryb subD tworza sie dziwne nierownosci na mapie. Prosba o rade jak tego unikac. pozdroEryk
  11. Siggraph 2013 i LW11,6! :) aktualizacja + nowe narzedzia:
  12. erykowal odpowiedział img → na temat → Lightwave 3D
    Czesc Wiecie może, czy Oktane bedzie wspieral dynamike bullet, instancje, flocking? animacje?, czy to render pod pojedyncze wizki pozdrawiam
  13. dzięki altarian, zrobie tak jak piszesz z punktami. Kiedyś juz ten sposob do czegos innego wykorzystywalem. Jedynie jak dojde do prarticli będę miał ćwieka. Ale to zapytam. dziękuję! :)
  14. tak, o tych opcjach wiem - numerycznie wpisac odstep pomiedzy. tylko wtedy powstaje rytm ta sama odleglosc pomiedzy. Zastanawiam czy jest taka mozliwosc korzystajac z instancji aby pojedynacza instancja miala wlasciwosci blokujace wobec innych kopi. Moga sie stykac z soba ale nie moga zachodzic. Tak jak w bullet. Na przyklad chaotycznie rozsypany popcorn. Z particle chyba da rade. Chodzi o opcje w panelu Instance/Generaion/Type/Particles????, czy particle z FX'ów. Przepraszam za glupie pytanie, lecz jeszcze zupelnie przy tych tematach nie gmerałem :( Dzięki! :)
  15. native - Lightwave

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.