-
Scena 3D: Gears of War Judgment Island Level
Wyspa z GoW:Judgment nad którą siedziałem podczas produkcji gierki (screeny już po optymalizacji, wersja chodząca na Xbox360) Gears of War: Judgment #1 Gears of War: Judgment #2 Gears of War: Judgment #3 Gears of War: Judgment #4 Gears of War: Judgment #5
-
[Portfolio] Christian Noir Stein - Senior 3D Artist/LD
Od lat nic nie postowałem, więc pomyślałem sobie, że dobrze byłoby coś po tak długim okresie czasu coś wrzucić. Ursus (modelowanie, teksturowanie, światło) i więzienie (meshing, światło) prace własne + jeden zrzut ze starego projektu (teksturowanie) + Bulletstorm (meshing+postproces+sporadyczne modelowanie i teksturowanie). Fabryka Ursus zdjęcia vs 3D Fabryka Ursus shots Więzienie Visual Prototype Stary projekt Opuszczony dom Bulletstorm Pustynia - Jaskinie Bulletstorm Centrum handlowe Bulletstorm Monorail Bulletstorm Parking Bulletstorm Prolog Bulletstorm Sztorm Bulletstorm Undercity #1 Bulletstorm Undercity #2 Bulletstorm Undercity #3 ----------------- Krystian Stefański Senior 3D Artist/LD @ People Can Fly/EPIC GAMES[ATTACH=CONFIG]86693[/ATTACH]
-
Gdzie obecnie pracujemy(GameDev)?!
People Can Fly
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
jacenty - spoko na bank coś jeszcze obaczysz nowego
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Jak dla mnie powinno to pójść w stronę Star Wars Force Unleashed gdzie po prostu wzięto aktora i go odwzorowano w 100% (można go zobaczyć w poprzednim sezonie Smallville jako SPOILER ......................................... Doomsday) I nie można mu odmówić charyzmy
-
Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry
Reanimator - oj zdziwiłbyś się, zdziwił :) Ale postacie dalej podlegają mocnej obróbce, więc powinno być tylko lepiej :)
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Hatred -> a to nie ten stwór coś go na sobie wzorował? Biegałeś wtedy jak poparzony w poszukiwaniu lustra przed zaczęciem teksturowania?
-
Obiekt3D: Młotek(kolejne próby teksturowania)
CrazyBump uber alles :D Ale samym wczytaniem kiepskiego diffuse i generowaniem mapek nic nie zdziałasz.
-
Scena 3D: one of these mornings
Gryniu - zły strzał ;) Ja tam znam tylko jednego karakana z miotłą co ponoć i na księżyca nawet wystartował :D A co do pracy to już wyżej chyba napisano pozytywnego wsio co być powinno. Good job man!
-
Evening with Epic Games w PJWSTK
"btw myslałem ze wiecej chetnych będzie ..." Reanimator już Ci ładnie odpowiedział :)
-
Modele 3d : Afterfall.pl projekt
Już z Krzychem przeglądaliśmy. Dla mnie oprawa ładna lecz zasypiam przy video - za długa monotonia. Albo skrócić o 1/2 albo dodać jakiegoś dynamizmu. Nie wiem też po co wrzucać było te animki szkieleta oraz tego drugiego stworaka bo niestety brzydkie są (można było chyba lepiej zerżnąć na chama jakiegoś darmowego mocapa i pod MB podpiąć lub wogóle olać sprawę zwłaszcza, że sami wspominaliście, że o animkę nie chodzi). Muzyka za to bardzo dobra i świetnie pasuje do lokacji. Z innych plusów : oświetlenie świetnie wyszło, większość tekstur (parę trochę bardziej lowresowych jakby się trafiło). Co do designu lvl się nie znam zupełnie, więc nic nie napiszę. Ogólnie się podobało i byle tak dalej - a studio już niedaleko. Keep up the good work.
-
Dział GameArt - Wasze komentarze i propozycje
kurt - to że z Krzyśkiem mało (wcale? :)) postujemy nie znaczy, że nas tu nie ma. Czytamy codziennie (tak jak Wybiórczą np ;)). Kozioo - brakuje odp. c)
-
Minibitwa #6 - "_Kbl" by kurt_hectic
Czytam regularnie - rzadziej jednak teraz pisuję.
-
Minibitwa #6 - "_Kbl" by kurt_hectic
By uzyskać tamten nieregularnie rozłożony dirt na teksturach - trans_decale. Jedna teksturka 512x512 spokojnie powinna na pare pasków wystarczyć.
-
Revenge begins
Już w pracy mówiłem - jak na czas wykonania bardzo pozytywne odczucia :) Szkoda jednak, że nie wyszedłem z jednego z wcześniejszych szkiców koncepcyjnych z CGT.
Christian Noir Stein
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta