Skocz do zawartości

eXPlosiV

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. 3dsMax+Corona+PS Z pozdrowieniami dla I3D :)
  2. Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)
  3. eXPlosiV odpowiedział eXPlosiV → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Siatka szabli wedle życzenia. Martwa natura... powiedzmy, że ukończona ;)
  4. Kompozycja na razie losowa, skala pewnie też leży ale skupiam się w tym momencie na materiałach i studiu a potem poprawie resztę ;)
  5. eXPlosiV odpowiedział eXPlosiV → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przypomniało mi się, że mam teczkę na forum i postanowiłem zrobić mały update ;) Większość rzeczy wrzucałem już do renderów testowych.
  6. Dzięki :) Fotel, który chyba już wszyscy robili ;)Stary model, nowy render:
  7. Stara sofa w odświeżonej wersji ;)
  8. grzyby ;)
  9. Próbny render jeszcze nie dokończonej (i pewnie już taką zostanie;) ) kuchni, którą modelowałem jakiś czas temu.
  10. Z tych błędów, które poprawili najbardziej irytowały mnie skopane normale przy mirrorze i dziwnie działający scale tool przy mapowaniu.. Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami.
  11. eXPlosiV odpowiedział Inky → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)
  12. eXPlosiV odpowiedział eXPlosiV → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki wszystkim za komentarze. Co do koloru to taki był na koncepcie ;) Nowa wersja zegarka, którego render wrzucałem jakiś czas temu do galerii. Myślę, że teraz prezentuje się nieco lepiej.
  13. eXPlosiV odpowiedział Inky → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności