-
Scena 3D - Diaboł bimbrownik w swym świnkowozie
3dsMax+Corona+PS Z pozdrowieniami dla I3D :)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)
-
Teczka eXPlosiV'a
Siatka szabli wedle życzenia. Martwa natura... powiedzmy, że ukończona ;)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Kompozycja na razie losowa, skala pewnie też leży ale skupiam się w tym momencie na materiałach i studiu a potem poprawie resztę ;)
-
Teczka eXPlosiV'a
Przypomniało mi się, że mam teczkę na forum i postanowiłem zrobić mały update ;) Większość rzeczy wrzucałem już do renderów testowych.
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Dzięki :) Fotel, który chyba już wszyscy robili ;)Stary model, nowy render:
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Stara sofa w odświeżonej wersji ;)- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
grzyby ;)- Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
Próbny render jeszcze nie dokończonej (i pewnie już taką zostanie;) ) kuchni, którą modelowałem jakiś czas temu.- Autodesk 3ds Max 2012 Service Pack 1
Z tych błędów, które poprawili najbardziej irytowały mnie skopane normale przy mirrorze i dziwnie działający scale tool przy mapowaniu.. Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami.- Teczka 3D - Miscellaneous
hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)- Teczka eXPlosiV'a
Dzięki wszystkim za komentarze. Co do koloru to taki był na koncepcie ;) Nowa wersja zegarka, którego render wrzucałem jakiś czas temu do galerii. Myślę, że teraz prezentuje się nieco lepiej.- Teczka 3D - Miscellaneous
Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie. - Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności