Fragment sceny nad, którą pracuję w wolnym czasie. Od razu mówię, żebym nie został zlinczowany, że nie wszystkie modele są mojego autorstwa ale materiały już moje ;)
Z tych błędów, które poprawili najbardziej irytowały mnie skopane normale przy mirrorze i dziwnie działający scale tool przy mapowaniu.. Nie wiem jak mogli wypuścić program z tak rażącymi błędami.
hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)
Dzięki wszystkim za komentarze. Co do koloru to taki był na koncepcie ;)
Nowa wersja zegarka, którego render wrzucałem jakiś czas temu do galerii. Myślę, że teraz prezentuje się nieco lepiej.
Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie.