
-
Teczka 3D: Zenjubo
-
Future Military Prototype Robot HORNET X-9000
Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać. Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂
-
Future Military Prototype Robot HORNET X-9000
-
Future Military Prototype Robot HORNET X-9000
Dzięki za cenne uwagi 🙂 Podrasowałem render w Marmoset toolbag i zmieniłem też ujecie kamery, wygląda znacznie lepiej 🙂
-
Future Military Prototype Robot HORNET X-9000
Cześć, Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂
-
Teczka 3D: Zenjubo
Powiem szczerze że celowo nie "łamałem" geometrii w obu modelach obcych, tak jak to zrobiłem przy orku :) lub przy innych postaciach :) Ale oczywiście masz racje i sam to zawsze powtarzam że bardzo ważne jest przełamanie geometrii przy takich modelach :)
-
Teczka 3D: Zenjubo
Cześć, Znowu wrzucam mały update :) kolejny "OBCY" :)
-
Teczka 3D: Zenjubo
Cześć, Wrzucam kolejny sculpt który wykonałem w ramach ćwiczeń w wolnym czasie :) PS Dziękuje za komentarz Genitalius :) Co do ćwiczeń z modelowania anatomii to masz racje, na pewno mi się przydadzą :)
-
Teczka 3D: Zenjubo
Cześć, Dawno nic ne wrzucałem swojego z powodu braku czas.. projekty, praca itp :) Baza dla ubrań i plecaka została wykonana w Marvelous Designer, reszta to Zbrush i troche 3ds MAX. Bez tekstur tylko sculpt.
-
Postac 3d: Cyberpunk
Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :)
-
Postac 3d: Cyberpunk
Dziękuje za wszystkie opinie i oczywiście dla Grafta za design :)
-
Postac 3d: Cyberpunk
Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot.
-
Teczka 3D: Zenjubo
Cześć :) Postanowiłem założyć teczkę 3D i w miarę możliwości i czasu wrzucać tutaj moje modele (organiczne oraz hard surface), liczę na konstruktywną opinie, uwagi, porady, komentarze itp :) Pozdrawiam - - - Połączono posty - - - Praktyka w modelowaniu kobiecej twarzy :) - - - Połączono posty - - - Ork
-
Broń 3D: Beretta 92FS
Cześć :) Wrzucam do pokazania model LP broni Beretta 92FS. Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Quixel Suite 2 Render: Quixel Suite 2 i Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 12 578
-
Postać 3d: Survival Girl
Hej :) JackTheRippy masz racje odnośnie zdziwienia na jej twarzy, to moja wina... nie potrzebnie dodawałem render z otwartymi ustami gdyż to spotęgowało wrażenie zdziwienia na jej twarzy. Przy zamkniętych ustach jest znacznie lepiej :) Co do pozy T-Pose to też racja, jednak brak czasu spowodował że tak to zostawiłem, chodziło mi o pokazanie samego modelu i tekstur a nie jakiejś konkretnej pozy :) ale co racja to racja jakaś dobra poza tej postaci zrobiłaby lepszą robotę :) Co do fałd na spodniach to były to celowy zabieg (może nie przemyślany, jednak celowy) chodziło o to że postać może być "grywalna" także beż broni i pochwy, jednak z bronią fałdy rzeczywiście się źle układają :) Michalo tutaj trochę się nie zgadzam co do jej "pupy" ;P Model był wykonywany na wzorzec modelek fitness / crossfit, więc okrągłe kształty są zrozumiałe :) Pozdrawiam