Skocz do zawartości

Zenjubo

Members
  • Liczba zawartości

    273
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Zenjubo w dniu 30 Czerwiec 2023

Użytkownicy przyznają Zenjubo punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

Ostatnie wizyty

4 407 wyświetleń profilu

Zenjubo's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

211

Reputacja

  1. Cześć, Taki szybki niedzielny model 😛
  2. Tak jak powiedział Gryzon, przy tworzeniu modeli do filmu to już ma kluczowe znaczenie (aktor musi się swobodnie poruszać), czasami może nawet design lekko zejść na bok byleby była mobilność "kostiumu". Zawsze staram się zwracać uwagę na to aby postać mogła się poruszać. Następny model będzie jeszcze lepszy 🙂
  3. To była mega cenna uwaga odnośnie obiektywów, dzięki 🙂
  4. Dzięki za cenne uwagi 🙂 Podrasowałem render w Marmoset toolbag i zmieniłem też ujecie kamery, wygląda znacznie lepiej 🙂
  5. Cześć, Chciałem zaprezentować mój ostatni model nad którum pracowałe 🙂 Wszystkie tekstury 4k ( Albedo / Metalness / Roughness / Normal ) Więcej screenów znajdziecie na moim portfolio 🙂
  6. Powiem szczerze że celowo nie "łamałem" geometrii w obu modelach obcych, tak jak to zrobiłem przy orku :) lub przy innych postaciach :) Ale oczywiście masz racje i sam to zawsze powtarzam że bardzo ważne jest przełamanie geometrii przy takich modelach :)
  7. Cześć, Znowu wrzucam mały update :) kolejny "OBCY" :)
  8. Cześć, Wrzucam kolejny sculpt który wykonałem w ramach ćwiczeń w wolnym czasie :) PS Dziękuje za komentarz Genitalius :) Co do ćwiczeń z modelowania anatomii to masz racje, na pewno mi się przydadzą :)
  9. Cześć, Dawno nic ne wrzucałem swojego z powodu braku czas.. projekty, praca itp :) Baza dla ubrań i plecaka została wykonana w Marvelous Designer, reszta to Zbrush i troche 3ds MAX. Bez tekstur tylko sculpt.
  10. Dzięki jeszcze raz za konstruktywną opinie i cenne uwagi :) myślę że powinienem więcej pracować z concept artami, gdyż zazwyczaj po prostu siadam przed tabletem i rzeźbie/modeluje. Co do kontrastu to Gryzon ma racje, zbyt dużo dodałem refleksyjnych materiałów i szczególnie tors jest bardzo słabo czytelny... no ale to moja wina :) przy następnym modelu zastosuje się do waszych uwag :)
  11. Dziękuje za wszystkie opinie i oczywiście dla Grafta za design :)
  12. Cześć, Wrzucam mój ostatni prywatny projekt "Cyberpunk" który na dniach ukończyłem. Praktycznie 95% modelu zostało wykonane w zBrush, pozostałe 5% to 3ds Max, rendre miał być w zrobiony w zBrush jednak finalnie wykonałem go w Keyshot.
  13. Cześć :) Postanowiłem założyć teczkę 3D i w miarę możliwości i czasu wrzucać tutaj moje modele (organiczne oraz hard surface), liczę na konstruktywną opinie, uwagi, porady, komentarze itp :) Pozdrawiam - - - Połączono posty - - - Praktyka w modelowaniu kobiecej twarzy :) - - - Połączono posty - - - Ork
  14. Cześć :) Wrzucam do pokazania model LP broni Beretta 92FS. Base mesh: 3ds Max Detale: ZBrush Bake (NM, AO, CM): xNormal Tekstury: Quixel Suite 2 Render: Quixel Suite 2 i Marmoset Toolbag 2 Tekstury 4k, Tris: 12 578
  15. Hej :) JackTheRippy masz racje odnośnie zdziwienia na jej twarzy, to moja wina... nie potrzebnie dodawałem render z otwartymi ustami gdyż to spotęgowało wrażenie zdziwienia na jej twarzy. Przy zamkniętych ustach jest znacznie lepiej :) Co do pozy T-Pose to też racja, jednak brak czasu spowodował że tak to zostawiłem, chodziło mi o pokazanie samego modelu i tekstur a nie jakiejś konkretnej pozy :) ale co racja to racja jakaś dobra poza tej postaci zrobiłaby lepszą robotę :) Co do fałd na spodniach to były to celowy zabieg (może nie przemyślany, jednak celowy) chodziło o to że postać może być "grywalna" także beż broni i pochwy, jednak z bronią fałdy rzeczywiście się źle układają :) Michalo tutaj trochę się nie zgadzam co do jej "pupy" ;P Model był wykonywany na wzorzec modelek fitness / crossfit, więc okrągłe kształty są zrozumiałe :) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności