jfk_studio
Members-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Kraków
jfk_studio's Achievements
Newbie (1/14)
16
Reputacja
-
Witam serdecznie, poszukujemy 3d Motion Designerów do pracy w naszym studio w Krakowie. Praca freelance lub na stałe. Pojawia się u nas sporo zleceń do których potrzebujemy ludzi którzy są w stanie poprowadzić projekt od początku do końca. Wymagane umiejętności: - bardzo dobra znajomość Adobe After Effects, Illustrator, Premiere itp. - bardzo dobra znajomość programu do 3d (najlepiej Cinema 4d lub/i Autodesk Maya) - komunikatywność - umiejętność rozwiązywania problemów - dobre zarządzanie czasem Zgłoszenia proszę wysyłać na [email protected] w tytule: Imię i nazwisko - 3d motion designer Mail ponadto powinien zawierać: - link do reel'a lub portfolio - krótką informacje o dotychczasowym doświadczeniu - informację o preferowanym trybie pracy (freelance czy praca stała) Zapraszam do zapoznania się z naszymi projektami na: http://www.jfkstudio.com http://www.behance.net/jfkstudio
-
Witam, poszukujemy motion designerów, grafików 3d lub osoby łączące obie specjalizacje do pracy zdalnej. Preferowane okolice Krakowa. Poszukujemy osoby odpowiedzialne, potrafiące wykonać projekt od początku do końca. Najlepiej wyszkolone w kilku dziedzinach. Oprogramowanie dowolne aczkolwiek pakiet Adobe master Collection, Autodesk maya oraz Cinema 4d ułatwi współprace ponieważ to są nasze środowiska. Wymagamy: -dyspozycyjności -umiejętności pracy pod presja czasu -niezawodności -chęci nauki Link do portfolio i showreela proszę wysyłać na [email protected] w temacie stanowisko oraz imię i nazwisko np. motion designer - Jakub Kosmowski Pozdrawiam
-
Witam, chciałem wrzucić krótką animacje na nową stronę Stock Prestige. Projekt wykonany dla agencji mki.pl. Strona www: www.stockprestige.pl Wykonana w Maya. Termin krótki dlatego niestety nie obyło się bez kilku niedociągnięć ale to już wersja finalna. Pozdrawiam Jakub
-
Info znalezione w FAQ dotyczącym Maya 2012 na stronie Autodeska jest: "2.4 Will there be any changes to rendering in Maya 2012? Yes. Maya 2012 will use the latest mental ray 3.9 renderer."
-
Niestety również jestem zmuszony zakończyć swój udział. Przeniosę wątek do działu WIP i tam dokończę prace. Dziękuje za udzielone porady i mam nadzieję że w WIPie również nie zawiedziecie. Pozdrawiam i powodzenia dla wszystkich.
-
Jeszcze przed nominacjami wrzucam twarz kierowcy która będzie odbijała się w lusterku. Muszę jeszcze dopracować trochę base model, dodać uszy i kawałek szyi i przenoszę to do Mudboxa i tam dość mocno go "zmęcze".
-
Po nocnych zmaganiach z tłem mam cos takiego. https://picasaweb.google.com/pol288/3dWIP#5580860998208363746 Do południa chciałbym zamieścić jeszcze postępy nad główną postacią. Wtedy będzie mniej więcej widać o co chodzi. Pozdrawiam i powodzenia wszystkim!
-
Mały update jeżeli chodzi o teren. http://img851.imageshack.us/i/kryzyswip2.jpg/ Teraz jestem na etapie robienia dodatkowych drzew do tła. W kolejnym up'ie ustawię już jakieś lepsze światło. Chcę utrzymać to w klimacie wczesnego poranka. Lekka mgiełka i słabe światło słoneczne w lewej. Pozdrawiam
-
Trochę mnie nie było ale wracam i postanowiłem że skończę tę prace. Celem jest nominacja więc nie ma spania:) Jak się nie uda dostać nominacji to i tak skończe:) Więc postęp wnętrza wygląda tak. http://img21.imageshack.us/i/kryzyswip.jpg/ Tekstury zostawię na później. Teraz skoncentruje się na ukazaniu całości żeby mniej więcej widać o co chodzi. Na pierwszy ogień idzie trawa i jezdnia a później biorę się za głównego aktora. Pozdrawiam P.s Ktoś wie czy nominacje to cały 6 marca czy do jakieś godziny konkretnie?
-
Zdecydowanie. Ja też jestem za starą babą. Ta postać fajna ale nie wpisuję się troche w ten koncept. Jak do tej pory praca super!
-
tob01 - właśnie myślę nad tym jak najlepiej stworzyć wrażenie ruchu i na pewno tak jak napisała Ania przechyle samochód i później już przy renderowaniu postaram się trochę rozmyć wszystko na zewnątrz. Ania - szczękę poprawie. Myślałem nad bardziej kreskówkowym modelu takim przerysowanym ale chyba raczej doprowadzę ją do bardziej realnych proporcji. Co do odbicia o chcę przechylić lusterko(i może troche powiekszyć) i tam będzie odbijać się twarz kierowcy... Dzięki za sugestie.
-
Testy na wiewiórce.
-
Mały update. Zdecydowałem się na zaskoczoną wiewiórkę w dość dziwnej pozie. Futro jeszcze do sporej poprawy. Mam dość małe doświadczenie w Maya Fur i będę musiał trochę popracować żeby to lepiej wyglądało. Teraz żeby odpocząć od modelowania zdemoluje trochę wnętrze samochodu. Myślę nad zrobienie tej sceny jakby działa się wcześnie rano. Czyli jakieś mgiełka, delikatne światło słoneczne i samochód z naprzeciwka będzie "na światłach". Co myślicie?
-
Tak teraz wygląda wnętrze samochodu. Jeszcze do dorobienia kilka detali jak jakieś przyciski, przełączniki i zegary. Jak skończę całe wnetrze to zajmę się robieniem szkód. Chcę żeby to wyglądało jakby kierowca już jechał bardzo długo... brudno, kubki po kawie na podszybiu itp. Dodam uszkodzenia później w Mudboxie. Chyba nie pójdę w taki bardzo szeroki kąta i zrobię to trochę ciaśniej. Jak myślicie?
-
Moim zdaniem najlepiej poly. Tworzysz proste bryły a potem smooth. Możesz sprawdzać na bieżąco jak to będzie wyglądało w smooth przez kliknięcie 3. Pozostaje jeszcze kwestia bevel. Czyli robisz poly a potem wszystkie ostre krawędzie potraktuj bevel'em i już nie będą takie ostre. Pozdrawiam