Skocz do zawartości

Sebazx6r

Members
  • Liczba zawartości

    4 472
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    17

Community Answers

  1. Sebazx6r's odpowiedź in Maya unfold 3D Ryzen 3700x - problem was marked as the answer   
    Solucja z wczoraj
    link do tematu:
    https://forums.autodesk.com/t5/maya-forum/unfold3d-process-error/td-p/8959178/page/4
     
    https://forums.autodesk.com/autodesk/attachments/autodesk/area-b201/80365/1/unfold.rar
  2. Sebazx6r's odpowiedź in Zbyt duża ilość polygonów w Zbrushu was marked as the answer   
    Dynamesh Zremesher projekcja. Poczytaj. poogladaj na stronie. U mnie to tak przy 60mil to juz nie moge sculpic na wersj x64. Co mozesz zrobic to dzielic model na czesc. Wazdne by model mial w miare rownomiernie rozlozona siatka inaczej bedziesz mial rozne rozdzielczosci. Ja zazwyczaj sculpce czesci oddzielnie dynameshuje duplikuje. Zremeshuje. Robie projekcje na dynamesha. Czyszc jade dalej.ba nawe bym robil projekcje na model bez dynamesh tylko z polaczonymi subtulami bo dynamesh traci detal. Tam gdzie lacza sie toole czyszcze. Mozesz tez recznei retopo robic. Godzille jak robili to cieli na kawalki i potem laczyli textury UDIM w Mari seamy czyscili.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności