Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Sebazx6r

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Solutions

  1. Sebazx6r's odpowiedź in Maya unfold 3D Ryzen 3700x - problem was marked as the answer   
    Solucja z wczoraj
    link do tematu:
    https://forums.autodesk.com/t5/maya-forum/unfold3d-process-error/td-p/8959178/page/4
     
    https://forums.autodesk.com/autodesk/attachments/autodesk/area-b201/80365/1/unfold.rar
  2. Sebazx6r's odpowiedź in Zbyt duża ilość polygonów w Zbrushu was marked as the answer   
    Dynamesh Zremesher projekcja. Poczytaj. poogladaj na stronie. U mnie to tak przy 60mil to juz nie moge sculpic na wersj x64. Co mozesz zrobic to dzielic model na czesc. Wazdne by model mial w miare rownomiernie rozlozona siatka inaczej bedziesz mial rozne rozdzielczosci. Ja zazwyczaj sculpce czesci oddzielnie dynameshuje duplikuje. Zremeshuje. Robie projekcje na dynamesha. Czyszc jade dalej.ba nawe bym robil projekcje na model bez dynamesh tylko z polaczonymi subtulami bo dynamesh traci detal. Tam gdzie lacza sie toole czyszcze. Mozesz tez recznei retopo robic. Godzille jak robili to cieli na kawalki i potem laczyli textury UDIM w Mari seamy czyscili.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.