jedyna opcja wg mnie -exportuj sekwencje i w AE robisz z tym dalej co chcesz.
Trzeba też pamiętać aby trzymać oryginalne parametry źródeł+projektu- na wejściu i wyjściu- *raw data itp. na pewno dojdziesz ))
spoko loko) rozumiem że nie chodziło o konwencję hiper-realizmu? ;) jak osiągnę ten poziom, będę na początek pracował nad opinaniem realistycznych tekstur niż zabaw z modelingiem faktur itp.
a po co mam zmieniac?
Siatki Seba wrzuce niebawem, zmieniam charakterystyke materialu- chce zeby polowa byla widoczna jako twarz i polowa cyborga czyli polaczenie materialu -skora/metal.
Umiesz ostudzić ;)
Na szczęście nie będę próbować odtwarzania tego co i tak już jest. Lepiej pójdę w moją stronę i spróbuję "wyhodować" własnego cyborga.
czesc, przesylam szkic 1szej pracki nad jaką zamierzam się pouczyć modelowania. Próbowałem już wcześniej w 3ds maxie ale tu dopiero początki w Maya. No więc głowa terminatora-
-nie zamierzam zbliżać się do wzorca a bardziej pójść w jakąś własną koncepcję modelu. Przyznam że trochę wolno mi idzie z poligonami-vertex po vertexie, trochę przecinania prostych i dodawania wierzchołków, nie łapię jeszcze wszystkiego z wielu narzędzi.