PCCOREDUO
Members-
Liczba zawartości
52 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Kraków
PCCOREDUO's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
A ja mam durne pytanie, jak to pobrać? Przy niektórych skryptach jest przycisk DOWNLOAD, ale przy innych w tym także Feather Rigger tego przycisku nie widzę.
-
Komp core 2 duo 2,8, 4 gb ram DDR2 wiec chyba przejdę się w góry :P Kiedyś myślałem nad wynajęciem renderfarmy lub chmury obliczeniowej (zainstalować na niej 3ds i tam renderować). Miał ktoś już styczność z takim rozwiązaniem, lub zna jakieś render farmy w Polsce? :)
-
To jest dobre pytanie :P Pierwszy raz oddaję coś do wydruków i nawet o tym nie pomyślałem. 300 DPI
-
Zgadza się, tiffy (jeżeli da się automatyczne zapisywanie) są we wskazanym DPI ale jeżeli chce plik zapisać później w innym formacie (BMP) to już spowrotem jest 72 Rendery 1m x 0,5 m Jeszcze dopowiem, że używam VFB (Vray Frame Buffer) do renderowania.
-
Mam wytyczne od drukarni dostarczyć plik takich i takich rozmiarów (1:1 do docelowej wielkości na arkuszu) w 300 DPI. Niestety ta opcja, którą wskazałeś albo nie umiem jej używać albo nie wiem, bo po ustawieniu tam 150 DPI i tak plik według PS zakodowany jest 72 DPI. Jedyny plus tej funkcji, że automatycznie ustawia mi wielkość rendera do docelowej wielkości obrazka we wskazanym DPI, ale kodować plik na 150 DPI i tak muszę ręcznie w PS. Chyba, że coś robię źle :)
-
Ok. Mój głupi błąd. :) Dzięki wielkie za wyjaśnienie.
-
Witam. Gdy wrzucę dowolny render z 3ds Max'a renderowany vray'em do Photoshop'a, w informacjach wyświetla mi się, że obrazek jest w rozdzielczości 72 DPI. Czy jest jakaś możliwość renderowania w innej rozdzielczości? np 150 DPI. A jeżeli nie to jest jakiś sposób, żeby przekształcić render do rozdzielczości np 150 DPI, oczywiście chodzi mi, by obrazek naprawdę miał taką rozdzielczość, czyli wyższą jakość, a nie był tylko tak zakodowany, a technicznie jakość będzie dokładnie ta sama. 3ds Max 2012 Vray 2.0 Pozdrawiam.
-
Światło docierające do danego fragmentu sceny nie przechodzi przez żadne szkło, dla testu ustawiłem światło dosłownie zaraz przy tych obiektach, caustic subdivs w v-ray light properties wynosi 5000, a ustawienia kaustyki prezentują się tak: Światło to v-ray sun. Photon emit radius oczywiście obejmuje dane obiekty.
-
Są różne :P Głównie to widać na sciankach od klawiszy na klawiaturze :P brak jasnego połysku, a kaustyki użyłem, ponieważ, to tylko wycinek sceny, ogólnie w scenie znajduje się szklo. :)
-
Jeżeli się nie mylę to Max w ten sposób oznacza materiały, które mają zaznaczoną opcję "show shaded material in viewport" lub "show realistic material in viewport".
-
Witam. Mam takie pytanko dotyczące kaustyki. Zawsze wydawało mi się, że dzięki kaustyce, różne odbicia światła będą realniejsze, a tutaj kaustyka usunęła mi niektóre odbicia (np. to na podstawce od monitora i te odblaski na bocznych ściankach klawiszy w klawiaturze). Mam pytanko, czy tak naprawdę powinno być w realnym świecie, a jeżeli nie, to dlaczego kaustyka usunęła te odbicia. Render BEZ kaustyki. Render Z kaustyką. Pozdrawiam :)
-
Witam. Przepraszam, że taj długo nie pisałem, ale niestety nie miałem czasu w ogóle odpalić 3ds maxa. Tores mówił, żebym pokazał jak wszyło więc proszę, macie się z czego pośmiać :P Mam takie pytanko dotyczące kaustyki. Zawsze wydawało mi się, że dzięki kaustyce, różne odbicia światła będą realniejsze, a tutaj kaustyka usunęła mi niektóre odbicia (np. to na podstawce od monitora i te odblaski na bocznych ściankach klawiszy w klawiaturze). Mam pytanko, czy tak naprawdę powinno być w realnym świecie, a jeżeli nie, to dlaczego kaustyka usunęła te odbicia. Zdjęcie BEZ kaustyki. Zdjęcie Z kaustyką.
-
Rysowanie mapy i ustawianie jej poprzez UV długo nie zajęło (w VrayDiplacementMod ustawiłem Use object mtl), Twoja metoda jest dużo lepsza jakościowo, ale wymaga wyprostowania tyłu i wyginania go od nowa i niestety nie potrafiłem za pomocą tej siatki (FFD), wygiąć go dokładnie tak jak był (pierwotnie użyłem do tego celu odpowiedniego ustawienia prostej siatki składającej się z kilku face’ów i zastosowania turbo smooth), choć jest to zapewne tylko wynikiem kiepskiego oka :) Co do kolorów displace, dzięki za informację:) Ale co racja to racja, FFD jest napewno dużo lepszym rozwiązaniem :)
-
Ostatecznie zdecydowałem się na displace, ale dziękuje wszystkim za rady, na pewno przydadzą się w następnych sytuacjach. :)
-
Do użycia mapy disp z tego co wiem, także musiałbym zagęścić siatkę, żeby to dobrze wyglądało więc też rodzi się problem. Jeszcze jeżeli mógłby mi ktoś powiedzieć jaki kolor (w RGB lub CMYK) jest płaski w disp dla v-ray, gdzieś tutaj na forum znalazłem, że RGB 128, 128, 128 ale niestety przy nim v-ray wysuwa mi całą ściankę do przodu. Jest płaski przy full czarnym, ale wartości ujemne w v-ray nie działają, więc nie mam pojęcia jak zrobić wgłębienie.