Dzieki za bardziej i mniej mile slowa. Znak jak kazdy moze sie podobac mniej lub bardziej,niezaleznie od tego zmiana dla tak silnie umocowanego graficznie klienta jest bardzo ciezka przeprawa i wyzwaniem.
Zapewniam tez ze dorysowanie kuleczki przy kazdym logo czy znaku opartym na prostej geometrii zaowocuje powstaniem jakiegos smiesznego ludka.
wszystko staralismy sie oprzec na amerykanskich brandingach ktore powstawaly w latach 60tych, ktore mimo uplywu 40lat nadal sa aktualne. Mamy nadzieje ze nowe logo, ktore jest rozwinieciem starego - posluzy bez tuningu przynajmniej kolejna dekade.
takze tez chcialem dodac ze strona jest juz daleko w lesie ale to pewien system ktory sie tworzy i bedzie to jeszcze plac zabawy przez kolejne miesiace. Tu tez wspomnieliscie i w odpowiedzi na to zdradze ze wersja mobilna jest w drodze. Wiec na wszystkich padach i androidach bedzie dzialac to niebawem jak zloto.
pozdrawiam