@fps tkanina na mechanizmie (a także niedokończony mechanizm) to niestety przejaw braku czasu na wykończenie animacji na czas- projekty szkolne mają to do siebie, że co prawda motywują do roboty, ale kiedy już jest po deadline'ie, ciężko do tego wrócić.
@Scatmax dzięki za sugestie, masz rację, że kamera szaleje. Moją ideą było posadzić widza w pozycji podglądacza, gdzieś za skrzyniami i szpargałami- żeby cała krzątanina dzieciaka była na jednym, długim ujęciu. Jak widać przeceniłem trochę wtedy swoje możliwości i efekt się nie broni- teraz dochodzę do wniosku, że czytałoby się to lepiej, gdyby kamerę zmienić w drugą postać- gdyby ruszała się naturalnie, "kukała" skośnie zza skrzynek, miała jakiegoś shake'a.
Do tej animacji nie wracam, na pewno nie w najbliższym czasie- bądź co bądź to wprawka, a główny projekt (dyplomowy) mam teraz na tapecie. Na pewno zrobię mu większy temat z konceptami, animatikiem i fragmentami animacji, kiedy poczuję, że jest co pokazać.
Pozdrawiam!