Zacznijmy od wytłumaczenia z mojej strony za ten temat... A więc podobny temat już jest lecz troszkę inny niż mój. Dobra do rzeczy. To jest temat wyżej wymieniony :
http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=62379
A teraz mój problem. Robię modele w Sculptrisie i zazwyczaj mają nieziemską ilość poly. Chciałbym swój model umieścić w grze którą robię lecz niestety wiadomo że gra się ledwo odpala. A więc mam do was pytanie. Czy jest jakaś(w miarę do ogarnięcia) możliwość by obiekt który został bezpośrednio wyexportowany z Sculptrisa, mógł zostać jakoś zoptymalizowany do użytku w grach, w programie "Blender" bądź innym ; ).
Wiem że takie coś jest możliwe gdyż obejrzałem filmik na yt : http://www.youtube.com/watch?v=Pcga36sbAbI. Lecz chyba się mylę bo mógł to być model zrobiony w blenderze a poprawiony w Sculptrisie.
Z góry dziękuje za pomoc ; )