BizU i ola-f - dzięki za Wasze uwagi i dyskusję. ola-f - o ile wiele rzeczy zapewne łatwiej zrealizować jest w Unity3d, to na pewno też i wiele rzeczy lepiej i łatwiej zrobić albo też da się zrobić tylko we Flashu, choćby zadania w zakresie grafiki 2d.
Ale i tu nie ma żadnego problemu, gdyż technologie te mogą współdziałać ze sobą w ramach określonej aplikacji internetowej i przekazywać sobie nawzajem jak i skryptom javascript dane i eventy.
No ale dyskusja na założonym tutaj przeze mnie wątku zeszła nam na bardzo techniczne tematy, a ja miałem bardziej nadzieję na uzyskanie opinii z punktu widzenia klienta i potencjonalnego zleceniodawcy. Chodzi mi po prostu o to że w takich walkthrough, jakie można najczęściej spotkać na stronach internetowych lub na stoiskach targowych developerów,obecnie najczęściej stosuje się jednak animacje zaszyte na sztywno, wyrenderowane klatka po klatce, zapewne w programach takich jak 3dsmax, cinema4d, czy blender.
I chodzi mi o porównanie jakości/atrakcyjności pomiędzy tymi "tradycyjnymi" animacjami, a animacjami interaktywnymi jakie zrobić w Unity3d lub podobnych technologiach.
Pozdrawiam,
tomekkie