Skocz do zawartości

Car4los

Members
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Car4los's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. można prosić o rehost ?? czy już ta "wiedza jest przestarzała" ?
  2. Witajcie, zrobiłem większość tutoriali z tego forum i bardzo mi pomogły, ale szukam czegoś co pomoże mi zapoznać się z tworzeniem modeli i textur do gier (low poly, tak mi sie wydaje) dużo tutaj tutoriali jest z wykorzystaniem "ray" co mi odradzono xD Ponadto prosiłbym tutoriale o podstawie zbrusha (narazie nie koniecznie bo chiałbym wiare opanować 3ds max + textury) PS: działam na 3ds max
  3. Car4los

    [Modelowanie] Felga [3dsmax]

    w punkcie 3 ile daliście extrude ??
  4. Chciałbym poćwiczyć robienie modeli z concept artów i mam pytanie czy korzystanie z conceptów znalezionych w google uznane by było za kradzież ? (tylko nauka, nie do komercji) Ps: Pytanie z innej beczki, o co chodzi z texturowaniem w 3ds i ps ??
  5. ja to tylko pisałem z ciekawości bo dopiero zaczynam naukę xd
  6. Siema, Cheewb mam dokładnie identyczny problem. Żeby znaleźć prace trzeba mieć portfolio aby mieć portfolio potrzebne są nasze dzieła aby zrobić dzieła trzeba mieć program aby mieć program trzeba mieć prace ;s Chciałbym pracować w studiu gamingowym gdzie wykorzystuje się 3ds max a w 30 dni niczego zaawansowanego nie nauczę ;s
  7. Pytam z ciekawości bo dopiero zaczynam nauke xD Ciężko się wkręcić na grafika 3d do jakiegoś studia ? Jak załapać się na staż ? jakieś stronki kto akurat może wziąć kogoś do nauki ?
  8. Wielkie dzięki za odpowiedzi, ale mam jeszcze pare pytań: 1.Wiem że potrzebne są 3 programy do modelowania(3ds max) do organiki(zbrush) i do textur (ps). Nie wiem tylko do czego dokładnie jest ten zbrush i na czym polega organika/ Sculpty 2.W grach stosowane są silniki graficzne np w Wiedzminie 2 jest autorski (red engine?) i co jest on importowany do 3dsa ? 3.Co daje vray do 3ds max ? opłaca się go pobrać/kupić ? 4.Textury, jak je zrobić/pobrać?
  9. Dobra to może było głupie pytanie, bo dla chcącego nic trudnego ;] Moglibyście podać odpowiedzi do innych pytań ?? Najbardziej interesuje mnie opogramowanie , tutoriale i co robić by najlepiej "wykształcić" się na grafika do gier Ps: Up właśnie dlatego tutaj pytam, żeby nie znaleźć informacji z przed 10 lat, a poza tym nie mam pojęcia co mam zrobić, ogólnie jestem zdezorientowany... w dziale Game art nie moge znaleźć informacji jak zacząć ;s
  10. Witam, nazywam się Karol i mam 16 lat(za pare miech 17), ale do rzeczy.Zawsze interesowała mnie grafika i gry komputerowe. Mam więc parę pytań do was profesjonalni graficy: 1.Mam 16 lat i przebywałem na sporo forach jednak każde było jedynie o 2d i liznąłem każdą z dziedzin i uznałem, że to nie dla mnie, jednak czy nie jest już za późno by zacząć działać w 3d ? 2.Chciałbym w przyszłości zostać grafikiem w firmie tworzącej gry komputerowej. Jak mam zacząć jakieś porady? 3.Z jakiego oprogramowania korzystać (nie miałem z żadnym większej styczności) 4.Jakieś tutoriale dla początkujących i wsparcie było by mile widziane :P 5.Jakie polecacie studia związane z 3d? (Warszawa, Białystok)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności