-
Wybór maxa
@Traitor Nie czemu? Pytam sie tylko czy naprawde jest lepszy czy ma tylko nowa cyferke i jest "ciezszy" bez potrzeby Mam GTX 760 2gb wiec powinno smigać.
-
Wybór maxa
Chcialem ponownie pobawic sie maxem i mam pytanie. Zawsze uzywalem 2011, ale rejestrujac sie jako student moge pobrac od 2011 do 2014. Warto przesiadac sie na 2013/2014 czy lepiej zostac przy starym 2011?
-
League of Legends Cinematic: A Twist of Fate
Jako regularny gracz lol'a stwierdzam ze jest to zrobione genialnie. Zachowali klimat i umiejetnosci postaci ale w fajny sposob jak np. Unspeakable Horror Nocturna czy spin2win Garena.
-
Subdivide selected
W sumie nie sprawdzalem jak stary jest ten tutek. No nic pozostaje mi tylko liczyc na to ze po imporcie do maxa moj kombajn to uciagnie.
-
Subdivide selected
Chcialem dodac wiecej szczegolow ale tylko na czesci obiektu. Zaznaczam select toolem i daje subdivide i zamiast podzielic tylko zaznaczone dzieli calosc. Co robie zle?
-
[Scena 3D]Projekt Rzym
Kojarzy mi się z gra Balance. Ale to chyba przez wszechobecne drewno i chmury.
- Gizmo
-
Poprawnosc modelu
Tak to wiem. Narazie pousuwalem niewidoczne poly i zaoszczedziłem 30tys., wieczorem pousuwam te edge i zobaczymy ile zostanie. Edit: zrobilem z tego 216tys. Bylo by wiecej jakbym 2 raz robil kable i opaski ale mysle ze na 1 raz wystarczy. Teraz trzeba zrobic UV :)
-
Poprawnosc modelu
Ale zeby taki cylinder byl naprawde gladki musialbym mu dac duzo scian co tez by mnie kosztowalo. Ale jak juz zrobilem ts to juz trudno ale chcialobym odp na te 2 pytania: -ma ktos pomysl (ew moglby spojrzec do pliku) jak poprawic ten rog klawiatury? -i czy moge bezkarnie kasowac egde ktore sa tylko przedluzeniami i tak naprawde nic nie robia.
-
Poprawnosc modelu
To screeny (mam nadzieje ze o to chodzilo): http://imageshack.us/a/img96/9601/test001m.jpg http://imageshack.us/a/img94/6426/test002g.jpg http://imageshack.us/a/img600/7481/test003w.jpg http://imageshack.us/a/img266/5976/test004i.jpg http://imageshack.us/a/img577/8330/test005m.jpg A tu miejsca ktore chce poprawic: http://imageshack.us/a/img42/3720/test006.jpg http://imageshack.us/a/img692/6623/test007.jpg Nie wiem czemu tam jest taki polysk, tak samo jak nie mam pomyslu jak poprawic tam siatke bo z tego co rozumiem tego wielkiego ngona na gorze byc nie powinno, tak? A te przedluzenia chcialem usunac (te na plaskiej czesci ponizej). Oczywiscie poza tymi wspierajacymi(?) co by sie nie zaokroglil za bardzo przy turbosmooth. http://imageshack.us/a/img811/5798/test008t.jpg Aha no i jeszcze refka, ktorej staralem sie jako tako trzymac http://planetrenders.net/user_images/CSGO-Bomb-psd65825.png
-
Poprawnosc modelu
Screeny wrzuce jutro. Siatke z czy bez turbosmooth?
-
Poprawnosc modelu
Od razu mowie ze jest to moj pierwszy model wykonany z glowy od tak bez zadnego tuta czy czegokolwiek. Mam w zwiazku z nim kilka pytan i jesli ktos obeznany w temacie mogl plik z maxa pobrac, odpalic u siebie i odp na moje pytania: -prawie 300tys to chyba troche za duzo prawda? Usunalem kilka niewidocznych czesci ale mimo to sporo zostalo. Czy bylo by poprawnie jakbym skasowal przedluzenie edgow z tej czesci ktora jest podstawa calosci (plytka drukowana z wyswietlaczem) ? Z tego co wiem powinny isc rowno przez cala dlugosc modelu ale ida tez sporo po plaskim i nic nie robia, ale czy tak jest poprawnie? -mam tez pytania do czesci z klawiatura - na tych zaokroglonych rogach przy koncu wygladzania widac ze zaokraglone narozniki sie wyrozniaja i jakby odstaja od scianki. Co z tym zrobic? To na razie tyle. Wiem ze troche chaotycznie opisalem miejsca w modelu o ktore mi chodzi ale chwilowo nie mam tu mozliwosci odpalenia maxa i zrobienia ss, poprawie to jutro. Link do pobrania: http://www.speedyshare.com/aRXkG/bomb62-1.max
-
Problem z rekatorem(?)
Chcialem zajac sie http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/making-realistic-water-in-3ds-max/, ale mam problem. Nawet ustawiajac mase na 10 (tak jak ten gosciu na probe) kula spada i sie zatrzymuje. Ustawiajac mniej, kula przenika przez siatke wody i znika ze sceny. O co chodzi? Max 11
-
[Renderowanie] Shading GI w MentalRay czesc2 [3dsmax + mental]
Ale działa tak samo - wiec gdzie te opcje lub pokrewne sa w nowszych wersjach 2011/12?
-
[Renderowanie] Shading GI w MentalRay czesc2 [3dsmax + mental]
Albo jestem ślepy albo u mnie nie ma takich opcji w RenderSetup
DzikuXXX
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta