
DzikuXXX
Members-
Content Count
24 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
10 GoodAbout DzikuXXX
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Polska
-
@Traitor Nie czemu? Pytam sie tylko czy naprawde jest lepszy czy ma tylko nowa cyferke i jest "ciezszy" bez potrzeby Mam GTX 760 2gb wiec powinno smigać.
-
Chcialem ponownie pobawic sie maxem i mam pytanie. Zawsze uzywalem 2011, ale rejestrujac sie jako student moge pobrac od 2011 do 2014. Warto przesiadac sie na 2013/2014 czy lepiej zostac przy starym 2011?
-
League of Legends Cinematic: A Twist of Fate
DzikuXXX replied to Juzwa's topic in Aktualności (mam newsa)
Jako regularny gracz lol'a stwierdzam ze jest to zrobione genialnie. Zachowali klimat i umiejetnosci postaci ale w fajny sposob jak np. Unspeakable Horror Nocturna czy spin2win Garena. -
W sumie nie sprawdzalem jak stary jest ten tutek. No nic pozostaje mi tylko liczyc na to ze po imporcie do maxa moj kombajn to uciagnie.
-
Chcialem dodac wiecej szczegolow ale tylko na czesci obiektu. Zaznaczam select toolem i daje subdivide i zamiast podzielic tylko zaznaczone dzieli calosc. Co robie zle?
-
Kojarzy mi się z gra Balance. Ale to chyba przez wszechobecne drewno i chmury.
-
Tak to wiem. Narazie pousuwalem niewidoczne poly i zaoszczedziłem 30tys., wieczorem pousuwam te edge i zobaczymy ile zostanie. Edit: zrobilem z tego 216tys. Bylo by wiecej jakbym 2 raz robil kable i opaski ale mysle ze na 1 raz wystarczy. Teraz trzeba zrobic UV :)
-
Ale zeby taki cylinder byl naprawde gladki musialbym mu dac duzo scian co tez by mnie kosztowalo. Ale jak juz zrobilem ts to juz trudno ale chcialobym odp na te 2 pytania: -ma ktos pomysl (ew moglby spojrzec do pliku) jak poprawic ten rog klawiatury? -i czy moge bezkarnie kasowac egde ktore sa tylko przedluzeniami i tak naprawde nic nie robia.
-
To screeny (mam nadzieje ze o to chodzilo): http://imageshack.us/a/img96/9601/test001m.jpg http://imageshack.us/a/img94/6426/test002g.jpg http://imageshack.us/a/img600/7481/test003w.jpg http://imageshack.us/a/img266/5976/test004i.jpg http://imageshack.us/a/img577/8330/test005m.jpg A tu miejsca ktore chce poprawic: http://imageshack.us/a/img42/3720/test006.jpg http://imageshack.us/a/img692/6623/test007.jpg Nie wiem czemu tam jest taki polysk, tak samo jak nie mam pomyslu jak poprawic tam siatke bo z tego co rozumiem tego wielkiego ngona na gorze byc nie powinno, tak? A te przedluzenia chcialem usunac (te na plaskiej czesci ponizej). Oczywiscie poza tymi wspierajacymi(?) co by sie nie zaokroglil za bardzo przy turbosmooth. http://imageshack.us/a/img811/5798/test008t.jpg Aha no i jeszcze refka, ktorej staralem sie jako tako trzymac http://planetrenders.net/user_images/CSGO-Bomb-psd65825.png
-
Screeny wrzuce jutro. Siatke z czy bez turbosmooth?
-
Od razu mowie ze jest to moj pierwszy model wykonany z glowy od tak bez zadnego tuta czy czegokolwiek. Mam w zwiazku z nim kilka pytan i jesli ktos obeznany w temacie mogl plik z maxa pobrac, odpalic u siebie i odp na moje pytania: -prawie 300tys to chyba troche za duzo prawda? Usunalem kilka niewidocznych czesci ale mimo to sporo zostalo. Czy bylo by poprawnie jakbym skasowal przedluzenie edgow z tej czesci ktora jest podstawa calosci (plytka drukowana z wyswietlaczem) ? Z tego co wiem powinny isc rowno przez cala dlugosc modelu ale ida tez sporo po plaskim i nic nie robia, ale czy tak jest poprawnie? -mam tez pytania do czesci z klawiatura - na tych zaokroglonych rogach przy koncu wygladzania widac ze zaokraglone narozniki sie wyrozniaja i jakby odstaja od scianki. Co z tym zrobic? To na razie tyle. Wiem ze troche chaotycznie opisalem miejsca w modelu o ktore mi chodzi ale chwilowo nie mam tu mozliwosci odpalenia maxa i zrobienia ss, poprawie to jutro. Link do pobrania: http://www.speedyshare.com/aRXkG/bomb62-1.max
-
Chcialem zajac sie http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/making-realistic-water-in-3ds-max/, ale mam problem. Nawet ustawiajac mase na 10 (tak jak ten gosciu na probe) kula spada i sie zatrzymuje. Ustawiajac mniej, kula przenika przez siatke wody i znika ze sceny. O co chodzi? Max 11
-
Ale działa tak samo - wiec gdzie te opcje lub pokrewne sa w nowszych wersjach 2011/12?
-
Albo jestem ślepy albo u mnie nie ma takich opcji w RenderSetup