Skocz do zawartości

nemek

Members
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

nemek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Model idealny, pierwszy w karierze ?? :)
  2. Hmm warto wiedzieć, wcześniej zawsze dawałem plane na szybę :). Cholera a tak się starałem, żeby wyszło zajebiście, a takie pytanie co to są te "subdivs" m Materiałach i Światłach ?? czy im większa ilość to lepsza jakość ?? zazwyczaj daje od 8 do 50, 50 daje na jakieś materiały odbicia itp itp Wstawiam ustawienia vraya oraz świateł, wszystkie światła posiada takie same ustawienia, oraz rozmieszczenie świateł. Mam też pytanie odnośnie zakładki "Render Elements" widziałem w różnych tutkach, że tam ludzie wstawiają jakieś ustawienia a ja szczerze mówiąc nie wiem do czego służą te ustawienia :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/83074fe35be4d367.html
  3. Materiał szyby to po prostu "Refraction" (przezroczystość) na kolor biały subdivs na "50" "Reflection" (odbicia) kolor prawie czarny i to wszystko, nic innego nie zmieniałem a grubość szyby to zwykły plane. Co do siatki to nie mówię, że jest idealnie bo nadal robię błędy. Później wstawię ustawienia Vraya, Świateł i Kamery
  4. Witam zamieszczam swój drugi samochód :). Mam nadzieje, że tym razem wyszło lepiej :). Mam ogólnie problem, z szybą (jest ciemno jak w d... wiadomo u kogo :), chociaż, że dałem VrayLight w postaci plane na szybę. Może to wina materiałów. ?? ) oraz z przerwami na masce i na drzwiach, powinny być dziury a render je z jakiegoś powodu zakleja :(. Prosiłbym o pomoc i o miłą krytykę :)
  5. Czy można zobaczyć parametry vraya ?? bo próbuje coś podobnego uzyskać ale render mam bardzo słabej jakości, a bawienie się w photoshopie nic mi nie da :((
  6. hahha śmieszne :)
  7. To nie jest pomoc jeśli ktoś ci wytyka błędy do których sam się przyznałeś, a ja się przyznałem, że zrobiłem kupę. Ale zapomnijmy już o tym dzięki za miłe wsparcie :)
  8. No ale przecież napisałem na samym początku, że model mam zwalony :), i interesowało mnie tylko światła, ewentualnie tekstury, na samym początku zwaliłem i musiałbym praktycznie cały przód wymazać a mi się po prostu nie chce :P dlatego chciałbym wiedzieć coś na temat tekstur i materiałów. Na razie nie myślę, żeby robić to dla ludzi bo wiem, że mnie zjadą i nie zapłacą, więc muszę najpierw zrobić z 5 samochodów, żeby dojść do jakiegoś poziomu, na razie światło otoczenia ogarnełem ( jak dla mnie jest idealnie :), ale pewnie znajdą się i tacy co lubią ponarzekać :) ) a później reszta.
  9. Ja uważam ze moze i samochod jest troche niedopracowany ale swiatlo nadaje 99% realizmu patrzylem na wasze wozy i tez macie braki w robieniu :) ja nie robie w maxie od 10 lat tylko z 4 miesiace, nie lubie jak ktos oczekuje ode mnie idealizmu a sam nie jest idealny. Tyle ode mnie :)
  10. Tworzenie swoich materiałów jest rzeczą trudną, jeśli są to już złożone materiały, co to map bump to wiem co to jest i normal map też wiem co to jest, diffuse i specular map też wiem co to jest !!, ale chce zrobić materiał z dostępnych już materiałów a nie tworzyć coś od nowa, po to coś istnieje, żeby brać a nie po to żeby się przyglądać, nie rozumiem czemu miałbym nie korzystać z dostępnych materiałów, tak o wiele szybciej się nauczę, niż siedzą po 48h przy kompie na dobę i tworzyć jakieś nowe cuda męcząc się i rzucając mięsem na przemian
  11. Ok np takie http://images.esellerpro.com/2313/I/145/39/medscaleLL5016.jpg oraz http://www.streetcar.dk/images/show/200866.jpg oraz tylne http://www.streetcar.dk/images/show/200878.jpg Problem jest z tym jak uzyskać takie paski, po prostu nie wyobrażam sobie jak to zrobić, więc nałożyłem samą bitmape :)
  12. Modelu już nie poprawię bo po prostu źle na początku zrobiłem i teraz było by mi ciężko cokolwiek osiągnąć, chciałbym się nauczyć tworzenia takich świateł, bo zauważyłem, że tylko nie które starsze samochody mają takie światła Fita 126p, Seicento itp itp. Problem w tym, że nie wiadomo co jest w środku, a druga sprawa to problem z materiałami. Znalazłem taki tutorial http://cgramp.blogspot.com/2010/03/3ds-max-tutorials-car-headlight.html ale i tak to nie jest to o co mi chodzi :((. Druga sprawa to nie wiem czemu materiał mojego samochodu ma takie czarne kropki ??, materiał miałem gotowy z vray-materials a dokładnie taki http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=1927 . No i oczywiście proszę o pomoc, bo mam już pomysł na następną brykę z czasów Komuny :)
  13. Ale błedy są w otoczeniu czy w samochodzie ?? :), i o jakie słupki chodzi ?? jeśli można spytać Dobra to zapytam inaczej co do świateł jak zrobić taki materiał szkła
  14. Witam Zamieszczam swój pierwszy samochód w karierze :). Krytyka mile widziana Model jest trochę zwalony, bo tworzyłem go na nierównym blueprincie. Mam pytanie odnoście świateł przednich, jak do cholery zrobić przednie światła ??, bo na renderze to zwykła bitmapa. Szukałem na forum ale wszyscy tworzą takie same światła z różnych tutków, niestety tutoriali do moich świateł nigdzie nie znalazłem. Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc przy światłach i nie tylko :)
  15. hmmm pracuje na xp :) musiałbym przejść na 7, jak będę zmieniał kompa to wtedy nawet i 16gb ramów sobie kupię :) na razie na takie renderki musi mi starczyć to co mam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności