Skocz do zawartości

Napoleon czy'de

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Napoleon czy'de's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

11

Reputacja

  1. Problem tkwił w Biosie, którego ustawienia musiałem zresetować wyciągając baterie z płyty. Następnie w ustawieniach CPU trzeba było uruchomić funkcje Speedstep. Dopiero to odblokowało potencjał masziny. Dzięki za zainteresowanie Zernat. pozdrawiam - Napoleonczy_de
  2. Witam, Chciałbym prosić was o pomoc w kwestii zwiększenia wydajności w oknie widokowym 3dsmaxa. Oprogramowanie to 3dmax 2014 z zainstalowanym najnowszym service pack 3. W samym "Maksie" pracuję na sterowniku Direct3d 9.0 ( i przy tym ustawieniu chciałbym pozostać). Mój sprzęt to: - płyta główna Evga Classidied Sr-2 z zainstalowanymi do niej nowymi sterownikami chipsetu; - 2x Intel Xeon E5645 2.4 ghz łącznie 12 rdzeni 24 wątki; - 24 GB RAMu DDR3 666MHZ; - EVGA GeForce GTX 680 1084mhz 4GB (najnowsze dostępne sterowniki); - system Windows 7 64-bit ultimate zainstalowany wraz z 3dsMax na dysku SSD; - pracuje na rozdzielczości 2560x1440, ale zmniejszenie tej rozdzielczości nie ma żadnego wpływu na wydajność... Ilość klatek przy modelu ok (1mln polys) wynosi ok 180 fps Przy podglądzie siatki wartość ta spada do 0,2 fps i uniemożliwa pracę. Po użyciu programu CPU-Z, zasugerowano mi, że problem ten może leżeć po stronie niezmiennej wartości taktowania (core speed), która u mnie wynosi 1597,91MHZ i wszelkie działania (łącznie z renderem) nie mają wpływu na jej wartość. Niestety nie wiem jak mógłbym "odblokować" taktowanie moich procesorów. Indeks wydajności systemu wynosi u mnie: procesor: 7,4; pamięć ram: 7,4; grafika: 7,9; HDD: 7,6 Nawet jeżeli nie znasz rozwiązania tego konkretnego przypadku, a masz własne doświadczenia z poprawą wydajności w 3dsmax, byłbym wdzięczny za opisanie Twoich zmagań. Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZELKIE RADY I SUGESTIE. ------------------------------------------- pozdrawiam - Napoleon czy_de
  3. Żeby tylko xD ja robiąc zakupy w biedronce myślę o strategi jaką zastosuje przy aktualnie robionym modelu xd Zdarzyło się też parę razy położyć spać nad ranem, a w myślach ciągle modelować xd Przykra sprawa! : D
  4. Przyzwoicie Panie! Miejscami, widać, że mocno się nagimnastykowałeś by uzyskać takie pajęczyny w siatce :) Całkiem niepotrzebnie, bo proste rozwiązania są często najlepsze. Ale do tego dojdziesz z czasem: ) Powodzenia w dalszych pracach.
  5. Bardzo klimatyczna postać. Daajesz tego więcej :)
  6. Ta szpara między kloszem a nadkolem wali po oczach :)
  7. Co do lini klapy nie jestem pewien bo nie porównywałem z oryginałem. Po prostu wydaje się dziwna :) Uploaded with ImageShack.us
  8. Klapa krzyfo, ale za to ładny detal : )
  9. Bo jako dziecko wiecznie niedoceniane przez ojca szuka dziś poszanu wśród forumowiczów max3d kradzionym modelem :D Zapewniam jednak, że model idealnym nie jest bo nie tak łatwo odwzorować coś co budowano w szopie za pomocą młotka w poprzednim tysiącleciu :) Na razie praca nad projektem obejmuje jedynie modeling. Mam jednak nadzieje wrócić kiedyś do niego i zaprezentować w jakimś lepszym stylu ( : A póki co, dziękuję wszystkim za komentarze. Wracamy do modelenia !1
  10. Yo, ale rendery i teksturki to już nie moja sprawka :)
  11. Siateczki poniżej. Co do czasu pracy nad projektem, odpowiem krótko: ZA DŁUGO, a wszystko przez fejsbóka i dłubanie w nosie :(
  12. Witam, Chciałbym zaprezentować efekt dotychczasowej pracy nad modelem Celiny gt-four z lat 94-99. Autko do którego mam spory sentyment W planie jest jeszcze wnętrze i lekki tjun w stylu dżejdi'em ; ) -------------------------------------- pozdrawiam (Ox xO) I najbardziej gówniana kiera w historii motoryzacji xD
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności