Skocz do zawartości

kizia3d

Members
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kizia3d's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. hah :) chcieliśmy szybkości , ujęci bardziej typowych dla Top Ger , najazdów na kamerę i driftow :) no i jak to ktos pięknie zauważył na YT "grawitacja dostała szmata w gębę" Ważne by przy zabawie konwencja nie blokować sie w sytuacjach , które sie obronią z innych względów, nie koniecznie zgodnych z fizyka . K.
  2. przykro mi ale kasę zostawmy producentom :) lepiej pogadajmy o wybuchach, symulacjach, renderingu i kartach graficznych :P K..
  3. koncept assetu "devilspaceCraft" - Marcin Panasiuk K.
  4. we współczesnej produkcji filmowej , wszystko musi byc zgrane w czasie , ilość ludzi potrzebnych do wykonania zadań, moc przeliczeniowa, przepustowość siec nie może cie zaskoczyć , wszystko trzeba wiedzieć i przewidywać na miesiąc do przodu , po prostu później nie masz szans na reakcje. wszelkie prace kosztorysowe, planowanie wykonaliśmy dużo wcześniej. potem pozostało kontrolowanie i reakcja na wydarzenia ( wydaje sie proste ale...) . przy filmach pracowało/ pracuje 100 artystow (okolo) nie liczac shotu, aktorów i osbob z planu zdjęciowego , to będzie kolejna 100 zapewne.
  5. zdjęcia byly wykonywane rożnymi kamerami, Alexa , Red Dragon i Epic , Ipad :) , GoPro , tel. komórkowe. w zasadzie czym sie dalo :) dramat dla datawranglera , (pozdrawiam serdecznie) . K.
  6. ujecie ze szkieletorem okupiliśmy 2 godzinnym aresztowaniem przez policje , okazało sie ze w pobliżu jest ambasada Ukrainy i poinformowano policje ze lata nad nią dron . mieliśmy szczęście bo 5 minut później bylo by już po zachodzie słońca . jesli chodzi o 5 ciężkich , zgadzam sie , ale problem robi sie w tedy gdy masz ich 150 , a niemal wszystkie sa na ruchu kamery . traking, roto, layout scen , matte, animacja , sim, rendering, compo. przy takiej ilości pomyłka tydzień , równa sie przewalony dedline i budżet . i caly czas mówimy o jednym filmie a prace toczyły sie równolegle nad oboma. K.
  7. garść informacji o produkcji na postprodukcje mieliśmy / mamy - 3 miesiące na oba filmy ! shotow Fx - "Smok" - 145 wcześniej zaczęliśmy prace konceptowe i modelarskie dla ssetow, przygotowania pipelinowe. K.
  8. Panie " Norden" przekręcając złośliwie , perfidnie nazwisko reżysera , odebrał Pan tej dyskusji resztki tlenu . co gorsza Pan nawet nie wie ze obraził Pan nie tylko reżysera ale wielu artystów , pasjonatów, współpracowników i fanów talentu Tomasza. Z całego serca , wyprzedzając nadejście filmu "Twardowski" dedykuje Panu pierwsza minute filmu , a szczególności pewien symbol , który tam Pan będzie godzien zobaczyć . K.
  9. "Pomysł legend zrodził się z potrzeby sprawdzenia, czy w polskim kinie jest w ogóle możliwa masowa rozrywka spod znaku science fiction. Gatunek ten jest w tej chwili głównym filarem rozrywkowego kina światowego, a w polskim kinie praktycznie nie istnieje" bawiliśmy i bawimy sie przednie konwencją , te dzieciaki z youtuba dla których to zrobiliśmy pokochały ten świat tak samo jak my. widząc komentarze na YT wiedze ze trafiliśmy idealnie w ich oczekiwania. dawno nikt tak dobrze ich nie zrozumiał, jak zrobil to Tomek. "Twardowski" to będzie petarda prosto w nos ;)
  10. Hey. dziękujemy bardzo z komentarze. Z mojej strony CG supervisior-a projekt bardzo ciekawy, z wieloma zwrotami w produkcji jak, np. w ostatnim miesiącu wymiana nosa głównego bohatera :). Nie planujemy raczej robić dodatkowych materiałów z powstawania projektu, nie chciał bym pokazywać po prostu siatek, czy warstw kompozycji. Jeśli macie pytania z przyjemnością odpowiem na ile się da i może to będzie lepsze niż Making of. dziękuje pozdrawiam. K.
  11. studio Alienfx od poczatku dzialalnosci uzywa jako glownego renderera Final Rendera. pozdrawiam
  12. Albertcie nie wszyscy wiedza ze jestes tez swietnym DJ-jem, man pytanie czy macie jakas kapele w Weta? Lub organizujecie wspolne " muzykowanie" :) pozdrawiam.
  13. Czolem! Mam pytanie o materialy ktore sam zrobie. Jaki jest najlepszy sposob zapisu takich materialow?. Czy do biblioteki , czy jako digital aset, zalezalo by mi by zapisaly sie z tekstorami ktorych uzylem. Pozdrawiam. ;)
  14. kizia3d

    Journey 2

    Albert maczales w tym palce, w sensie w ptaszku? fajnny :) pozdrawiam !
  15. kizia3d

    Vektory!

    kurcze wlasnie znalazlem na forum houdiniego effekt podobny do tego co chcialem osiagnac ale jak zobaczylem jak to jest zrobione to umarlem :) to mnie troszke przeraza :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności