Skocz do zawartości

PrzemaSS_POL_1

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. krótkie? to znaczy? bo jeżeli chodzi Ci, że nie są równo z płytami do krawędzi to taki miałem zamiar, ponieważ te krawędzie będą z deka zmienione później a i wydaje mi się, że spawy nie zawsze muszą być równe i dokładne. Jedynie na "okrąglejszych" jest MS na reszcie niski chamfer do drugiej. Skończy się na 3 mln pewnie bo jeszcze gąsienice, celowo na koniec ;).
  2. Do przodu. :) test texturki.kolejny....
  3. no kliment do przodu jak zawsze.
  4. Prawa strona skończona.
  5. PrzemaSS_POL_1 odpowiedział alex3d → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    naprawde fajne.
  6. splajn z wł. opcją render in viewport jesli się nie mylę (są te zakładki) z, kopnięty romb w caro tez może byc.
  7. z polygonów ale to zwykła linia ze 24 ściankami do cylindra.
  8. Mały postęp w pracach, musiałem zmienić troszkę proporcje niektórych części takich jak wydech wiec nie patrzcie na inne umiejscowienie niektórych zacieków itp. zmienię je potem.
  9. możliwe, u mnie raczej jest lekko lepsze wtedy nastawienie bo widze że robota idzie do przodu. ;P
  10. Od początku do końca moja robota w PS. Nie użyłem żadnych tekstur gotowych. Zacząłem od noisa a potem kolorki, brushe i jakoś poszło. Co do samego świecenia to w hdr mam gamme aż na 15.chyba dużo co?... I tak wiem ale czasem w ramach odstresowania od modelowania maluje teksture i nierobie tylko tego modelu wiec różnie to bywa. Wiesz jeśli robi się dla siebie to tak naprawdę kolejność mi leci. ;), ale oczywiście jeśli chodzi o kolejność roboty to tak masz racje powinno być po kolei.
  11. Dalsze kombinacje z oświetleniem,,I jak??
  12. Witajcie, a więc zabawy ciąg dalszy. Niektóre części totalnie zmieniłem, co do niektórych nie było to potrzebne. Zmieniłem tez teksture przed końcem modelowania, ale nie mogłem się powstrzymać.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności