Fajna sprawa, rendery typowo komercyjne. Szczerze mówiąc ciekawe połączenie - część obiektów fotorealistycznych a część takich trochę "bajkowych", wg. mnie trudniej osiągnąć taki efekt niż fotorealizm. Postacie również dobrze wyszły. Jedyne co do mnie nie przemawia to roślinność w 4 i dwóch ostatnich renderach, ale rozumiem że to na podkreślenie komercyjnego stylu :D Ogólnie super. :)
Witam. Kończę robić małą wizualizację wnętrza do mojego "raczkującego" portfolio, chętnie poznam wasze zdanie co bym mógł jeszcze poprawić, bo jestem pewien że błędów jest kilka, tak więc wszelaka krytyka mile widziana. :)
Dzięki za znalezienie podobnych tematów :)
Co do Twojego pytania to przede wszystkim wizualizacje, myslałem nawet żeby iść na projektanta wnętrz ale do grafiki 3d ma się to chyba nijak... Mimo wszystko najbardziej lubię robić wizualizacje i że tak skromnie powiem nieźle mi to wychodzi. ; )
Witam, możliwe że temat już był. Otóż jestem w klasie maturalnej i powoli myślę nad studiami. Obecnie jeśli chodzi o grafikę 3D oceniam się na poziom - amatorski zadowalający (jestem po kursie) a w maxie robię prace ok 2,5 roku. Wiadomo że najlepsza nauka grafiki 3D jest uczenie się samemu metodą prób i błędów, obecnie nie mam czasu ale planuję wziąć się ostro do roboty tuż po maturze oraz założyć profesjonalne już portfolio. Moje pytanie brzmi jakie studia biorą pod uwagę pracodawcy grafiki 3D ? Oczywiście chodzi o firmy, nie pojedyncze zlecenia. Trochę czytałem i wiem że na studiach grafiki się raczej nie nauczy a szczególnie przestrzennej. Tak więc jaką szkołę byście mi polecili ? jak to jest u Was profesjonalistów ? :)
Zmniejszyłem do 1.0 multipler tak jak powiedziałeś, wygląda to dużo lepiej tylko teraz reszta sceny jest za ciemna. Jak to zrobić by scena była 'ogółem' jaśniejsza ? Próbowałem poprzez ISO w physicalcam ale nie daje to dobrego efektu. W environment and effects mam ustawione Vray Exposure Control.
Witam, mam problem z oświetleniem wnętrza gdyż światło padające przez Vray Sun jest zbyt silne, w skutek czego sama scena się przepala. Która opcja odpowiada za "siłę" światła ? Intensity multipler mam na 9.0, fotony 50. Zmniejszałem ale efekt był ten sam. Obecnie wygląda to tak :
Zmieniłbym ten żółty materiał a przynajmniej odbijanie się światła od niego, na 1 i 2 renderze wygląda jak by sam świecił. Ogolnie tekstury leżą, chociaż metalowe elementy wyglądają całkiem dobrze.
Jeśli chodzi o środek to elegancko, poprawiłbym ten czarny materiał znajdujący się na ramce. Nici na pasku trochę "nierealnie" wyglądają, no i odwrócone liczby w środku ( idą w przeciwną stronę ). Ogolnie nie licząc tych kilku błędów to pracka naprawdę dobra :)
Zielone światło na suficie to skutek kontrastu w PS. Co do halogenów to się zgodzę że troche wyglądają jak wklejone. :) Jednak co do odbicia światła to mapka za oknem to nie plane ale hdri tak więc światło chcąc nie chcąc musi padać naturalnie.
Witam, w sumie to moja pierwsza pracka zrobiona w VRay, dostychczas robilem na mentalu. Chciałbym poznać wasze opinie co mógłbym jeszcze zmienić, bo błędów pewnie masa. Co do okna to jest ono specjalnie tak nisko, poprostu widziałem ostatnio na jakimś zdjęciu nowego domu i mi się spodobało. Wiem że za ostry szczegół jest też w suficie, to już niestety wina postprodukcji.
Witam. Mój problem polega na tym że gdy ustawiłem bitmape jako background widoczny przez okno pokoju, odbija się ona o różne elementy będące w środku. Nie chodzi mi o to aby refleksje usunąć całkiem bo wtedy nie będzie realistycznie. Chciałbym tylko aby ten background nie odbijał się w scenie. W mentalu nie miałem takiego problemu ale odkąd pracuje na VRay nie mam pojęcia jak to wyeliminować. Dołączam render.