Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Pitrus1991

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Spróbuj w Irradiance Map zwiększyć HSph. subdivs i Interp Samples i Min rate, Max rate zmienić na -2, 0, jak dalej będą widoczne plamy to -1, 1.
  2. Miłosz3ds, trochę mnie naprowadziłeś, chodzi o głębie kolorów, tylko problem jest bardziej skomplikowany. Obraz *.png który pierwotnie zapisałem do tego formatu, ma głębie kolorów 32 bity tego dowiedziałem się w właściwościach tego pliku. A plamy pojawiają się już przy samym renderze, dlatego, że w renderze głębia kolorów jest 16 bitów, bo poprzez zmianę głębi kolorów w tym obrazie *.png z 32 bity na 16 bitów, obraz nie zmienił się ani troszeczkę. Więc podejrzewam, że Miłoszu nie dasz rady mi pomóc, w SketchUp'ie nie potrafię znaleźć niczego gdzie można było by zmienić głębie kolorów ani w ustawieniach ani podczas zapisywania to obrazu. Będę wdzięczny jeśli jednak ktoś da radę mi pomóc.
  3. Więc tak zapis do formatu *.tiff nie zmienił nic, w Color Mapping jest Affect background ale był odznaczony. Wstawiam ustawienia rendera:
  4. Nie jest mi w stanie nikt pomóc? Cały czas szukam rozwiązania, bawię się ustawieniami, ale żadnych efektów.
  5. Mam dwa problemy mianowicie, pierwszy to taki, że na renderze pojawiają się plamy i nie wiem które ustawienie/a zależy/ą od tego. A drugi to problem z Antialiasing'iem w pomiędzy oknem a tłem. Wrzucam grafikę:
  6. Pitrus1991 odpowiedział Pitrus1991 → na temat → Sketchup
    Masz racje, ale program płatny i trudny w obsłudze. I za bardzo się pospieszyłem z tym pytaniem, bo jednak znalazłem program DevalVR łatwy w obsłudze, otwierasz plik i tylko prawym przyciskiem ustawiasz czy to obraz Normalny, Cylindryczny, Sferyczny, Rybie Oko, Stereograficzny, Kopuła, czy panoramiczny. I co najważniejsze darmowy. P.S Ale dziękuje za szybką odpowiedz, często wole sam się zmagać z problemami, no ale teraz wyszło jak wyszło. :)
  7. Wybaczcie, że tutaj o to pytam. Od dawna szukam programu na którym mógłbym przeglądać zdjęcia sferyczne wyrenderowane V-Ray'em, kiedyś taki posiadałem na komputerze, ale gdzieś się zatracił, albo go wcale nie ma. Gdyby ktoś mógłby mi pomóc byłbym wdzięczny. Oczywiście nie chodzi mi o program WPanorama bo on tylko obsługuje zdjęcia panoramicze. Chodzi mi coś na styl tego. http://www.trzywymiary.com/#/palac/
  8. Pitrus1991 odpowiedział odpowiedź w temacie → Sketchup
    Mi co się pierwsze co rzuciło w oczy w Image Sampler lekka przeginka z tym max subdivs, to najbardziej wydłuża render moim zdaniem, i odznacz antialiasing, bo kiedyś w jakimś tutorialu słyszałem, że ta opcja wygładza krawędzie piksel po pikselu co też wydłuża render. Min Subdivs i Max Subdivs wygładza w miejscach gdzie jest najmniej potrzebne i najbardziej potrzebne. :) Jeśli posiadasz jeszcze jakieś komputery w domu, polecam skorzystanie z opcji Distributed Rendering, renderowanie jednego obrazu za pomocą wielu komputerów w sieci LAN. To przyśpiesza render.
  9. Chodziło o Gamme w Color Mapping była ustawiona na 2,2, parametry zmieniłem i jest już wszystko okej jak powinno :) Wielkie dzięki
  10. Witam Potrzebuje pomocy od jakiegoś czasu próbuje się sam uporać z tym problemem ale nie przyniosły żadnych efektów. Problem tkwi w Environment'cie, kolorystyka w renderze jest nieco matowa i staram się zaleźć rozwiązanie tego problemu. Oto przykład panoramy i render'u: Proszę o pilną pomoc.
  11. Krzaki wyglądają na bitmapę z kanałem alfa co psuje całą wizualizacje, jak już inni powiedzieli kamyczki wyglądają sztucznie, oświetlenie też nie ciekawe jak już ktoś powiedział. Brak ci jeszcze doświadczenia, więc próbuj i ucz się na błędach. Mam nadzieje że następna wizualizacja będzie 100 razy lepsza.
  12. Taka opcja nie istnieje, modele stworzone przez użytkowników są tylko i wyłącznie dla programu Google Earth, post ma już prawie 4 lata, ale to dla tych którzy mieli by takie samo pytanie. Możecie sobie ściągać modele z miast i je układać ale od razu mówię, nie męczcie się, ponieważ dobrej jakości nie dostaniecie ze względu na to, że każdy model w Google Earth nie przekracza 10 MB co odbija się potem na małych teksturach.
  13. Pitrus1991 odpowiedział snipermc → na temat → Sketchup
    Według mnie najlepsze narzędzia do wyciągania to ten: http://forums.sketchucation.com/viewtopic.php?t=6708
  14. Pitrus1991 odpowiedział mlodAs → na temat → Animacje
    Ja też dokładnie skojarzyłem z filmem "I Robot" I scena bardzo fajna :P
  15. Ale i tak jak dla mnie jest super, ja od nie dawna bawię się w to, i na razie wielkich efektów nie ma :P Jaki czas już bawisz się w projektowanie ?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.