Skocz do zawartości

Radko

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Radko odpowiedział Vinelseen → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Coś mi tu nie halo. Dlaczego masz ustawiony "VRay RT" jako renderer...? Zmień na zwykły VRay i powinno być lepiej.
  2. Radko odpowiedział PIraT → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Szacunek za kawał dobrej roboty :) Znalazłem kilka literówek do poprawy: interfensjem perspktywy rozmieścimy wysp na UV większe starty rozdzielczości
  3. Radko odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Znalazłem na YT wersje z wykorzystaniem Dx11 i wygląda delikatnie mówiąc jeszcze przyzwoiciej. http://www.youtube.com/watch?v=QDBoXwkTZcE
  4. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Aaaaa, Boryna..... teraz pojalem. Fakt. Zbyt rozmyta jak na zabawe z DOF'em. Przyjalem )))
  5. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Dzieki :-) Faktycznie tapetka jest low res...myslalem, ze wystarczy :) Nauczka na przyszlosc.
  6. Radko dodał odpowiedź w temacie → w Animacje
    Czesc, Jako, ze zaczalem sie bawic powazniej animacja (pod katem przyszlego demoreel'a) wrzucam pare shotow modelu Nokii, ktory wczesniej zrobilem. Model wykonany w Rhino3d, render to 3dsmax/Vray, a na koncu After Effects. Glebia ostrosci i motion blur za pomoca render passów Zdepth i Velocity z max'a wykorzystane w AE (sie troche nameczylem zeby jakos to zaczelo grac w AE. Szczegolnie Velocity pass pod katem MBlur'a). To moja pierwsza przymiarka do klejenia ujec ze soba, wiec bez rewelacji. Wszelkie konstruktywne komentarze mile widziane ))) Pzdr,
  7. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzieki. Soczewek nie widac, bo za przeslona. Obiektyw jest zasloniety. Powaga :)
  8. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzieki chlopaki )) Z wszystkimi uwagami calkowicie sie zgadzam. Wytlumacze sie tylko, ze jesli chodzi o kadr, to wepchnalem ile sie dalo zeby detale mozna bylo dostrzec. Pzdr,
  9. Radko dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Hi, po tworzeniu modelu czas na jakis render ;) Model w rhino. Render prosto z maxa(+vray). [ATTACH=CONFIG]84858[/ATTACH]
  10. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    z zebra to wiem :) bardziej myslalem o meshu wyexportowanym do 3ds maxa. Pzdr.
  11. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    I po robocie... )) Zalaczam ostatni renderek w wip'ie z teksturkami tu i uwdzie. Pobawie sie jeszcze wersjami kolorystycznymi i wrzuce cus do gotowych. Pzdr,
  12. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Pogrzebalem jescze w rhino domodelowywujac rozne takie pierdolki pod przezroczystymi elementami telefonu, ktore wyjda jak zaczne nakladac materialy.
  13. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzieki! jak pomysle o robieniu wnetrza to mnie skreca... ostatnio jakos wole drobniejsze projekty, ktore mi pol zycia nie zajma ;) Material na felgach, fakt kibel. Kadr - kadrowanie nigdy nie bylo moja mocna strona. Ladny sajcik masz pitekkk. Cos tam w html'u wydlubie, ale we flashu?... szacun. Z opisu i teczki widze, ze kolega motocyklista. Sam posiadam SMR690 i enduraka. Pozdrawiam!! a tu siateczka:
  14. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Z nurbsow znam tylko rhino3d, aczkolwiek kiedys probowalem czegos co teraz nazywa sie Alias Design. Ciezko mi bylo cos tam zrobic. Duzo bardziej zlozony soft... Potwierdzam co napisal Smoku i odradzam nurbsy maxowe, aczkolwiek nie pamietam kiedy i w ktore wersji ostatni raz ich uzywalem ;) Nie moglem sie powstrzymac i wyexportowalem model do max'a. Zrobilem render zwracajac uwage jak tam sie maja refleksy i te rozne mikro wyciecia w modelu. Chyba daje rade... Pzdr,
  15. Radko odpowiedział Radko → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    fakt, jesli wszystko dziala jak powinno to w nurbsach robi sie bardzo przyjemnie, gorzej jak cos sie chrzani i trzeba kombinowac. W moim przypadku najczesciej na filletach sie wykladam. Pozniej wycinanki pipe'ami i blend curve'ami i sweep 2 railami ;) U tworcy rhino fajne video tutsy zauwazylem tips.rhino3d.com. Modeling zakonczony. Czas na texturo, rendering, a moze jakas animacje?...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności