W momencie importu tak jest, i takie same kroki są również z voxelroom, pod warunkiem, że "create edgeloops whit AUTOPO" jest zaznaczone. Należy również pamiętać, iż po autopo pojawią się pewne "błędy", a więc możliwe występowanie n-gonsów i trisów. Siatka złożona z samych quadów jest natomiast możliwa właśnie po wyłączeniu opcji "create edgeloops..." niestety kosztem samej jej "budowy", o czym szybko przekonamy się podczas cięcia UVmapy, (brak ułożenia w pętle polygonów - nie wiem czy logicznie to nazwałem?). Opcja Autopo jest mimo wszystko przydatna, kiedy zależy nam na czasie, aczkolwiek w 3d-coat całkiem wygodnie tworzy się retopologie manualnie i raczej prędzej czy później okaze się to najlepszym rozwiązaniem. Ewentualnie Autopo i ręczne "pozbycie się" trisów i n-gonsów dla czystej siatki z quadów (szczególnie ważne przy subdivision surface).