
-
Dekoracyjna czaszka - animacja
A dziękuję Michalo. Problem jest taki, ze tak naprawdę to są trzy różne czaski gdzie robaki zaczynają rosnąć w różnych miejscach. Chicałem połączyć to w jakiś ciały filmik - no i niestety trochę to widać. :( Wie wiem czy da się to jakość obejść, a bawić się dłużej tym tematem i tak nie mogę … czas wracać do przyziemnych tematów.
-
Dekoracyjna czaszka - animacja
A dzięki. Motion designerzy z c4D bardzo często to robią … więc i ja próbuję :-)
-
Pojazd 3d: Heavy Metal
CZeść Benton. To nie to że nie lubię renderignu z modo renderera. On po prostu jest za wolny. Żeby zredukować szum trzeba się sporo naczekać. Ja kupiłem sobie Octane Render do Modo i okazało się że jest o niebo szybszy niż Modo natywny renderer, no i moim zdaniem łatwiejszy do opanowania. W związku z tym, że chcę teraz zająć się bardziej animacjami to kupiłem C4d bo do animacji to modo się średnio jednak nadaje, mimo wielu wysiłków ze strony The foundry. W Ciniemie jest świetny system "takes" czyli kolejnych ujęć, który pozawala zapisać przeróżne zmiany w scenie w sensowny sposób i potem je po kolei wyrenderować. Co więcej - działa to z każdym renderem zewnętrznym ( ja używam C4d+Octane) i podczas gdy obraz się renderuje, możesz pracować nad inną sceną w c4D. To bardzo zwiększa produktywność.O i tyle. :-)
-
Dekoracyjna czaszka - animacja
I oto moi drodzy … animacja wzrostu czaszki... Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej informacji na moim portfolio www.behance.net/tomerk A tu video.
- Pojazd 3d: Heavy Metal
-
Dekoracyjna czaszka
Dziękuję Blinq. Trudy ten Houdini, i w sumie większość jego opcji to dla mnie czarna magia... ale i tak będę się uczył :-)
-
Postać 3D: Widowmaker
Bardzo fajna postać i świetne oświetlenie. Brawo!
- Pojazd 3d: Heavy Metal
-
Dekoracyjna czaszka
Dziękuję bardzo !
-
WIZ: Apartament
Bardzo Ładnie, a jaki soft i czasy renderów? No i na jakim sprzęcie jeśli można zapytać ?
-
Dekoracyjna czaszka
Tak działa teraz w Octane całkiem dobrze, co prawda żeby całkowicie się go pozbyć trzeba i tak trochę dłużej renderować. Ale działa naprawdę fajnie - co prawda kiedy masz głęboki DOF w scenie - to trochę jeszcze się myli, ale już na akceptowalnym poziomie. Potem pewnie będzie jeszcze lepszy, bo rendrowałem w C4D + Octane 4.0 RC7, a to jeszcze nie dokończy produkt. Cały czas go poprawiają.
-
Dekoracyjna czaszka
Dzięki Michalo. Animacja wzrostu tej struktury jest super - wstępną wersje już wyrenderowałem. Teraz muszę popracować nad przejazdami kamery itp. żeby było ciekawie.... a potem render w 4K. i pochwalę się nią na forum. Pozdrawiam.
-
Dekoracyjna czaszka
Dzikie pat3D. W sumie to mi nie szkoda kasy na ten cały soft. W końcu się sporo nauczyłem przy tym projekcie... a czy w blendku możesz to zrobić .. nie wiem. W houdinim nie jest to 1 klikniecie - bo trzeba sobie symulację ustawić, zakodować i już. Owszem potem jak masz ją zrobioną to można podłączyć dowolny model i bawić się dalej podobnym efektami. Zaczekam aż ty zrobisz coś fajnego symulacjami w blendku . :-) Pozdrawiam.
-
Dekoracyjna czaszka
Hej. Oto rezultat moich pierwszych kroków w Houdinim. Dekoracyjna czaszka z "drutów" przypominających koralowca mózgowego. Podstawowy model czaszki był wymodelowany z Zbrush+Modo. Potem podłączyłem ją do Houdniego aby stworzyć symulację w wzrostu na jej powierzchni. Zasymulowane "druty" wyeksportowałem do C4D i tam pobawiłem się już w rendering. Silnik renderujący to Octane 4.0 z włączoną opcją Denosingu Ai. Więcej obrazków + zrzuty siatek możecie zobaczyć na moim portfolio tutaj->https://www.behance.net/tomerk
- Wesołej Wielkanocy ! Postać 3D Zajączek