Próbuję przenieść do UE 4 kawałek realnego miasta. Na razie bez modelu terenu. Załadowałem do silnika 4 skany map zasadniczych. I na takim podkładzie zacząłem modelować prototyp posiłkując się też google street view. Czy modelować w całości ulice i chodniki jako jeden duży model? Osobno ulice i osobno chodniki? Jaki sposób modelowania jest najlepszy pod silniki gier?
Na kanale youtube firmy Crytek pojawiło się 10 filmów z produkcji Ryse: Son of Rome.
Na stronie cryteka mozna pobrać 3 pdf z prezentacji na SIGGRAPH 2014.
https://www.youtube.com/user/CryDevPortal/videos
Składam zlecenia dla biur tłumaczeń na tłumaczenia filmików Autodesku z serii: Understand 3ds Max Units. I w dwóch próbkach tłumaczeń przetłumaczono Display Units na jednostki rysowane lub jednostki rysunku. Dlatego mam wątpliwości, bo według mnie chodzi o jednostki wyświetlane. Jak ktoś ma namiar na dobrego tłumacza lub redaktora specjalizującego się w grafice 3D to byłbym wdzięczny za namiar.
Kurs rozpocznie się 1 czerwca. Cena 299 dolarów.
Więcej informacji na nowej stronie autora: http://www.grantwarwick.net/mastering-hs/
Za 199 dolarów można nabyć kurs Mastering Vray: http://www.grantwarwick.net/mastering-vraynew-page/
Możliwe zniżki dla studentów.
Na czym polega ta nowa technika?
Jak ustalasz wysokość i proporcje budynków jeśli korzystasz ze zdjęć?
Wrzucił byś screeny siatek tych budynków dla nowicjuszy:)
Eat 3D wydał niedawno DVD pt.: "UDK Modular Masterclass". Cały proces tworzenia modularnego w UDK, teksturowanie, proporcje, oświetlenie, assety wszystko rozłożone na 2 części. Jedynym minusem jest używanie przez autora Modo zamiast Maya czy 3ds Max. Oczywiście kurs zawiera folder z plikami projektu.