Skocz do zawartości

IMI

Members
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

IMI's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Witam wszystkich, Poniżej ostatnio zrealizowane intra dla lokalnych kanałów informacyjnych. http://www.youtube.com/watch?v=rt7h28ShJHk Będę wdzięczny za każdą krytykę.
  2. Tak, zdarza się bardzo często. I nie jest to objawem obrażania się klienta. Najczęściej ktoś dał klientowi propozycję która lepiej trafiła w oczekiwania (cena, estetyka, termin, etc...). Nie zostałeś wybrany i kontakt z Tobą ustaje w naturalny sposób. Sam też nie wyjaśniasz nikomu z jakich powodów kupiłeś to czy tamto, pomimo zapoznania się z różnymi ofertami na rynku. Kupiłeś i już.
  3. Proszę się uważnie przyjrzeć. Wszak zleceniodawcą owej lady jest sama Pani basia. Klękajcie narody!!!!
  4. Czy jest prawdopodobne, że kiedykolwiek powstaną wersje na inne platformy? Mnie osobiście interesuje OSX, linuksowców też jest tu dużo.
  5. IMI

    The Library

    Brawa za pomysł - mało fajerwerków, dużo treści. Animacja postaci też bardzo dobra.
  6. Wygląda na bardzo ciekawy krok w bok. Przypomina budowę pojazdu mechanicznego w kształcie konia (był kiedyś taki pomysł, skończył się na prototypie). A może ktoś zaraz wpadnie na wspaniały pomysł pozwalający na wykorzystanie nowych możliwości?
  7. Poczytaj podręczniki dla marketerów. Jeżeli masz takich znajomych - porozmawiaj z handlowcami z większych firm. Oni Ci wytłumaczą, że każdy klient jest osobnym przypadkiem. Jeden przyniesie same kłopoty. Kontakty z innymi mogą nie wyjść na plus finansowo, ale są oni np. liderami w swoim środowisku. Jedno ich słowo może przynieść całą kolejkę zamówień. Cena jest dla każdego taka sama, jeżeli kupujesz chusteczki w kiosku. Jeżeli kupujesz usługę która jest mocno "dostosowywalna" do potrzeb klienta, a dodatkowo każdy klient przychodzi z innym poziomem "świadomości swoich faktycznych potrzeb" - cena jest dla każdego inna. Szósty zmysł nie jest potrzebny. Wystarczy obserwacja zachowania klienta, tego co i jak komunikuje. Jeżeli dodamy do tego możliwość zrobienia "białego wywiadu" na temat każdej osoby u wujka google - wystarczy wyciągać wnioski. Co do proponowanej ceny zgadzam się z ola-f. Jednak pamiętajmy, że jest to tylko estymacja bez podstawowej informacji o warunkach zlecenia.
  8. A kto płaci? Wbrew pozorom to bardzo poważne pytanie. Inną cenę wystawisz lokalnemu "byznesmenowi" w trampkach, a inną klientowi który może stać się dla Ciebie źródłem bardzo dobrych kontaktów... I następne: Ile godzin pracy zajmie Ci realizacja? Ile musisz zarobić aby oprzeć się słodkiej pokusie zostania pomocnikiem na budowie?
  9. IMI

    animacje 2d/3d: GOspot

    Głowa do góry! Teraz masz swój produkt - pozostaje wymyślenie sposobu na sprzedawanie go. Tylko i aż. Stronka istniejąca w sieci nie jest sposobem na sprzedaż. To tylko twój mały straganik, jakich wiele na całym targowisku.
  10. 1. Nie wiem. Pracuję w innym sofcie niż Ty. spróbuj poszukać jakichś tutoriali. 2. Masz tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_normalnych
  11. 1. Postaraj się wprowadzić randomizację w trawie - teraz wszystkie źdźbła stoją na baczność. 2. Dodaj bumpmaping i normalmaping dla kostek chodnika. To sprawi że nie będą wyglądać tak płasko. 3. Dodaj tło.
  12. IMI

    Moja nowa animacja

    Maksimum treści przy minimum środków. Wspaniale :)
  13. Kto jest wykonawcą muzyki w making of?
  14. Lampa wygląda jak lita kula ze szkła. Zmniejsz IOR albo nadaj szklanej ściance grubość. W Polsce niezmiernie rzadkie są miejsca w których horyzont znajduje się tak "nisko". Jeżeli dodasz las lub osiedle domków w tle cała kompozycja będzie lepiej upodobniona do tego co widzimy wokół siebie każdego dnia.
  15. IMI

    Pm 36-2

    Jakie jest pochodzenie przydomka "Piękna Helena"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności