Witam,
Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wypocinami ;)
Efekt kilku miesięcy pracy. Niestety przy małym człowieczku w domu ciężko usiąść i zająć się czymś od początku do końca.
Render przedstawia model helikoptera RC Walkera CB190Z (dla zainteresowanych - po modyfikacjach).
Całość zrobiona w programie Maya 2013.
Poproszę o Waszą krytykę ;)
Pozdrawiam,
Poozon
no właśnie ten wątek na początku tam się znajdował.
Odzew był żaden dlatego przeniosłem go do działu Architektura.
Albo ta wizualka jest marnej jakości ;) i nie warto jej komentować albo do działu WIP zaglądają osoby zainteresowane innym rodzajem grafik.
Czy screeny które zamieściłeś to rendery sceny którą mi podesłałeś ?
U mnie bez zmieniania czegokolwiek Twoja scena wygląda tak:
Jak dla mnie Twój problem leży gdzieś w systemie (Windows, Maya) lub w hardwarze komputera. Jak masz możliwość to zainstaluj sobie Mayke na innym komputerze i zrób testy.
Tak przy okazji to trochę przekombinowałeś z ustawieniami Raytracing'u w zakładce Quality.
Bez sensu jest podkręcać parametr Refractions skoro w scenie nie masz materiałów przeźroczystych.
Druga sprawa to według mojej wiedzy parametr Max Trace Depth powinien być sumą dwóch wcześniejszych czyli Refractions i Reflections i podobnie w zakładce Indirect Light -> Final Gathering Tracing.
Jednakże zmiana tych parametrów w obu tych miejscach nie jest lekarstwem na Twój problem.
Pzdro,
Poozon
Siedzę właśnie nad poprawą ogrodzenia i nasuwa mi się kilka pytań.
Sugerujecie, że kamera powinna być ustawiona na wysokości wzroku obserwatora.
Z drugiej strony ogrodzenie powinno być wysokości, strzelam pomiędzy 170 - 190 cm.
Przy takich założeniach to w kadrze będzie widać ogrodzenie i szczyt dachu.
Kto powiedział, że kamera MUSI być ustawiona na wysokości oczu obserwatora czyli na wysokości ok. 170-180 cm ??
Ok, parę rzeczy do poprawy na już.
Płot jak się okazuje faktycznie dla jamnika ;), okazało się również, że słońce pada z kierunku północnego biorąc pod uwagę planowane usytuowanie budynków na działce. No i kadr. Wyszło na to, że kamera usytuowana jest na wysokości ok. 4 metrów.
Do wymiany również dachówki - taka sugestia inwestora ;)
Niebawem update
Oglądając Twoje wizki na stronie v3d.pl mogę domyślać się, że pierwotna wizualka tego domu to Twoje dzieło ;)
Ktoś jednak kupił projekt tego domku i zażyczył sobie wizualizację tego projektu.
Dzięki za uwagi. Popracuję nad tym ;)
PS. Co nie podoba Ci się w ogrodzeniu ? Skoro inwestor sobie takie wymyślił.
Witam,
Poniżej efekty moich ostatnich zmagań z wizualizacją domków.
Całość wykonana w Mayce + MentalRay, dodatkowo odrobinę PS.
Konstruktywna krytyka mile widziana ;)
Pozdrawiam,
Poozon
Witam ponownie ...
Mały update ... http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v2.15.jpeg
Ten sam budynek tyle, że widok z innej strony.
Zastanawiam się ciągle nad oknami. W pierwszej wersji szyby w oknach były teksturowane, niestety wszystkie tą samą teksturą.
W chwili obecnej za oknami na najbliższym planie, wymodelowane jest pomieszczenie. Wygląda to chyba lepiej ale ... rewelacji nie ma. Podpowiedzcie może w jaki sposób uzyskać najlepszy efekt dla okien.
Pzdr,
Poozon
Dzięki za uwagę. Scena faktycznie była za ciemna.
Mały update ;)
Scena oświetlana jest przez Physical Sun & Sky z MentalRay'a. Światło typu direction.
http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.36.jpeg