Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Poozon

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Poozon odpowiedział mercedesslr → na temat → Architektura
    Zmień mapowanie tablicy rejestracyjnej tego mercedesa. Wygląda jakby go na lewą stronę ktoś wywinął ;)
  2. Poozon odpowiedział P.I.W.O. → na temat → V-Ray
    Może freeze transformation i delete history dla obiektów dachu i szyby pomogą
  3. Witam, Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wypocinami ;) Efekt kilku miesięcy pracy. Niestety przy małym człowieczku w domu ciężko usiąść i zająć się czymś od początku do końca. Render przedstawia model helikoptera RC Walkera CB190Z (dla zainteresowanych - po modyfikacjach). Całość zrobiona w programie Maya 2013. Poproszę o Waszą krytykę ;) Pozdrawiam, Poozon
  4. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    no właśnie ten wątek na początku tam się znajdował. Odzew był żaden dlatego przeniosłem go do działu Architektura. Albo ta wizualka jest marnej jakości ;) i nie warto jej komentować albo do działu WIP zaglądają osoby zainteresowane innym rodzajem grafik.
  5. Poozon odpowiedział xrs → na temat → Maya
    Czy screeny które zamieściłeś to rendery sceny którą mi podesłałeś ? U mnie bez zmieniania czegokolwiek Twoja scena wygląda tak: Jak dla mnie Twój problem leży gdzieś w systemie (Windows, Maya) lub w hardwarze komputera. Jak masz możliwość to zainstaluj sobie Mayke na innym komputerze i zrób testy. Tak przy okazji to trochę przekombinowałeś z ustawieniami Raytracing'u w zakładce Quality. Bez sensu jest podkręcać parametr Refractions skoro w scenie nie masz materiałów przeźroczystych. Druga sprawa to według mojej wiedzy parametr Max Trace Depth powinien być sumą dwóch wcześniejszych czyli Refractions i Reflections i podobnie w zakładce Indirect Light -> Final Gathering Tracing. Jednakże zmiana tych parametrów w obu tych miejscach nie jest lekarstwem na Twój problem. Pzdro, Poozon
  6. Poozon odpowiedział xrs → na temat → Maya
    Podeślij tą scenkę na maila. Sprawdzę u siebie.
  7. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Siedzę właśnie nad poprawą ogrodzenia i nasuwa mi się kilka pytań. Sugerujecie, że kamera powinna być ustawiona na wysokości wzroku obserwatora. Z drugiej strony ogrodzenie powinno być wysokości, strzelam pomiędzy 170 - 190 cm. Przy takich założeniach to w kadrze będzie widać ogrodzenie i szczyt dachu. Kto powiedział, że kamera MUSI być ustawiona na wysokości oczu obserwatora czyli na wysokości ok. 170-180 cm ??
  8. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Ok, parę rzeczy do poprawy na już. Płot jak się okazuje faktycznie dla jamnika ;), okazało się również, że słońce pada z kierunku północnego biorąc pod uwagę planowane usytuowanie budynków na działce. No i kadr. Wyszło na to, że kamera usytuowana jest na wysokości ok. 4 metrów. Do wymiany również dachówki - taka sugestia inwestora ;) Niebawem update
  9. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Oglądając Twoje wizki na stronie v3d.pl mogę domyślać się, że pierwotna wizualka tego domu to Twoje dzieło ;) Ktoś jednak kupił projekt tego domku i zażyczył sobie wizualizację tego projektu. Dzięki za uwagi. Popracuję nad tym ;) PS. Co nie podoba Ci się w ogrodzeniu ? Skoro inwestor sobie takie wymyślił.
  10. Poozon odpowiedział xrs → na temat → Maya
    Podeślij więcej szczegółów. Co masz ustawione w Indirect Lighting w menu Final Gatering ?
  11. Witam, Poniżej efekty moich ostatnich zmagań z wizualizacją domków. Całość wykonana w Mayce + MentalRay, dodatkowo odrobinę PS. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam, Poozon
  12. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Przeniosłem ten wątek bo chyba tutaj jego miejsce ... ;)
  13. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Witam ponownie ... Mały update ... http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v2.15.jpeg Ten sam budynek tyle, że widok z innej strony. Zastanawiam się ciągle nad oknami. W pierwszej wersji szyby w oknach były teksturowane, niestety wszystkie tą samą teksturą. W chwili obecnej za oknami na najbliższym planie, wymodelowane jest pomieszczenie. Wygląda to chyba lepiej ale ... rewelacji nie ma. Podpowiedzcie może w jaki sposób uzyskać najlepszy efekt dla okien. Pzdr, Poozon
  14. Poozon odpowiedział Poozon → na temat → Architektura
    Dzięki za uwagę. Scena faktycznie była za ciemna. Mały update ;) Scena oświetlana jest przez Physical Sun & Sky z MentalRay'a. Światło typu direction. http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.36.jpeg
  15. Poza tym górna część obudowy ponad panelem w oryginale wygląda inaczej ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.