Skocz do zawartości

Poozon

Members
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Poozon's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Poozon

    Dom na Warmii

    Zmień mapowanie tablicy rejestracyjnej tego mercedesa. Wygląda jakby go na lewą stronę ktoś wywinął ;)
  2. Poozon

    dziwny render - maya 2014 vray

    Może freeze transformation i delete history dla obiektów dachu i szyby pomogą
  3. Witam, Chciałbym podzielić się z Wami moimi ostatnimi wypocinami ;) Efekt kilku miesięcy pracy. Niestety przy małym człowieczku w domu ciężko usiąść i zająć się czymś od początku do końca. Render przedstawia model helikoptera RC Walkera CB190Z (dla zainteresowanych - po modyfikacjach). Całość zrobiona w programie Maya 2013. Poproszę o Waszą krytykę ;) Pozdrawiam, Poozon
  4. Poozon

    Maryland - Budynek

    no właśnie ten wątek na początku tam się znajdował. Odzew był żaden dlatego przeniosłem go do działu Architektura. Albo ta wizualka jest marnej jakości ;) i nie warto jej komentować albo do działu WIP zaglądają osoby zainteresowane innym rodzajem grafik.
  5. Poozon

    Artefakty w renderze - Maya 2013

    Czy screeny które zamieściłeś to rendery sceny którą mi podesłałeś ? U mnie bez zmieniania czegokolwiek Twoja scena wygląda tak: Jak dla mnie Twój problem leży gdzieś w systemie (Windows, Maya) lub w hardwarze komputera. Jak masz możliwość to zainstaluj sobie Mayke na innym komputerze i zrób testy. Tak przy okazji to trochę przekombinowałeś z ustawieniami Raytracing'u w zakładce Quality. Bez sensu jest podkręcać parametr Refractions skoro w scenie nie masz materiałów przeźroczystych. Druga sprawa to według mojej wiedzy parametr Max Trace Depth powinien być sumą dwóch wcześniejszych czyli Refractions i Reflections i podobnie w zakładce Indirect Light -> Final Gathering Tracing. Jednakże zmiana tych parametrów w obu tych miejscach nie jest lekarstwem na Twój problem. Pzdro, Poozon
  6. Poozon

    Artefakty w renderze - Maya 2013

    Podeślij tą scenkę na maila. Sprawdzę u siebie.
  7. Poozon

    [Exterior] - domki parter

    Siedzę właśnie nad poprawą ogrodzenia i nasuwa mi się kilka pytań. Sugerujecie, że kamera powinna być ustawiona na wysokości wzroku obserwatora. Z drugiej strony ogrodzenie powinno być wysokości, strzelam pomiędzy 170 - 190 cm. Przy takich założeniach to w kadrze będzie widać ogrodzenie i szczyt dachu. Kto powiedział, że kamera MUSI być ustawiona na wysokości oczu obserwatora czyli na wysokości ok. 170-180 cm ??
  8. Poozon

    [Exterior] - domki parter

    Ok, parę rzeczy do poprawy na już. Płot jak się okazuje faktycznie dla jamnika ;), okazało się również, że słońce pada z kierunku północnego biorąc pod uwagę planowane usytuowanie budynków na działce. No i kadr. Wyszło na to, że kamera usytuowana jest na wysokości ok. 4 metrów. Do wymiany również dachówki - taka sugestia inwestora ;) Niebawem update
  9. Poozon

    [Exterior] - domki parter

    Oglądając Twoje wizki na stronie v3d.pl mogę domyślać się, że pierwotna wizualka tego domu to Twoje dzieło ;) Ktoś jednak kupił projekt tego domku i zażyczył sobie wizualizację tego projektu. Dzięki za uwagi. Popracuję nad tym ;) PS. Co nie podoba Ci się w ogrodzeniu ? Skoro inwestor sobie takie wymyślił.
  10. Poozon

    Artefakty w renderze - Maya 2013

    Podeślij więcej szczegółów. Co masz ustawione w Indirect Lighting w menu Final Gatering ?
  11. Witam, Poniżej efekty moich ostatnich zmagań z wizualizacją domków. Całość wykonana w Mayce + MentalRay, dodatkowo odrobinę PS. Konstruktywna krytyka mile widziana ;) Pozdrawiam, Poozon
  12. Poozon

    Maryland - Budynek

    Przeniosłem ten wątek bo chyba tutaj jego miejsce ... ;)
  13. Witam wszystkich, Jako pszczelarz pozwoliłem sobie dołączyć do Waszego grona ;) Pzdr, Poozon
  14. Poozon

    Maryland - Budynek

    Witam ponownie ... Mały update ... http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v2.15.jpeg Ten sam budynek tyle, że widok z innej strony. Zastanawiam się ciągle nad oknami. W pierwszej wersji szyby w oknach były teksturowane, niestety wszystkie tą samą teksturą. W chwili obecnej za oknami na najbliższym planie, wymodelowane jest pomieszczenie. Wygląda to chyba lepiej ale ... rewelacji nie ma. Podpowiedzcie może w jaki sposób uzyskać najlepszy efekt dla okien. Pzdr, Poozon
  15. Poozon

    Maryland - Budynek

    Dzięki za uwagę. Scena faktycznie była za ciemna. Mały update ;) Scena oświetlana jest przez Physical Sun & Sky z MentalRay'a. Światło typu direction. http://www.g4-net.com/3d/Maryland_v1.36.jpeg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności