Witam,
przesiadłem się kilka dni temu z blendera na 3ds maxa i w ramach ćwiczeń postanowiłem wykonywać najnowsze sceny autorstwa Andrew-a Price-a (blenderguru.com) właśnie w tym programie. Właśnie napotkałem problem mianowicie chcę na obiekcie (zwykły plane) utworzyć sporo różnych obiektów (w tym przypadku kropel) i słowem kluczowym jest różnych gdyż w przypadku 1 obiektu po prostu zaznaczałem go i wybierałem z listy znajdującej się w zakładce Geometry - Compound objects / Scatter ale ta metoda nie działa dla kilku obiektów. I w związku z tym zadaje konkretne pytanie: jak utworzyć "particle system" (czy jak to zwał w 3ds maxie) używając różnych obektów?
---
dla blenderowiczów:
1) Tworzenie różnych obiektów
2) Grupowanie tych obiektów
3) Dodawanie do głównego obiektu particle system
4) W particle system wybieramy Render / Group / Dupli group / nazwa grupy
i jak to zrobić w 3ds maxie?