Skocz do zawartości

Raven

Members
  • Liczba zawartości

    173
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Częstochowa

Raven's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Blizzard jak zwykle przeszedł samego siebie. Klimacik starych cześci w nowej oprawie. I ten niezapomniany odgłos wypadania przedmiotów mniam :). Po strategicznych rozgrywkach WOWa i wściekaniu się na ludzi w rajdzie przynajmniej trochę rozwałki bedzie.
  2. Raven

    Obiekt 3D:Miecz

    Oddal obiekt i zobacz jak wyglada - mipmaping się włączy i bedzie jednolita szara tekstura, detale na niej są za drobne (tekstura wyglada jakby miala z 2048x2048 a powinna miec mysle z 256x256). Chyba że to do gry "przygody wesołej rdzy" i bedą duże zbliżenia ale wtedy siatka odpada bo za mało detalu ;). Męczysz ten obiekt długo a wyglada jak po nalożeniu zwykłej fotki blachy, poeksperymentuj z gradientamim, nakładaj inne tekstury, przetarcia na krawedziach itp. do tego zabawa z specularami - kombinacji jest multum. Pozdrawiam.
  3. Raven

    Obiekt 3D: Kostur Uehla

    Por@szek - dziobię ciągle jakies rzeczy ale nie chciałbym pokazywać wszystkiego aby niespodzianka potem na screenach była ;) DiO - ee... a tak na serio im tekstura bardziej kontrastowa tym lepiej, blura to raczej nie uzywaj. Poczytaj o mipmapingu i filtrowaniach sobie to bedziesz miał pełniejszy obraz powstawania grafiki na karcie. Jeśli chodzi o kanciastość głowy - każdemu wg potrzeb (taki detal daje aby dopasować do przestrzeni ekranu na jakiej bedzie ten przedmiot wyświetlany - a to fpp nie jest :P ) Kruku - prosze bardzo obiekty: high, low+normal, low, low+siatka. Pewnie możnaby coś dodać odjać lub zmodyfikować ale gdybym miał się babrać z każdym detalem... Pozdrawiam
  4. Witam Chciałbym zaprezentować uzupelnienie Uehla o broń (stara niestety nie spełniała dzisiejszych norm i niezbyt dobrze w grze wyglądała na tle innych obiektów). Teksturki 512x256 (specular, diffuse, normal, opacity), ilości trójkątów nawet nie sprawdzalem ;). Nic skomplikowanego ale mam nadzieje że sie spodoba. Pozdrawiam
  5. Raven

    Postać 3D: Silnoręki

    Witam. Wydaje mi się ze mały palec jest za długi, możliwe ze wynika to z równego ułożenia palcy (powinny być w lekkim łuku). Ramie (nie mechaniczne) imo ma troszkę źle ulożone poligony, bedzie problem z "podrapaniem się po głowie". Troszkę monotonna jednobarwna tekstura, jakies wytarcia, odbarwienia trochę desaturyzacji i nabierze "szorstkości". Ale ogólnie ok jest. Pozdrawiam.
  6. Raven

    Postac 3d : Kreskowkowa mysz

    Nos zrób jako osobny podobiekt pozbedziesz sie brzydkiego cieniowania pod nim. Pokaż renderek z nałożoną szachownicą bedzie widac czy jest dobrze zmapowane. Na pierwszy rzut oka: lewa część obiektu inaczej jest zmapowana niż prawa, bardziej powinieneś poupychać - patrz ile miejsca się marnuje. Pozdrawiam.
  7. Witam. Jeśli model ma mieć wypieczone normale to nie używaj grup cieniowania, normal mapa się już tym zajmie (inną spawą jest bump z diff zrobiony, tu to nie podziała). Pozbędziesz się aliasingu „wewnątrz” modelu i krawędzie nie będą za ostre. Do tego część nawet nowoczesnych silników ich nie uznaje (np. Gamebryo), radzą sobie z tym poprzez rozdzielenie obiektu na podobiekty. Zresztą przy wypieku możesz sprawdzić jak będzie wygladała normal mapa i sam obiekt z jedną i wieloma grupami. Pozdrawiam.
  8. Raven

    [wip] Postać 3D: BLING

    Tekstura jest monochromatyczna, cienie/swiatłocienie za mocno wyeksponowane. W geometrii takie poprawki bym wprowadził jak na rysunku. Zobacz na forum moją pracę Uehl (w Game Art), dosyć podobny klimat może coś Ci w oko wpadnie. Pozdrawiam.
  9. Ojoj, jak chcesz modelowac organike to od czegos prostego zacznij (banan, jabłko itp). Zgadzam się z ziomusiem to nie jest game art ;)
  10. Raven

    Model 3D: Power Station

    Wykonanie jest ok, troszke mi nie pasują super nowoczesne drzwi rodem z Gwiezdnych Wojen z surowościa bryły i archaizmem pewnych elementów (np. lampka nad wejsciem zasilana zwisającym kablem). Pozdrawiam.
  11. Raven

    Postac 3D: Szkielet

    Proszę fotke: http://www.viking-shield.com/shields2.html Może trzeba mieć powera w garści żeby to trzymać ;). We wszystkich grach jakim się przyglądałem jest też w tym miejscu, gdyby było po środku siła uderzenia nie na przedramię by była skierowana tylko na nadgarstek i z widocznością byłby problem (tak mi się wydaje). Możliwe też, że w animacjach ciężej byłoby utrzymać nadgarstek i przedramię w dwóch pętlach naraz. Zresztą wydaje mi się to już nieważne, szkielet z tarczą wygląda dla mnie zadowalająco a o to chodzi.
  12. Raven

    Postac 3D: Szkielet

    Na zdjęciach na jakich się wzorowałem występowało tylko jedno trzymadełko (co mnie także zdziwiło), dodatkowo w innych grach (oblivion, gothic 3, age of connan) zauważyłem jeden uchwyt albo całkowity jego brak. Szkielet ma już do zestawu pałkę nabijaną kolcami. Siateczka jest ultra prosta:
  13. Raven

    Postac 3D: Szkielet

    Witam ponownie, skończyłem już rynsztunek dla szkieletu. Mam nadzieję że tarcza się spodoba (bez ekstrawagancji, a zdobienia korcą ;) ). Biorę się za animki. Pozdrawiam.
  14. Raven

    Postac 3D: Szkielet

    Całość robiłem 8 dni po 8-12h dziennie (model high poli dużo czasu zjadł, ale za to wspomagałem się moim starym szkieletem (2,5k poligonów)). W przeciwieństwie do obliviona nie zrobiłem bumpa tylko normal mapę wiec nie mogłem sobie pozwolić na nakładanie się mapowania (nie chciałem też robić odbicia prawo-lewo). Jeśli chodzi o ilość poli, przy klatce piersiowej i wypustkach kolczystych kręgów zrobionych na siatce a nie na mapie przeźroczystości jest bardzo ciężko zejść niżej. Siatka, goły model, model z normalami i specularem: Mapowanie: Jeśli ktoś miałby pomysł albo widział fotkę/koncept na pierwsze ubranko dla niego to proszę śmiało tu wrzucać (preferowałbym zbroje nie szmatki).
  15. Witam. Tym razem nieśmiertelny w cRPG - szkielet. Podstawowa postać jak na razie, broń i ubranka będą dorzucane później (budowa modułowa jak NPC i bohater). Mam nadzieje że się spodoba, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności