Skocz do zawartości

tomasztytus

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Witam. Jako, że kawa była przez kilka lat moim hobby i pracą, postanowiłem powrócić do projektu, który miał być pewnego rodzaju hołdem :) Postanowiłem wymodelować ekspres, a następnie potrenować materiały, światło i rendering. I tak, chyba skończyłem. Chyba, bo liczę na sugestie co do prezentowanej pracy. Model to Synesso Hydra, wymodelowany w 3D maxie, render - Vray.
  2. tomasztytus dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Witam. To mój pierwszy post w tym dziale, wcześniej nie miałem odwagi :) Natrafiłem ostatnio na forum na temat piwa, pomyślałem, że na początek to będzie dobry krok, ze względu na prosty model i sporo materiałów w internecie na ten temat. Prezentuję to co do tej pory udało mi się zrobić przy pomocy Maxa i Vray, czyli proste studio z jedną HDR'ką i planem za butelką. Nie mam doświadczenia dlatego chętnie przyjmę słowa krytyki. Wiem, które elementy poprawić, ale chciałem na razie pokazać zarys projektu i poradzić się bardziej doświadczonych. Nazwa i etykieta były wymyślone na szybko, nie chciałem, żeby butelka była "goła". Dziękuję i pozdrawiam.
  3. tomasztytus odpowiedział tomasztytus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Na Irradiance map było nieco lepiej, ale przy ustawieniach 90/40. Gdzieś przeczytałem Twoją radę, że nie ma sensu dawać powyżej 100, wtedy lepiej przełączyć na Brute Force. Enviroment zostawiłem puste. Przeanalizowałem ustawienia i zauważyłem, że chyba przegiąłem z wielkością sampli i nie zaznaczyłem retrace threshold. Już wszystko gra :)
  4. tomasztytus dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Postanowiłem popróbować oświetlenie na gotowej scenie z Orangegraphic.pl. Idąc za radami autorytetów(Peter Guthrie, John O'Connell i kilku innych) postanowiłem oświetlić scenę mapą HDRI. Usunąłem ze sceny wszystkie światła i wstawiłem Vray light Dome. Dodałem do tekstury mapę HDRI(Peter Guthrie 0707 Dawn Sun) i w pewnych miejscach pojawiły się brzydkie brudy. Są to miejsca, gdzie powiedzmy detal jest ważny. Nie ukrywam, że spędza mi to sen z powiek. Jestem głęboko załamany, nawet waham się czy kontynuować pracę w tej dziedzinie, czy nie lepiej wziąć się za coś innego, np. stolarkę. Dziękuję. Poniżej ustawienia renderu.
  5. tomasztytus odpowiedział tomasztytus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Dziękuję za odpowiedzi, będę miał je w pamięci. Tymczasem zaimportowałem obiekt z poprzedniego save'a i jest czysty.
  6. tomasztytus odpowiedział tomasztytus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Niestety, nie działa. Sprawdziłem mniej więcej vertexy, i krawędzie w miejscach gdzie są owe brudy ale nigdzie mi się nie dublowały. A po kliknięciu w Auto smooth, nic się nie zmienia :(
  7. tomasztytus dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Witam. Jestem w trakcie realizacji wizualizacji wnętrza. Dziś nanosząc poprawki od klienta, zauważyłem, że coś brzydkiego dzieje się z geometrią ścian. Jest to "wymodelowany" plane, wyciągnięty do góry(editable poly). Czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć jak to rozwiązać? Problem wygląda tak: http://postimg.org/image/r5wytglwz/ http://postimg.org/image/o0hoxq27x/ http://postimg.org/image/c24s7t7q1/ Z góry dziękuję.
  8. tomasztytus odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Super. Czyli wszystko kwestią skills'ów. Wszystko przede mną! Dzięki za motywację.
  9. tomasztytus odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Fantastyczna robota. Przepraszam, ale muszę spytać, czy jest coś co robisz poza modelowaniem Lambo? Jakiś czas temu wziąłem się za modelowanie starej 911-ki, Jednak przyznam, że nie idzie mi to tak sprawnie i ładnie. Zdarza mi się jeść, chodzę również do pracy i dzielę czas z bliskimi mi osobami. W nocy staram się spać. Zacząłem się zastanawiać czy w ogóle 3D jest dla mnie. Pełen szacunek za włożoną pracę.
  10. tomasztytus odpowiedział tomasztytus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Również nic z tego. Backface cull jest wyłączony zarówno dla viewport'a jak i obiektów.
  11. tomasztytus odpowiedział tomasztytus → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Niestety. Próbowałem. Nie działa. Może coś w views albo preferences, chociaż tam nie dłubałem :(
  12. Witam, to mój pierwszy post na forum. Przejrzałem je wydaje mi się dokładnie i nie znalazłem odpowiedzi na problem, który utrudnia mi pracę. Chodzi o poligony, które są niewidoczne od wewnętrznej strony. Wydaje mi się, że to błahostka, jednak brakuje mi wiedzy na temat max'a, jako początkujący użytkownik. Załączam zdjęcie dla wyjaśnienia problemu. Dziękuję i pozdrawiam. http://imageshack.us/photo/my-images/844/maxproblem.jpg/

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności