Skocz do zawartości

croak

Members
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

croak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. MassFX zadziałał idealnie! oblicza właśnie kolizję między elementami. Bardzo dziękuję za pomoc! Dla wciąż początkujących (tak jak ja) w 3d maxie podaje przepis na kolizję między cząsteczkami w naczyniu: 1. Tworzysz kopie cząsteczek (ile chcesz i w jakim kształcie) i poniżej naczynie, w którym mają się znaleźć 2. Prawym klikiem na pasku narzędzi włączasz MassFX Toolbar 3. zaznaczasz wszystkie cząsteczki i klikasz na pasku MassFX Set selected as dynamic rigid body 4. potem zaznaczasz naczynie i klikasz set selected as static rigid body 5. włączasz przycisk play i czekasz chwilę aż sobie obliczy 6. po chwili cząsteczki spadają zgodnie z grawitacją do naczynia gotowe! http://croak.wrzuta.pl/obraz/1RksdvGJYvg/massfx
  2. sprawdzę to i dam znać jak wyjdzie. dzięki!
  3. tak, 3d max 2012
  4. trochę zajęło mi ogarnięcie znaczenia Twojej lapidarnej odpowiedzi, ale wciąż cząsteczki nakładają się. Właściwie to nie za bardzo wiem, co ten mesher zdziałał i czy w ogóle prawidłowo go używam. Mógłbyś jakoś dokładniej opisać proces? Mi wychodzi coś takiego http://croak.wrzuta.pl/obraz/37F5dyLbsiS/mesher_proba
  5. Próbuję zrobić dużo cząsteczek wypełniających box (efekt takiego dekoracyjnego piasku w wazonie, albo pęczniejących pod wpływem wody kuleczek). PCloud dobrze się sprawuje, ale mam jeden problem. Te cząsteczki muszą mieć przeźroczysty materiał plastiku. Okazuje się po wyrenderowaniu, że zachodzą na siebie i w rezultacie wszystko wygląda nienaturalnie. Jak mogę utworzyć między nimi kolizję? Cząsteczek jest tak dużo, że nie jestem w stanie robić to metodą duplikowania sfery.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności