-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Jaworzno
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
tsabu's Achievements
Newbie (1/14)
30
Reputacja
-
Co tu dużo gadać, chylę czoła, kawał dobrej roboty :D Mam pytanko, Twoim zdaniem jak ktoś zaczyna przygodę z 3D dobrze jest postawić na Blendera zamiast np. Majki, albo 3Ds Maxa? Przerabiam pilnie tutoriale z Majki, ale mam wątpliwości czy jednak nie lepiej skupić się na Blenderze? Ponoć Blender to przyszłość, a Majka stoi w miejscu? :)
-
Hey @BetiiX kope lat 😄 Świetnie Ci idzie z tymi ilustracjami! Sympatyczne z charakterystycznym stylem. I fajnie że zaczełaś dodawać tła. To buduje historię i jeszcze ciekawiej się patrzy na całość 🙂
-
Cześć, nie wiem na ile to forum jeszcze jest aktywne. Lata temu miałem tutaj teczkę 2D i jak pomiętam porady bardzo mi pomogły. Od tego czasu trochę się zmieniło załapałem skromną pracę w gamedevie (mobilki, sloty) - czas rozwijać się dalej :) Na celownik tym razem obieram 3D. Na razie jestem w tym totalnie zielony. Zaczołem od rzeźbienia postaci w ZBrushu- jako koncept posłużył mi tutaj frost lord którego rysowałem jakieś... 100 lat temu :) w ramach character of the week na forum concept art.org. Ale stwierdziłem, że chyba trzeba się cofnąć do rzeczy prostszych. Tak żeby zacząć ogarniać retopologie, rozkładanie UVek, jakieś proste teksturki. A dopiero potem postacie Wrzucam moje pierwsze próby. Generalnie staram się łączyć ZBrush, Mayjke i Substance Painter. Choć po pierwszych modelach tego nie widać interesują mne rzeczy stylizowane. Męcze sie z retopologią i rozkładaniem UVek. Jakby ktoś potrafił mi powiedzieć dlaczego na ostatnim obrazku (kryształowy grobowiec) po przerzuceniu modelu high na low wyskakują mi te czarne plamy... to byłbym bardzo wdzięczny :D
-
Jest taki fajny i przyjemny komiks: David Chelsea - Perspective For Comic Book Artists. Możesz go sobie wygooglować. Pomocne dla zrozumienia podstaw perspektywy.
-
Kurde mi akurat się fajnie przeglądało te speedy 2d - z Nuke weather all weekend włącznie :) Troche taka beztroska twórczość, ale widać po takich obrazkach że JESZCZE Cie to bawi i bardzo dobrze. 3D jak dla mnie bomba, ale ja na 3d nie znam się kompletnie więc tu nie wiele trzeba żeby mnie zachwycić. No i gratulacje tych wszystkich frontów!
- 2 048 odpowiedzi
-
- coyote
- coyotebook
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Ja bym chętniej zobaczył jakiś film cartonowy animowany z wykorzystaniem Twoich rysunków :) Tak żeby wziąść te Twoje fajne postacie i wpleść w jakąś prostą historyjke. Jakiś storyboard na wstępie, kilka postaci, kilka teł i skleić coś fajnego w AE z wykorzystaniem puppet animation technique. Z tego co widziałem na youtubie chyba mniej więcej idziesz w tym kierunku. Troche śmielej! :) Jestem pewien, że z Twoim stylem byłabyś w stanie zrobić naprawde orginalną kreskówkę.
-
teczka 2d Jak ulepszyć portfolio, żeby zawalczyć o pracę konceptartysty?
tsabu odpowiedział Marcin Turecki → na temat → Work in progress (WIP)
Gratulacje! Fajna ta Twoja stronka\portfolio. Może się wydać trochę chaotyczna, ale od razu wszystko widać. Te 2 obrazki "próbne" świetne. -
Dzięki wszystkim za posty! Fajnie, że ten wątek stał się przydatny nie tylko dla mnie :) Nezumi Dzieki! Dokładnie w 100% o to mi chodziło :) Coyote Dzięki! Bardzo pomocny step by step. Co jeszcze rzuciło mi się w oczy, to że podczas pracy kompletnie nie myślę o perspektywie. Z teorii niby coś tam kojarze, ale w praktyce moje umiejętności zastosowania perspektywy są równe 0. Kilka studiów z kadrów filmowych. Staram się oswoić swoją mózgownice z myslą, że perspektywa to nie tylko ciekawostka z zakresu historii sztuki, a jeden z najważniejszych fundamentals jak to mawia Feng :) Niżej jakieś nie dokończone COW'y, CHOW'y robione na CA.org. Swoją drogą wie ktoś co jest grane z tą stroną?
-
Podoba mi się to co masz na blogu, loga, pixel arty, ten pies patrzacy na zegarek, albo świniak z pochodnią bardzo fajne. Moim zdaniem nie zamieściłeś tutaj tego co masz najlepsze. Nieźle Ci idzie z detalami strojów, ale już jak rysujesz twarz jest dużo gorzej. Eh te oczęta\łódeczki :) Zobacz to video jeśli jeszcze nie widziałeś
- 36 odpowiedzi
-
- anty
- digital painting
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Kurde bardzo fajne. Co mi się podoba najbardziej to, że każdy obrazek opowiada jakąś swoją historie. Nie ma tu nudy. Seria takie, takie, szczególnie mi się podoba, świetna kolorystyka i klimat. Pasowałoby do ilustracji jakichś bajek dla dzieci.
-
ICE Dzięki! Mayk też był jedną z moich pierwszych inspiracji po znalezieniu stronki CA.org. Dobrze, że podałeś tego linka bo nie widziałem jeszcze jego nowszych prac, a są świetne :) Urbanboogie i CanisLatrans Tak PS i właśnie mniej więcej jak pisze Canis chodziło mi o to, żeby można było bawić się suwaczkami i innymi opcjami (np. Ctr+M daje fajną mozliwość wybrania pipetą najjaśniejszego punktu), ale tak żeby to obejmowało wszystkie, a nie tylko jedną warstwe. Staram się mieć swoje pliki robocze z nie scalonymi warstwami, tak żeby później można było coś na szybko poprawiać. Np. w ciagu kilku sekund zmienić kolor łapy, albo łba stwora. Ale może tak się po prostu nie da a ja za bardzo kombinuje :)
-
Powoli do przodu :) Z tych przedmiotów, łapy itp. dużo bardziej mi się podobają te namalowane całkiem czernią, niż te niżej. Jak pracujesz w digitalu, mógłbyś popróbować malowania w ogole bez przeźroczystości i z wyłączonymi other dynamics (F5 ustawienia pędzla, inne dynamiki off). Efekt może się wydawać mniej ładny, kreska mniej wrażliwa, ale to zmusza do myślenia. Więcej się można nauczyć robiąc studia w ten sposób.
-
Meksykańska lama świetna :) Podoba mi się, że dodajesz te concepty, domków, mebli itp. Dobrze to robi całej tece :) Podaj linka jak gra będzie gotowa!
-
Urbanboogie Dzięki :) Dobry post, faktycznie było tak jak mówisz. Malowałem stwory bez tła, bo teoretycznie to miał być concept art. Ale później wpadałem na to, że w zasadzie to fajnie by było dodać jakiś background. Może faktycznie bardziej ilustracja mnie pociąga od czystego concept artu hmm. Staram się zwracać więcej uwagi na walor i światło. Troche za późno odkryłem tą czarno białą maske. Z regóły mam kilka warstw których nie chce scalać aż do samego końca. Da się jeszcze w jakiś sposób sprawdzać poziom nasycenia szarości bez scalania warstw? Coś na zasadzie ctr + L, tylko działające na całość, a nie na jedną warstwe? Dzięki Betiix ! Swiezy dzięki ! KaliditusZaliditey Dzięki! Sam jestem ciekaw co z tych moich bazgrołów powstanie :) Ok, mały upek. Tym razem troche bardziej ludzki. Głównie studia ze zdjęć, kilka z wyobraźni. Szukam jakiejś własnej metody konstruowania postaci.