Skocz do zawartości

piotrkujko

Members
  • Liczba zawartości

    206
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    12

Ostatnia wygrana piotrkujko w dniu 14 Lipiec 2021

Użytkownicy przyznają piotrkujko punkty reputacji!

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

piotrkujko's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Very Popular Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

236

Reputacja

  1. Co by nie mówić, jak Michał artuje to to nie może wyjść źle 😄. No i ogromne gratulacje dla Televisora, naprawdę dobra robota, dawno takich produkcji w commercialach u nas nie było.
  2. Hej! Nie wrzucałem tutaj WIPów Marleya, jak poprzednich prac, bo trochę trzymałem projekt w tajemnicy. Teraz, jak już ujrzał światło dzienne, z chęcią podzielę się z Wami różnymi patentami, odpowiem na pytania, także walcie śmiało, wszak uwielbiam uczyć i dzielić się wiedzą :) Niżej wszystkie rendery: Close upy na oczy i włosy: I clay render z displacem
  3. Dzięki byku! 😄 I tak wiesz, że go nie zobaczysz w kolorze 😄
  4. TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku!
  5. Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄
  6. To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄
  7. Detal zrobiony! 🙂
  8. Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze
  9. Broń już w Zbrushu 🙂
  10. Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂
  11. Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉
  12. Heeeejoooo Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka. Jutro pewnie skończę i biorę się za detal
  13. Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂 Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię
  14. Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂 Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 Dzięki!
  15. A tak z kapeluszem 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności