Już jakiś czas temu widziałem wpisy o tym na reddicie.
https://www.reddit.com/user/Rexjericho
Wrzucał tam też Np. szczegóły tej symulacji z rozlewającą się wodą po blokowym kanionie:
Simulation Details
Frames 763
Fluid Simulation Time 7h57m
Whitewater Simulation Time 2h16m
Meshing Time 9h39m
Render Time 31h3m (525 frames (40-564), 1080p, 30fps, 300 samples)
Total Time 56h29m
Simulation Resolution 710 x 392 x 195
Mesh Resolution 1420 x 784 x 474
Peak # of fluid particles 14.2 Million
Peak # of whitewater particles 4.3 Million
Mesh bake file size 29.4GB
Whitewater bake file size 17.4GB
Total bake file size 46.8GB
Computer specs: Intel Quad-Core i7-7700 @ 3.60GHz processor, GeForce GTX 1070, and 32GB RAM.
Jak to ma się do hudiniego? bo nie interesują mnie za bardzo fluidy itp. więc nie wiem.